Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Diez vai DI kasetei ir saistība ar dzinēja dzeses šķidruma zudumu. Man gan šķiet, ka pie šāda dzinēja dzeses šķidruma zuduma (ja Tu neredzi, ka tas kaut kur sūcas, tek ārā) pa fikso vajadzētu uz servisu, lai izpēta galvas blīvi - tā parasti ir pie vainas, ļauj dzeses šķidrumam nonākt cilindros un eļļas kanālos, kas dzinējam viena brīdī būs letāli...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
izklausas ka tosols no dzeses radiatora tek karbamargis wrote: ↑Thu Apr 28, 2022 1:32 pm Sveiki,
Jautajums - problēma ir elektronikā vai kārbā? 99' 9-5 2.3 automāts. Šonedēļ braucot korķī pēkšņi pazuda it kā pirmais pārnesums, Winter režīmu arī nevarēja ieslēgt. Aizbraucu līdz galam, 2h pastāvēja autiņš un viss it kā kārtībā.
Tad vēlāk atkal braucot pa Rīgu ik pa laikam sāka izlaist 1 ātrumu. kur bij jāpārslēdzas uz 3 pārnesumu, ieslēdzās 2, kur bij jābūt 4. bij 3ais. un tā kādas 10 minūtes braukāju ar 2000 - 3000 apgriezieniem.Winter to varēja ieslēgt panelī, tad atkal nevarēja. Uz Šosejas viss gāja normāli un pēc veikala apmeklējuma arī niķi it kā pazuda.
+ ir aizdoma, ka aizdedzes spole iet uz beigām un kopš jūlija noripojot ~3000km izsūcis vairāk kā 1l antifrīza. nez vai tās visas lietas saistītas, vnk novērojumi.
Paldies
- sanese1metrs
- Jauniņais
- Posts: 5
- Joined: Mon Aug 23, 2021 10:40 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pašam ir 1999 9-5 2.3T automāts, ar sāka pērn ēst dzeses šķidrumu un plus baltie dūmi, sākumā minimāli bet pēc tam aizgāja tā ka litrs uz 20km rija. Manā gadījumā galvas skrūves bija atnākušas vaļā (nezināju tiem motoriem par to slimību) un galvas blīvi nobeidzu. Ja laikus pamana var pārvilkt pa jaunu galvas skrūves vai vēl labāk nomainīt. Parasti galvas skrūves nāk vaļā sākot no 4 cilindra cik sapratu. Pirms vedu remontēt jau kā faktu pats biju pārbaudījis ka 4 cilindrā rauj iekšā dzeses šķidrumu.margis wrote: ↑Thu Apr 28, 2022 1:32 pm Sveiki,
Jautajums - problēma ir elektronikā vai kārbā? 99' 9-5 2.3 automāts. Šonedēļ braucot korķī pēkšņi pazuda it kā pirmais pārnesums, Winter režīmu arī nevarēja ieslēgt. Aizbraucu līdz galam, 2h pastāvēja autiņš un viss it kā kārtībā.
Tad vēlāk atkal braucot pa Rīgu ik pa laikam sāka izlaist 1 ātrumu. kur bij jāpārslēdzas uz 3 pārnesumu, ieslēdzās 2, kur bij jābūt 4. bij 3ais. un tā kādas 10 minūtes braukāju ar 2000 - 3000 apgriezieniem.Winter to varēja ieslēgt panelī, tad atkal nevarēja. Uz Šosejas viss gāja normāli un pēc veikala apmeklējuma arī niķi it kā pazuda.
+ ir aizdoma, ka aizdedzes spole iet uz beigām un kopš jūlija noripojot ~3000km izsūcis vairāk kā 1l antifrīza. nez vai tās visas lietas saistītas, vnk novērojumi.
Paldies
Kas tev liek domāt ka spole iet uz galu? Manam šodien izbeidzās tieši viņa, man simptomi bija nevienmērīga tukšgaita, rīstīšanās ieskrienoties (virs 60km/h pie pilna pedāļā nerīstījās bet jauda nebija), jaudas zudums, un stāvot pie krustojuma draivā likās ka braucu ar v8 kam ir traka sadalene
1999 9-5 2.3T SE Wagon
Galvenais ir nemīzt!
Galvenais ir nemīzt!
- sanese1metrs
- Jauniņais
- Posts: 5
- Joined: Mon Aug 23, 2021 10:40 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kad kārba būs pilna tad beigs sūkties
1999 9-5 2.3T SE Wagon
Galvenais ir nemīzt!
Galvenais ir nemīzt!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par poly buksēm priekšējā pusrāmī.
Ir kāds,kas ar tādām braukā arī pa grants ceļu? Doma par poly, jo iepriekšejajam 9-5 mainīju pret parastajām,bet tikai 2 gadus izvilka(aizmugurējās jau beigtas).
Tas, ka auto būs stingrāks ir skaidrs, bet kā ar bedrēm un vibrāciju. Skatē neko nesaka?
Ir kāds,kas ar tādām braukā arī pa grants ceļu? Doma par poly, jo iepriekšejajam 9-5 mainīju pret parastajām,bet tikai 2 gadus izvilka(aizmugurējās jau beigtas).
Tas, ka auto būs stingrāks ir skaidrs, bet kā ar bedrēm un vibrāciju. Skatē neko nesaka?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jau braukāju hvz cik gadus. Par cietumu neko īpaši sliktu neteikšu. Tehniskajā nekādu iebildumu nav.
Vismaz noteikti esmu aizmirsis par aizm.bukšu maiņu
Vismaz noteikti esmu aizmirsis par aizm.bukšu maiņu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bija man poly bukses, nepatika, siltās vasarās parasti sāka čīkstēt. Beigās atgriezos pie OEM buksēm.madars wrote: ↑Wed May 25, 2022 12:14 pm Par poly buksēm priekšējā pusrāmī.
Ir kāds,kas ar tādām braukā arī pa grants ceļu? Doma par poly, jo iepriekšejajam 9-5 mainīju pret parastajām,bet tikai 2 gadus izvilka(aizmugurējās jau beigtas).
Tas, ka auto būs stingrāks ir skaidrs, bet kā ar bedrēm un vibrāciju. Skatē neko nesaka?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labvakar, Saabisti! Problēma sekojoša - jau kādu laiku auto meta kļūdas P1260 un P1251 it kā par droseli. Mehāniķis droseli apskatīja, teica, ka esot tīra. Tā pat arī tika apskatīta gāzes trosīte. It kā viss OK. Tad izmeta kļūdu P1312 par DI kaseti. Par cik šī kļūda bija jau iepriekš atkārtojusies (sveces esmu mainījis), tad izlēmu pasūtīt jaunu kaseti. Kamēr kasete bija ceļā no Zviedrijas, braucot paatrinājuma brīdī (ap 2500 rpm) atskanēja dīvains paukšķis un pazuda jauda. Kad gāja pāri pa 2000rpm, auto sāka raustīties un mirgo Check. Sagaidīju jauno kaseti, uzmontēju. Pielaižot izmeta melnu dūmu mutuli. Sāku braukt. Kamēr auto bija auksts, šķita, ka ir OK, bet kad uzsila, jauda pavisam pazuda un uzgāzējot pa izpūtēju sāka nākt melni dūmi. parādījās kļūdas P1300 un P1260.
Ir kādas idejas?
Ir kādas idejas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Skaties ieplūdes trubas un vakuuma trubas. Par droseli runājot - netikai netīra drosele ,bet viņai ir arī elektriskā daļa,kas nomirst!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 292
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es arī lieku vai nu uz vaakuma caurulītēm vai gaisa trubu, bija ļoti līdzīgs sižets ar veco 900 un 9000. 900 gadījumā bija gaisa truba, 9000 gadījumā vaakuma caurulītes.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šodien mehāniķis paekspermentēja - atsprauda nost MAF sensoru un auto kļuva braucams. Sajūta gan ir, it kā turbīna nepieslēdzas un pamaz jaudas, bet vairs nav melnu dūmu un var pabraukt. Man bija pusmiris MAF sensors, ar kuru auto kādreiz gāja, bet ik pa brīdim meta kļūdu. Tavu brīnumu, nomainot uz šo MAF, tās pašas ķibeles atsākās! Bez MAF brauc. Pirms testa ar veco MAF, nodzēsu kļudas un interesanti, kad auto negāja un atspraudu nost MAFu, Check neiedegās! Kur tālāk rakt? ECU?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Meklē caurumu ieplūdes sistēmā - no turbīnas līdz ieplūdes kolektoram. Vari gan būt ietiepīgs! Pie viena lai mehāniķis nomaina virzuļu gredzenus - maybe arī būs labāk!!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Hey!
Kāds šo Airi nav skatījies dabā?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bpljm.html
No Šveices, bundža izskatās laba, durvju kantes pat sterilas. 100k notīts (carvertical) un Šveicē CSN bijis. Varbūt kāds bija skatīt?
Par domu iebraukt ARTEH šiem itkā nebija iebildumu. Meklēju ietilpīgu bendzīn-wagonu, velk atpakaļ uz SAABu.
Vēl ir Insignia OPC, bet cik šodien zvanīju uz Auto prime parunāt ar Opeļvīriem, saka, ka baigi dārgs viss opc 2,8t (tas pats b284). Lielāki darbi sākot no ķēdēm, sajūga un adaptīvā piekare - viss 4 ciparos.
Kāds šo Airi nav skatījies dabā?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bpljm.html
No Šveices, bundža izskatās laba, durvju kantes pat sterilas. 100k notīts (carvertical) un Šveicē CSN bijis. Varbūt kāds bija skatīt?
Par domu iebraukt ARTEH šiem itkā nebija iebildumu. Meklēju ietilpīgu bendzīn-wagonu, velk atpakaļ uz SAABu.
Vēl ir Insignia OPC, bet cik šodien zvanīju uz Auto prime parunāt ar Opeļvīriem, saka, ka baigi dārgs viss opc 2,8t (tas pats b284). Lielāki darbi sākot no ķēdēm, sajūga un adaptīvā piekare - viss 4 ciparos.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Beidzot SAABam ķibeles ir novērstas, mēģināšu tās aprakstīt. Tātad, kā jau pareizi minēja Hofmaks un ZZ_ZingZeng, galvenā problēma bija gaisa padeves sistēmā. Servisā, uz kuru biju auto aizvedis, lai paskatītos, vai drosele nav netīra, strādā jauki vīri - pēc droseles apskates gaisa caurule uz droseli tika uzmaukta atpakaļ, bet fiksējošo skavu pieskrūvēt aizmirsās. Tā nu pēc nedēļas gaisa caurule ar paskaļu paukšķi tika no droseles nostumta!
Savukārt, ķibeles ar droseles kļūdām, kā dēļ arī auto sākotnēji vedu uz servisu, bija tādēļ, ka drosele bija iegājusi Limp Home režīmā. Nezināju, ka tāds režīms ir droselēm, biju dzirdējis, ka ir automātu kārbām. Miglā tīts paliek iemesls, kādēļ drosele iegāja šajā režīmā! Katrā ziņā esmu atradis Liepājā zinošu auto meistaru, kurš stundas laikā atrada un novērsa visas ķibeles un nu jau otro nedēļu SAABs griežas kā jauns
Savukārt, ķibeles ar droseles kļūdām, kā dēļ arī auto sākotnēji vedu uz servisu, bija tādēļ, ka drosele bija iegājusi Limp Home režīmā. Nezināju, ka tāds režīms ir droselēm, biju dzirdējis, ka ir automātu kārbām. Miglā tīts paliek iemesls, kādēļ drosele iegāja šajā režīmā! Katrā ziņā esmu atradis Liepājā zinošu auto meistaru, kurš stundas laikā atrada un novērsa visas ķibeles un nu jau otro nedēļu SAABs griežas kā jauns
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labdien! Vēlos apjautāties zinošiem cilvēkiem: vai SAAB 9-5 Aero der R 17 225/50 kā ziemas riepas?
Forumā kaut kā nevaru atrast vajadzīgo info.
Forumā kaut kā nevaru atrast vajadzīgo info.