Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Cik apgr/min rāda tukšgaitā ? Zem 500 apgr/min tiešām nevajadzētu būt.
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
500-600, tā nekad nav bijis, un pēc skaņas rādās būt vismaz divtik...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
500-600 pat vecam labam Japānim par maz, kur nu vēl B202
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Veiksmīgi savā gaitā tikām šodien līdz ArTEH.
Pirmais brauciens ar klasiku jau martā!
Pirmais brauciens ar klasiku jau martā!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Īsa atskaite:
1. Ar paneli un pulskteņiem viss ir kārtībā.
2. Biju nepareizi savienojis vadus pie ģeneratora...
Tagad auto brauc bez bēdu. Vienīgi virsbūve bik jāpiepucē, ruslans jāapkaro.
1. Ar paneli un pulskteņiem viss ir kārtībā.
2. Biju nepareizi savienojis vadus pie ģeneratora...
Tagad auto brauc bez bēdu. Vienīgi virsbūve bik jāpiepucē, ruslans jāapkaro.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ko tur pie ģeneratora var nepareizi savienot?
Viens resnais vads ar uzgriezni apm uz 13, otrs tievais, vai nu ar spraudni, vai nu uz 7-8mm uzgriezni..
Viens resnais vads ar uzgriezni apm uz 13, otrs tievais, vai nu ar spraudni, vai nu uz 7-8mm uzgriezni..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Cik atceros, tur bija vairāk par diviem vadiem, turklāt pēc ģeneratora novietošanas savā vietā, nevar saprast, vai tie visi vadi ir savā vietā - vai nav kas notrūcis, jo vadiņi ļoti smalki.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Racing edition mums ir pārtapis par GT
Pēc pagājušās vasaras lielā pasākuma nolēmu, ka ir jāatsakās no īsajām Killen atsperēm un plānajām 205/45 16" mizām. Protams, prātā iešāvās doma, ka varbūt vajag vēl vienu SAABu, ar ko pa LV granteni mierīgi varētu braukt, bet ātri sevi apvaldīju
Tā vietā nāk jaunas standarta atsperes un 195/55 16'' ripuļi.
Skats nedaudz džipisks kļuvis, bet tagad vismaz var visiem guļošajiem pārbraukt pāri bez bēdu.
Auto tika arī pie visiem četriem svaigiem bremžu disku aizsargiem.
Pēc pagājušās vasaras lielā pasākuma nolēmu, ka ir jāatsakās no īsajām Killen atsperēm un plānajām 205/45 16" mizām. Protams, prātā iešāvās doma, ka varbūt vajag vēl vienu SAABu, ar ko pa LV granteni mierīgi varētu braukt, bet ātri sevi apvaldīju
Tā vietā nāk jaunas standarta atsperes un 195/55 16'' ripuļi.
Skats nedaudz džipisks kļuvis, bet tagad vismaz var visiem guļošajiem pārbraukt pāri bez bēdu.
Auto tika arī pie visiem četriem svaigiem bremžu disku aizsargiem.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Beidzot tikām uz jaudas stenda
- Attachments
-
- HR3365.pdf
- (292.43 KiB) Downloaded 90 times
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pa smuko, lai gan pats auto nav manu favorītu sarakstā ... pārāk daudz durvis
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Normāls rezultāts priekš tā, kas izdarīts. Tev tak vēl ir standarta turbo, ne? Mitsu TE-05?
Vienīgais, tā stāvā griezes līkne starp 2-3k ar pīķi ir tas, kas rada patīkamas sajūtas un iespiež beņķī, bet pie reizes arī lauž tavas kārbas Teorētiski, ja patīk iemīt grīdā nedomājot, c900 vajag nedaudz izlīdzināt to griezes līkni, pabīdīt pīķi augstāk apgriezienos. Kas atkal noņem wow efektu un vēl vairāk braukšanas veidu attālina no jaunas octavias, vairāk jāgriež un jātur apgriezienos.
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Turbīna ir hibrīds - šķiet T25 ar TD04 iekšām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Starp citu, auto tagad ir Valmierā uz smadzeņu pārstādīšanu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Jancis atrisināja problēmas ar tukšgaitu, novērsa detonācijas un pataisnoja Nm līkni, tagad viss čih-pih
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever