Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
JanisDronka
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 50
Joined: Tue Mar 08, 2022 6:44 pm
Location: Latgola

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by JanisDronka »

lawyer wrote: Thu Apr 21, 2022 4:44 pm Šodien TA dabūjām divus 2 - par beņķiem (uzmetināti uz OE beņķu apakšējās daļas) un par izputēju (pa skaļu) :shifty:
Kuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku :evil:
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by defektivais »

lawyer wrote: Thu Apr 21, 2022 4:44 pm Šodien TA dabūjām divus 2 - par beņķiem (uzmetināti uz OE beņķu apakšējās daļas) un par izputēju (pa skaļu) :shifty:
Es ar esmu atrāvies 2 par šādu pašu izpūtēju, tas nekas ka pirms tam divus gadus pēc kārtas izgāju bez problēmām. Risinājums bija cita gala bunduļa uzlikšana.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3196
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Ainars »

Kas ar beņķiem? Neregulējas?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8216
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

JanisDronka wrote: Thu Apr 21, 2022 6:29 pm
lawyer wrote: Thu Apr 21, 2022 4:44 pm Šodien TA dabūjām divus 2 - par beņķiem (uzmetināti uz OE beņķu apakšējās daļas) un par izputēju (pa skaļu) :shifty:
Kuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku :evil:
c900 T16+, Simmons visā garumā, 2017-2021 nebija problēmu... Bet man pat pašam vakar likās, ka tas trobelis no tās trubas ir kļuvis trakāks...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8216
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Ainars wrote: Fri Apr 22, 2022 10:53 am Kas ar beņķiem? Neregulējas?
Metināti uz OE sliedēm - nav rūpnīcas izpildījums, tā metināt virsū nedrīkst. Ja izurbtu skrūvju caurumus un saskrūvētu, droši vien būtu OK :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3196
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Ainars »

Skaidrs. Atceros kā mk1 golfam liku recaro. Metinaju paštaisitu rāmi ar oem kājām. Beņķi ar 4 skrūvēm gan skrūvēju pie tā rāmja nevis metinaju.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

Ainars wrote: Fri Apr 22, 2022 6:56 pm Skaidrs. Atceros kā mk1 golfam liku recaro. Metinaju paštaisitu rāmi ar oem kājām. Beņķi ar 4 skrūvēm gan skrūvēju pie tā rāmja nevis metinaju.
Šis arī īsti vairs neiet cauri, bet, ja pareizi atceros, tev viss salons bija vienā krāsā, kas nerada aizdomas un vēlmi ieskatīties zem beņķa.

Vispareizākais ir sakombinēt, lai viss saskrūvētos pa oem caurumiem, pofig kādas sliedes pie kādiem beņķiem un kādā mašīnā.
900aero clubsport #8
JanisDronka
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 50
Joined: Tue Mar 08, 2022 6:44 pm
Location: Latgola

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by JanisDronka »

lawyer wrote: Fri Apr 22, 2022 4:33 pm
JanisDronka wrote: Thu Apr 21, 2022 6:29 pm
lawyer wrote: Thu Apr 21, 2022 4:44 pm Šodien TA dabūjām divus 2 - par beņķiem (uzmetināti uz OE beņķu apakšējās daļas) un par izputēju (pa skaļu) :shifty:
Kuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku :evil:
c900 T16+, Simmons visā garumā, 2017-2021 nebija problēmu... Bet man pat pašam vakar likās, ka tas trobelis no tās trubas ir kļuvis trakāks...
Nu blin, bet kaada nozime, tam ka nav kaada bundulja, Atgazes ir, decibeli arii, 1.6 atmosfetniks ar taisno ir skaljaks neka 2.3t saabs ar taisno
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

JanisDronka wrote: Tue Apr 26, 2022 7:31 pm
lawyer wrote: Fri Apr 22, 2022 4:33 pm
JanisDronka wrote: Thu Apr 21, 2022 6:29 pm

Kuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku :evil:
c900 T16+, Simmons visā garumā, 2017-2021 nebija problēmu... Bet man pat pašam vakar likās, ka tas trobelis no tās trubas ir kļuvis trakāks...
Nu blin, bet kaada nozime, tam ka nav kaada bundulja, Atgazes ir, decibeli arii, 1.6 atmosfetniks ar taisno ir skaljaks neka 2.3t saabs ar taisno
Tu pats saproti, ko tu raksti? C900 simons sistēmai ir 2 palieli rezonatori, kas ar laiku, acīmredzot, izdeg un līdz ar to arī paliek mašīna skaļāka.

Sev nupat uz C900 uzliku jaunu simons rezonatoru, skaņa ir dobja, bet reāli klusa.
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8216
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Vakar beidzot varēja notestēt lukturus - ir tagad gaismas, kuras reāli izgaismo arī ceļu priekšā, varam droši tagad braukt nakts rallijos :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 716
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by saab21 »

lawyer wrote: Sat Apr 30, 2022 8:48 pm Vakar beidzot varēja notestēt lukturus - ir tagad gaismas, kuras reāli izgaismo arī ceļu priekšā, varam droši tagad braukt nakts rallijos :mrgreen:
ļoti labi :clap::clap: , un turēšu pie vārda, ka Tu ar 900to tagad brauksi nakts rallijos :roll::mrgreen:
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
JanisDronka
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 50
Joined: Tue Mar 08, 2022 6:44 pm
Location: Latgola

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by JanisDronka »

Nauris_t16 wrote: Thu Apr 28, 2022 9:34 am
JanisDronka wrote: Tue Apr 26, 2022 7:31 pm
lawyer wrote: Fri Apr 22, 2022 4:33 pm

c900 T16+, Simmons visā garumā, 2017-2021 nebija problēmu... Bet man pat pašam vakar likās, ka tas trobelis no tās trubas ir kļuvis trakāks...
Nu blin, bet kaada nozime, tam ka nav kaada bundulja, Atgazes ir, decibeli arii, 1.6 atmosfetniks ar taisno ir skaljaks neka 2.3t saabs ar taisno
Tu pats saproti, ko tu raksti? C900 simons sistēmai ir 2 palieli rezonatori, kas ar laiku, acīmredzot, izdeg un līdz ar to arī paliek mašīna skaļāka.

Sev nupat uz C900 uzliku jaunu simons rezonatoru, skaņa ir dobja, bet reāli klusa.
Ko tu centies izdarit? Aizstat originalo ar simoniem un ceret ka izies skati? Var jau but, bet pie mums tas diezvai ies cauri. Ir tikai viens variants- 2 komplekti, stock prieks skates, un taisnaa prieks ikdienas. Neredzu jegu investet brendos
Ja vins ar laiku paliek skaljaks, izdeg vai tiek izpusta araa taa vate, gluzhi kaa tajaos amerikanu glasspack, bet tas ir veelams un patikams efekts, jo saabins ir kluss pec dabas un,protams,nenokaujams aparats, par to esmu parliecinajies pec visam manam trakulibam
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8216
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Sen nekas nav rakstīts, bet tas nenozīmē, ka nekas nav noticies :mrgreen:

Ar šamējo kārtīgi izgāzām kluba vasaras pasākumā Cesvaines pusē. Vienīgais, ko piefiksēju, ka, maucot ilgstoši pa granteni, putekļi saiet bagāžniekā nopietni (tajā brīdī vēl neaizgāja, kāpēc :lol: ). Tuvo gaismu kontakti tika paspaidīti, lai būtu štekeriem kontakts un lukturi spīdētu kā nākas. Pa lielam likās, ka viss ir bumbās un auto ir gatavs galvenajam sezonas pārbaudījumam - braucienam uz INTSAAB 2022 Luksemburgā :arrow:

Klaipēdā taisījāmies braukt uz prāmja, pirms tam izņemt dažas mantas no bagāžnieka, bet nekā - vāku nevarēja attaisīt, atslēga pagriezta pareizajā pozīcijā, bet mēlīti nospiežot, tā neko neķer... Nu ko, bagāžniekā visu atlikušo laiku tiekam tikai caur salonu. Neērti, bet ko darīt...

Jautrība sākas, kad jābrauc nost no prāmja Ķīlē, braucot no -2 līmeņa uz -1, uz kantes sadalās izpūtējs, tūlīt aiz izplūdes kolektora, atlikums velkas pa zemi braukšanas virzienā un mēģina noķert pumpas uz prāmja klāja. Labi, brauksim atpakaļgaitā, bet iesprūstam uz nākamās kantes, uzsēžamies pamatīgi. Prāmja džeki ir izpalīdzīgi, ar kravas pacēlāju paceļ auto nedaudz un norauj izpūtēja atlikumu. Auto izbrauc līdz piestātnei, trubas iznesu ārā kājiņām. Viens posms ir dikti pa garu, lai to ieliktu auto... Bet piestātnes džeki arī ir atsaucīgi, iedod man instrumentus, es sadalu izpūtēju trīs daļās, nometu aizmugurējiem (bērniem, 6 un 8 gadi) pie kājām un dodamies uz 35km attālo viesnīcu Ķīlē bez izpūtēja. Troksnis ir varens, it īpaši atmetoties - kā tīģera šāvieni 2WW. Pa ceļam piestāju vairākos servisos, bet viss jau vakarā ciet vai vispār atvaļinājumā...

Turpinājums sekos :twisted:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8216
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Pāris bilžuki ieskatam :roll:
Attachments
IMG-20220810-WA0004.jpg
IMG-20220810-WA0007.jpg
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8216
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Paveicās ar viesnīcas saimnieku - grieķi, kurš pazvanīja savam grieķu čomam, automehāniķim, kuram ir savs serviss ar vienu pacēlāju. Tad nu, kamēr ģimene pavakariņoja grieķu restorānā un pastaigājās, mēs ar grieķu mehāniķi divās stundās dabūjām atpakaļ izpūtēju. Labi, ka viss turās tam uz skrūvēm un nav jāmetina. Ar buksēm gan nācās improvizēt, tikai vienu atbilstošu atradām, divi stiprinājumi uz savilcējiem :geek: Un izmaksāja man tas prieks 100 EUR.

3.diena. Braucam no viesnīcas uz HeidePark pie Hamburgas. Pēc tam vakarā stiepjam līdz Esenei. Ārā >30 C, bānis arī uzkaris, tāda sajūta, ka brauc pa pannu. Paranojas ietekmē ieslēdzu manuāli otru dzeses ventilatoru, jo dzeses šķidruma bultiņa nedaudz pakāpusies.

4.dienas rīts, Esene. Sākot braukt, agregātsiksna konkrēti pagaudoja. Bet nomierinājās. Iebraucu tankā uzpildīties. Pēc startēšanas iedegās improvizētā CE lampiņa. Bet nekas it kā nemainās, dzinējs darbojas kā parasti. Hmm, braucam tālāk. Ielējām SHell kaut kādu 100 Pro, kas it kā pēc apraksta sanāk parasts 98E...

Braucot cauri tunelim pamanīju, ka AKB lampiņa it kā kvēlo nedaudz. CE joprojām deg, spilgti. Pirmā doma - AKB nelādē, kā vajag, izslēdzu lampas, ventilatoru, logi visi vaļā. Domu gājiens tāds - ja ģenerators nelādē AKB, tad nekur tālu mēs netiksim, pēc kādiem max 50 km AKB buss sausa un tad evakuators :?

Tādēļ stājamies blakus bānim Shellā un skatāmies, kas zem kapota notiek. Pēc telefoniskas konsultācijas, secinu, ka vienīgais, ko varu līdzēt, ir pievilkt ģeneratora siksnu (varbūt tāpēc no rīta gaudoja, ka vaļīga?). Labi, tikai tādas muciņas tik dziļas nav, lai atlaistu savilcēju :doh: Labi, tepat netālu vīd LIDL, eju uz turieni, un kā par laimi, ir tur muciņu komplekts. Forši!

ATnāku ar muciņām pie auto, bet tām caurumi tik lieli, ka neviens kāts neder. Tas, kurš der, ir zem bagāžnieka grīdas. Labi, caur salonu visu bagāžnieku iztīrīju, dabūju atslēgu. Pievilku ģeneratora siksnu. Rezultāts - nekāds īsti, nekas nemainījās. Izdomājām, labi, braucam, cik varam, vismaz tuvāk būsim viesnīcai LUksemburgā. Braucot caur nākamo tuneli, pamanu, ka vāji zaigo nedaudz arī citas lampiņas panelī. Varbūt tas no tās CE lampiņas? Nezinu, kā tur iekšā izskatās, grūti spriest, bet esam nobraukuši jau 100km un viss bumbās. Tad izdomājam - pildām plānu, kā paredzēts un dodamies uz Āheni, kas ir manā must see sarakstā šajā Vācijas galā.

Par tālāko vēlāk...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply