Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pie grieķa servisā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tā nu mēs mierīgi aizbraucām uz INTSAAB Etelbrikā, krustu-šķērsu izbraukājām Luksemburgu. Devāmies garajā mājupceļā - līdz Polijai viss bija bumbās. Polijā sāka dīvaini gaudot siksna ik pa laikam, it īpaši tukšgaitā. Jāatzīmē, ka jaunais tukšgaitas vārsts Mahle gļukoja pastāvīgi karstajā laikā - apgriezieni peld no 300 līdz 1500-2000. Tas to siksnas čīkstēšanu pamatīgi pastiprināja. Paskatījos zem kapota - viss it kā savā vietā...
Tālāk siksnas gaudošana kļuva pastāvīga, un mana vienīgā doma bija tikt līdz mājām pašu spēkiem. LV nācās apbraukt Bauskas šosejas sastrēgumu pa zemes ceļiem, no kā dabūjām pilnu bagāžnieku ar smilšu putekļiem... Bet līdz mājām tikām
Pāris dienas vēlāk saņēmos pavērt kapotu - skats bija interesants, ģenerators saliecies uz ugunssienas pusi, siksna šķība, kronšteina skrūve atdūrusies pret ugunssienu... Pēc sīkākas izpētes atklājās, ka nolūzusi viena auss kronšteinam, tā, kas tuvāk ugunssienai.
Nolēmu izveikt DIY pasākumu, kaut arī abas rokas kreisās un aug no pakaļas
Noņēmu ģeneratoru un kronšteinu. Dabūju vietā citu kronšteinu, ar jaunām gumijas buksēm (manam bija metāla bukses). Ģeneratoram apskatījos releju ar oglītēm - tās bija praktiski tuvu iznīcībai. Dabūju jaunu releju ar visām oglītēm HUCO izpildījumā. Starp citu, ārā no motortelpas visu dabūju, neko citu nenoņemot.
Sākās jautrība ar visa atpakaļ-salikšanu. Nācās no esošajiem instrumentiem visādi kombinēties, lai aizsniegtu vajadzīgās skrūves un tās pievilktu. Nācās arī noraut dzeses trubu no izplešanās trauka un vēl vienu trubiņu, kuras funkciju nezinu Pēc whatsapp konsultācijām saliku arī atpakaļ visus vadus uz ģeneratora, nospriegoju, viss izskatās labi. Šķiļu - pielec, bet ar tādu metālisku skaņu, it kā naglu mestu spainī... AKB lampiņa tāpat zaigo, un negrib turēties tukšgaitas apgriezieni, noslāpst. Un vairs nelec, tikai griež...
Tālāk siksnas gaudošana kļuva pastāvīga, un mana vienīgā doma bija tikt līdz mājām pašu spēkiem. LV nācās apbraukt Bauskas šosejas sastrēgumu pa zemes ceļiem, no kā dabūjām pilnu bagāžnieku ar smilšu putekļiem... Bet līdz mājām tikām
Pāris dienas vēlāk saņēmos pavērt kapotu - skats bija interesants, ģenerators saliecies uz ugunssienas pusi, siksna šķība, kronšteina skrūve atdūrusies pret ugunssienu... Pēc sīkākas izpētes atklājās, ka nolūzusi viena auss kronšteinam, tā, kas tuvāk ugunssienai.
Nolēmu izveikt DIY pasākumu, kaut arī abas rokas kreisās un aug no pakaļas
Noņēmu ģeneratoru un kronšteinu. Dabūju vietā citu kronšteinu, ar jaunām gumijas buksēm (manam bija metāla bukses). Ģeneratoram apskatījos releju ar oglītēm - tās bija praktiski tuvu iznīcībai. Dabūju jaunu releju ar visām oglītēm HUCO izpildījumā. Starp citu, ārā no motortelpas visu dabūju, neko citu nenoņemot.
Sākās jautrība ar visa atpakaļ-salikšanu. Nācās no esošajiem instrumentiem visādi kombinēties, lai aizsniegtu vajadzīgās skrūves un tās pievilktu. Nācās arī noraut dzeses trubu no izplešanās trauka un vēl vienu trubiņu, kuras funkciju nezinu Pēc whatsapp konsultācijām saliku arī atpakaļ visus vadus uz ģeneratora, nospriegoju, viss izskatās labi. Šķiļu - pielec, bet ar tādu metālisku skaņu, it kā naglu mestu spainī... AKB lampiņa tāpat zaigo, un negrib turēties tukšgaitas apgriezieni, noslāpst. Un vairs nelec, tikai griež...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tik dziļi motortelpā nekad nebiju uzdrošinājies līst...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Sapratis, ka nelekšanas problēmu es tik ātri neatrisināšu, ķēros beidzot klāt bagāžnieka slēdzenei, iegādājos pat tādu lietotu. Bet izrādījās, ka vaina bija diezgan elementāra - skrūves pie vāka bija atnākušas vaļā, kādēļ vāks nepiegulēja kā nākas un caur to šķirbu nāca iekšā putekļi, bet plastmasas daikts, kas savienoja serdeni ar mehānismu bija vnk nomucis nost. Saliku visu kārtīgi atpakaļ
Bet pašu auto iestūmu garāžā ilgākai palikšanai...
Gudri cilvēki whatsapp diagnostikā minēja, ka tā metāliskā skaņa pielaižot varētu būt radusies kloķvārpstas pozīcijas sensoram atsitoties pret zobratu - es to varētu būt pielocījis zobratam klāt stīvējoties ap agregātsiksnām.
Noņēmu nost sensoru, skatos, jā - tajā redzama svaiga švīka un izsista grope. Cerams, ka tā būs vienīgā problēma. Vienīgi, cik tālu tam ir jāatrodas no tā zobrata, nav ne jausmas Būs bik pa tālu (kaut vai 1mm) un nenolasīs vai lasīs nepareizi, ne?
Bet pašu auto iestūmu garāžā ilgākai palikšanai...
Gudri cilvēki whatsapp diagnostikā minēja, ka tā metāliskā skaņa pielaižot varētu būt radusies kloķvārpstas pozīcijas sensoram atsitoties pret zobratu - es to varētu būt pielocījis zobratam klāt stīvējoties ap agregātsiksnām.
Noņēmu nost sensoru, skatos, jā - tajā redzama svaiga švīka un izsista grope. Cerams, ka tā būs vienīgā problēma. Vienīgi, cik tālu tam ir jāatrodas no tā zobrata, nav ne jausmas Būs bik pa tālu (kaut vai 1mm) un nenolasīs vai lasīs nepareizi, ne?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vēl daži bilžuki...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Piedzīvojums uz 10 ballēm! Reti kurš dotos ceļojumā ar savu saab. Par to riktīgs respect !!!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Iegādāju jaunu un lietotu kloķvārpstas sensoru. Uzliku lietoto, tā lai kredītkarti var starpā ielikt, šķiet, pat divas. Pieleca
Un tukšgaitas apgriezieni arī stabili. Vienīgi, AKB lampiņa zaigo tā dīvaini. Un rocenes lampiņas nenodziest, kad nolaiž roceni, tikai tā, kļūst ne tik spilgtas... Baaaaaa, es it kā visu uz ģeneratora saliku tā kā bija...
Un kāds gan sakars tām rocenes lampiņām ar to visu iepriekšejo?! Deg tagad gan izsaukuma zīme, gan P....
Instrumentu panelī kaut kas iet uz īso? CE gan nedeg vairs, bet pēdējo reizi braucot dega....
Un tukšgaitas apgriezieni arī stabili. Vienīgi, AKB lampiņa zaigo tā dīvaini. Un rocenes lampiņas nenodziest, kad nolaiž roceni, tikai tā, kļūst ne tik spilgtas... Baaaaaa, es it kā visu uz ģeneratora saliku tā kā bija...
Un kāds gan sakars tām rocenes lampiņām ar to visu iepriekšejo?! Deg tagad gan izsaukuma zīme, gan P....
Instrumentu panelī kaut kas iet uz īso? CE gan nedeg vairs, bet pēdējo reizi braucot dega....
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ko rāda multimetrs? Pastāv iespēja,ka tinums kur uz masu rauj. Parasti novērojams,ka ģenerators mēdz piegaudot. Man gan vienreiz bija uz Vanšu tilta,lija lietus,diezgan stipri un jau Kalnciema ielā dzirdēju gaudoņu. Tik uz nobrauktuves sāka mirgot lampiņas un hare kiri. Tinums bija aizgājis uz īso. Remonts bij bezjēdzīgs,par cik lietoti maksāja 3x lētāk.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ar multimetru var pārbaudīt vai ģenerators lādē AKB? Kādā veidā?
P.S. No elektrības lietām praktiski neko nejēdzu...
P.S. No elektrības lietām praktiski neko nejēdzu...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pilns spektrs https://www.youtube.com/watch?v=nmuX38a ... 2KjB4oSJEQ
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Izmērīju - AKB dod 12-12.5 V, ar iedarbinātu dzinēju noslogotu uz AKB kontaktiem rāda 14-14.8 V. Tas jāsaprot, ka ģenerators lādē AKB. Tomēr AKB lampiņa tā vāji deg, CE improvizētais arī iedegās, papildus jau citām degošām lampiņām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
14.8 v būtu par daudz . Man šķiet ka 14.3 bez ieslēgtiem patērētājiem būtu max
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Stabili bija ap 14.0 V, 14.8 V uzleca, kad iedeva grīdā riktīgi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nevajadzētu tā būt.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ir pienācis marts un pilnīgi nekas nav sadarīts - norāvu nost tikai arku uzlikas, lai redzētu tur iemetušos ruslanu. Tikko ielējām porciju svaiga 98E, pierūcinājām. Pēc darbībām ar gāzes pedāli rodas šaubas par tahometra rādījuma atbilstību patiesībai, šķiet, ka rāda divreiz mazāk kā vajadzētu būt patiesībā, pēc skaņu celiņa spriežot. Bet nu, jūs jau zināt teicienu, kad kaut ko mēra pēc sajūtām. Nekas, kad laikapstākļi normalizēsies, dosimies savā gaitā uz ArTEH, lai vismaz sākumā saved kārtībā elektrības daļu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever