Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Par čipošanu: sākumlapas kreisajā pusē ir "saites" apskaties, tur arī ir tūninga kompāniju mājas lapas.
Tas ka tā bultiņa ir dzeltenajā domāju ir ok, jo sarkanajā iet tikai "overboost" režīmā.
Uzrāvienu pēc 160 :woohoo: , diezvai labu dabūsi, jo domāju ka dzinēja apgriezieni jau ir pāri 3500 rpm (nezinu gan cik automātam), kad turbīnas ražība jau iet uz lejas galu.
Tas ka tā bultiņa ir dzeltenajā domāju ir ok, jo sarkanajā iet tikai "overboost" režīmā.
Uzrāvienu pēc 160 :woohoo: , diezvai labu dabūsi, jo domāju ka dzinēja apgriezieni jau ir pāri 3500 rpm (nezinu gan cik automātam), kad turbīnas ražība jau iet uz lejas galu.
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
whoops ... :dry:Matt_15 wrote: Bet. shodien pamegjinaju BYpass atvienot.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Tak teicu ņem 9k bļ* :D
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Man arī uzradās jautājums - SAAB 9-5 98.g. 2,3T uzsākot braukt no krustojuma vai pret slīpumu mašīna vairs nevelk kā agrāk, brīžiem pat vispār neiet - jādod gāze. Kas Tur varētu būt? Vaina ir ātrumkārbā vai kur citur? Vai varētu būt tā, ka pazudis kāds ātrums? Pašam ieslēdzot tajos ātrumos, kuri ir apzīmēti ar 1, 2, 3 mašīna iet.
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Ja kāds ātrums "pazūd", tad tas drīz vien sabeidz arī visus pārējos - nekur jau tas reāli pazust nevar - tur pat pa iekšu vien maisās;) Tā ka PK nebūs pie vainas...jautaajums wrote:Man arī uzradās jautājums - SAAB 9-5 98.g. 2,3T uzsākot braukt no krustojuma vai pret slīpumu mašīna vairs nevelk kā agrāk, brīžiem pat vispār neiet - jādod gāze. Kas Tur varētu būt? Vaina ir ātrumkārbā vai kur citur? Vai varētu būt tā, ka pazudis kāds ātrums? Pašam ieslēdzot tajos ātrumos, kuri ir apzīmēti ar 1, 2, 3 mašīna iet.
Tas tā kā būtu tikai normāli, ka pret KALNU (piem., tādu kā pie Melturiem uz Pleskavenes) ir nedaudz vairāk gāze jāuzdod, lai saglabātu tādu pašu kustības ātrumu... vai arī tas tā tikai mums ar 2.2TiD tā ir?:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
nav jau tikai tā, ka pret kalnu neiet - kā agrāk neiet arī uz taisna ceļa, ja pastāv, piemēram, krustojumā... Man teica, ka iespējams pazudis trešais ātrums... Bet kāpēc tad neiet uzsākot braukt?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Vislabakais variants ka parliecinaties, ka autins tomer iet lopa ir kadu laiku pabraukt ar ko citu.
Es ta savulaik ar 9K aero dariju, tad kad likas, ka tas vairs nevelk, nedelinu pabraucu ar 99-to, pec tam likas, ka aero vienkarsi lido.
Es ta savulaik ar 9K aero dariju, tad kad likas, ka tas vairs nevelk, nedelinu pabraucu ar 99-to, pec tam likas, ka aero vienkarsi lido.
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Vai nevarētu būt pie vainas gaisa masas mērītājs!?lawyer wrote:Ja kāds ātrums "pazūd", tad tas drīz vien sabeidz arī visus pārējos - nekur jau tas reāli pazust nevar - tur pat pa iekšu vien maisās;) Tā ka PK nebūs pie vainas...jautaajums wrote:Man arī uzradās jautājums - SAAB 9-5 98.g. 2,3T uzsākot braukt no krustojuma vai pret slīpumu mašīna vairs nevelk kā agrāk, brīžiem pat vispār neiet - jādod gāze. Kas Tur varētu būt? Vaina ir ātrumkārbā vai kur citur? Vai varētu būt tā, ka pazudis kāds ātrums? Pašam ieslēdzot tajos ātrumos, kuri ir apzīmēti ar 1, 2, 3 mašīna iet.
Tas tā kā būtu tikai normāli, ka pret KALNU (piem., tādu kā pie Melturiem uz Pleskavenes) ir nedaudz vairāk gāze jāuzdod, lai saglabātu tādu pašu kustības ātrumu... vai arī tas tā tikai mums ar 2.2TiD tā ir?:)
PS: traki gan ja ar to 2.2. TiD braucot lejā no kalna vēl gāze jādod virsū, lai saglabātu ātrumu! :D:D:D
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Bet Griffiniem jācer, ka kalnā augšā tos gaidīs lieka cisterna benzīna:Pelmo wrote:Vai nevarētu būt pie vainas gaisa masas mērītājs!?lawyer wrote:Ja kāds ātrums "pazūd", tad tas drīz vien sabeidz arī visus pārējos - nekur jau tas reāli pazust nevar - tur pat pa iekšu vien maisās;) Tā ka PK nebūs pie vainas...jautaajums wrote:Man arī uzradās jautājums - SAAB 9-5 98.g. 2,3T uzsākot braukt no krustojuma vai pret slīpumu mašīna vairs nevelk kā agrāk, brīžiem pat vispār neiet - jādod gāze. Kas Tur varētu būt? Vaina ir ātrumkārbā vai kur citur? Vai varētu būt tā, ka pazudis kāds ātrums? Pašam ieslēdzot tajos ātrumos, kuri ir apzīmēti ar 1, 2, 3 mašīna iet.
Tas tā kā būtu tikai normāli, ka pret KALNU (piem., tādu kā pie Melturiem uz Pleskavenes) ir nedaudz vairāk gāze jāuzdod, lai saglabātu tādu pašu kustības ātrumu... vai arī tas tā tikai mums ar 2.2TiD tā ir?:)
PS: traki gan ja ar to 2.2. TiD braucot lejā no kalna vēl gāze jādod virsū, lai saglabātu ātrumu! :D:D:D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
:laugh: :laugh:
:laugh: :laugh: :laugh: DIESEL POWER VS V6 :laugh: :laugh: :laugh:lawyer wrote:Bet Griffiniem jācer, ka kalnā augšā tos gaidīs lieka cisterna benzīna:Pelmo wrote:Vai nevarētu būt pie vainas gaisa masas mērītājs!?lawyer wrote: Ja kāds ātrums "pazūd", tad tas drīz vien sabeidz arī visus pārējos - nekur jau tas reāli pazust nevar - tur pat pa iekšu vien maisās;) Tā ka PK nebūs pie vainas...
Tas tā kā būtu tikai normāli, ka pret KALNU (piem., tādu kā pie Melturiem uz Pleskavenes) ir nedaudz vairāk gāze jāuzdod, lai saglabātu tādu pašu kustības ātrumu... vai arī tas tā tikai mums ar 2.2TiD tā ir?:)
PS: traki gan ja ar to 2.2. TiD braucot lejā no kalna vēl gāze jādod virsū, lai saglabātu ātrumu! :D:D:D
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
:laugh: :laugh: :laugh: Par divi litri lielāka nekā tavējā...un lētāka mūsu cisterna arī :laugh:lawyer wrote:Bet Griffiniem jācer, ka kalnā augšā tos gaidīs lieka cisterna benzīna:Pelmo wrote:lawyer wrote: Ja kāds ātrums "pazūd", tad tas drīz vien sabeidz arī visus pārējos - nekur jau tas reāli pazust nevar - tur pat pa iekšu vien maisās;) Tā ka PK nebūs pie vainas...
Tas tā kā būtu tikai normāli, ka pret KALNU (piem., tādu kā pie Melturiem uz Pleskavenes) ir nedaudz vairāk gāze jāuzdod, lai saglabātu tādu pašu kustības ātrumu... vai arī tas tā tikai mums ar 2.2TiD tā ir?:)
Vai nevarētu būt pie vainas gaisa masas mērītājs!?
PS: traki gan ja ar to 2.2. TiD braucot lejā no kalna vēl gāze jādod virsū, lai saglabātu ātrumu! :D:D:D
Re:Saab Aero 250hp automats, Nepatik jauda
Veči, nu mēs tak visi esam profesionāļi un katram ir sava taisnība!Davai labāk vienkārši izvelkam uz samēramies kam garāks!? :woohoo:
PEACE:silly:
PEACE:silly: