KurBads: T16 airflow
Re:KurBads: T16 airflow
Tā, jāsāk par kārbu domāt:silly: :laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: T16 airflow
Varbūt uzstādi tādu difuzoru aizmugurē, kā to pirms šās F1 sezonas izdarīja Brawn, Williams un vēl viena no komandām? Varēs pa taisno uz veco Nirburgas apli laist stādīt rekordus;)KurBads wrote:Pipercross (eļļojamais/mazgājamais) gaisa filtrs stāv kastē un gaida ievietošanu oriģinālajā gaisa kastē.
Savi 5+ hp būs kā likts :laugh:
:D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: T16 airflow
atlikt apņirgšanu, tas nav nekāds koniskais filtrs, kas mētājas apkārt motortelpā, bet gan performance replacement, kas iet oriģinālajā gaisa kastē. 30% vairāk airflow un ilgāks laiks starp tīrīšanu.
lūk:
"For drivers that require 30% more airflow* and a lifetime, washable air filter** but without an increase in intake sound, a Pipercross replacement element panel filters provide the perfect solution.
Designed as an original equipment replacement, a Pipercross panel filter replaces the factory air filter within the airbox. Installation is as simple as opening the airbox, discarding the old filter and replacing it with a free-flowing Pipercross air filter.
As airborn dirt particles are trapped by a paper or cotton-gauze air filter, there is a dramatic increase in pressure drop which essentially robs the engine of airflow and power. Due to the deep foam construction of each Pipercross air filter, airflow is able to negotiate trapped dirt.
Air filter service intervals are extended with the Pipercross panel filter, with a lifespan (between cleaning) of double that of the same paper filter and nearly three times that of a cotton-gauze filter. By simply cleaning and refitting the Pipercross panel filter, there is less waste and service costs are reduced."
lūk:
"For drivers that require 30% more airflow* and a lifetime, washable air filter** but without an increase in intake sound, a Pipercross replacement element panel filters provide the perfect solution.
Designed as an original equipment replacement, a Pipercross panel filter replaces the factory air filter within the airbox. Installation is as simple as opening the airbox, discarding the old filter and replacing it with a free-flowing Pipercross air filter.
As airborn dirt particles are trapped by a paper or cotton-gauze air filter, there is a dramatic increase in pressure drop which essentially robs the engine of airflow and power. Due to the deep foam construction of each Pipercross air filter, airflow is able to negotiate trapped dirt.
Air filter service intervals are extended with the Pipercross panel filter, with a lifespan (between cleaning) of double that of the same paper filter and nearly three times that of a cotton-gauze filter. By simply cleaning and refitting the Pipercross panel filter, there is less waste and service costs are reduced."
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Spriežot pec bildēm diezvai parkrāsošana ir nepieciešama, labs pulētājs ar labu ķīmiju sniegs labāku efektu kā parkrāsojot.KurBads wrote:piekrītu, ka pie virsbūves vēl jāstrādā, patiesībā nākotnē raugos uz complete resprayGregers wrote:Ja Tu to visu vēl ta kārtīgi nopuletu tad vispā kompete būtu :)
Ļoti superīgs auto!
Piemēram šis
http://www.youtube.com/watch?v=IT3EMLJg ... annel_page
auto izskatas tā kā izskatas tikai puletāja taisno roku dēļ.
Pieļauju, ka Tava auto tonis ir ļoti līdzīgs kad nopulēts, vismaz 9k spilgti sarkanais izskatijās tieši tāpat
Re:KurBads: T16 airflow
well, patiesībā viņš jau ir krāsots, bet diezgan sliktā kvalitātēGregers wrote:Spriežot pec bildēm diezvai parkrāsošana ir nepieciešama, labs pulētājs ar labu ķīmiju sniegs labāku efektu kā parkrāsojot.KurBads wrote:piekrītu, ka pie virsbūves vēl jāstrādā, patiesībā nākotnē raugos uz complete resprayGregers wrote:Ja Tu to visu vēl ta kārtīgi nopuletu tad vispā kompete būtu :)
Ļoti superīgs auto!
Piemēram šis
http://www.youtube.com/watch?v=IT3EMLJg ... annel_page
auto izskatas tā kā izskatas tikai puletāja taisno roku dēļ.
Pieļauju, ka Tava auto tonis ir ļoti līdzīgs kad nopulēts, vismaz 9k spilgti sarkanais izskatijās tieši tāpat
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Hmm, tad nekā :(
Vai salons viņam tāds ir standartā? Baigi atgādina 9k
Vai salons viņam tāds ir standartā? Baigi atgādina 9k
Re:KurBads: T16 airflow
absolūti autentisks un oriģināls 900 OG salons. Sēdekļi ir gandrīz vienādi ar tās ēras 9000. Izmantotā āda gan SAABam pa gadiem atšķīrās, jo ir liela atšķirība starp manu 900 hardtopu un cabrio šajā ziņā. Abi gan ir ļoti kvalitatīvi ...Gregers wrote:Hmm, tad nekā :(
Vai salons viņam tāds ir standartā? Baigi atgādina 9k
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Bet, neuzlabojot attiecīgi arī izplūdi, tas pilnīgi neko nedod...KurBads wrote:atlikt apņirgšanu, tas nav nekāds koniskais filtrs, kas mētājas apkārt motortelpā, bet gan performance replacement, kas iet oriģinālajā gaisa kastē. 30% vairāk airflow un ilgāks laiks starp tīrīšanu.
lūk:
"For drivers that require 30% more airflow* and a lifetime, washable air filter** but without an increase in intake sound, a Pipercross replacement element panel filters provide the perfect solution.
Designed as an original equipment replacement, a Pipercross panel filter replaces the factory air filter within the airbox. Installation is as simple as opening the airbox, discarding the old filter and replacing it with a free-flowing Pipercross air filter.
As airborn dirt particles are trapped by a paper or cotton-gauze air filter, there is a dramatic increase in pressure drop which essentially robs the engine of airflow and power. Due to the deep foam construction of each Pipercross air filter, airflow is able to negotiate trapped dirt.
Air filter service intervals are extended with the Pipercross panel filter, with a lifespan (between cleaning) of double that of the same paper filter and nearly three times that of a cotton-gauze filter. By simply cleaning and refitting the Pipercross panel filter, there is less waste and service costs are reduced."
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: T16 airflow
nu, nu pēc čipošanas tak nevienam izplūdi nepārbūvē, bet +30zs kā likts ar to pašu veco izplūdes sistēmu!Arī esošajai sistēmai ir kaut kāda +/- rezerve, ko var optimāli izmantot!lawyer wrote:KurBads wrote:
Bet, neuzlabojot attiecīgi arī izplūdi, tas pilnīgi neko nedod...
Re:KurBads: T16 airflow
Nejauc pilnīgi divas dažādas lietas - tāpat kā PC arī auto ir "hards" un "softs";) Var jau saprogrammēt ECU nezin kā, bet viss apstāsies pie tā, ka gaisu nevar iesūkt tik daudz kā vajag, nevar inžektors tik daudz degvielas degkamerā nogādāt, cik vajag sadedzināt un beigās nevar pēc tam tās atgāzes izpūst vajadzīgajā daudzumā... Parastās čipošanas rezultātā vnk tiek izmantotas harda (ieplūde, inžektori, izplūde) rezerves... Tādēļ jau viss tādiem tūningotājiem kā Maptun ir sadalīts pa pakāpēm: 1.tikai ECU 2. ECU + ieplūde/izplūde 3. ECU + ieplūde/izplūde + inžektori ... izturīgāki klaņi, virzuļi, titāna vārsti utt.elmo wrote:nu, nu pēc čipošanas tak nevienam izplūdi nepārbūvē, bet +30zs kā likts ar to pašu veco izplūdes sistēmu!Arī esošajai sistēmai ir kaut kāda +/- rezerve, ko var optimāli izmantot!lawyer wrote:KurBads wrote:
Bet, neuzlabojot attiecīgi arī izplūdi, tas pilnīgi neko nedod...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:KurBads: T16 airflow
veči, ar
šī filtra iegādi nekādā gadījumā negāju pēc papildus hp, vienkārši bija pienācis laiks gaisa filtra maiņai un izdomāju, ka ņemšu šādu replacement, kas ir mūžīgs, t.i., mazgājams un eļļojams pēc vajadzības, pie tam, ar itkā kaut kādiem papildus caurplūstamības bonusiem.
Jebkurā gadījumā, mans auto ieplūdes un izplūdes ziņā ir stock, kam ir sava rezerve. Jebkurš gaisa filtrs ir restriktors ieplūdes traktā, un, ja ražotājs saka +30% zemāka gaisa caurplūdes pretestība, tas nozīmē, ka īeplūdei tas nāks par labu, nezinu, varbūt mazāks turbo-lag`s būs vai arī vieglāka elpa pie zemajiem apgriezieniem, kur turbo vēl neražo spiedienu.
Principā pilnīgi neko nesagaidu no tā filtra hp vai Nm ziņā, tomēr priecāšos, ja jutīšu kaut kādas izmaiņas. Sliktāk nebūs noteikti, esmu pārliecināts.
p.s. un es neeju pēc skaļākas ieplūdes vai skata, kas bieži vien ir konisko filtru licēju motivācija. Šis filtrs ir tik pat kluss kā papīrnieks un tas ir noslēpts oriģinālajā gaisa kastē, kur neviens to neredzēs.
šī filtra iegādi nekādā gadījumā negāju pēc papildus hp, vienkārši bija pienācis laiks gaisa filtra maiņai un izdomāju, ka ņemšu šādu replacement, kas ir mūžīgs, t.i., mazgājams un eļļojams pēc vajadzības, pie tam, ar itkā kaut kādiem papildus caurplūstamības bonusiem.
Jebkurā gadījumā, mans auto ieplūdes un izplūdes ziņā ir stock, kam ir sava rezerve. Jebkurš gaisa filtrs ir restriktors ieplūdes traktā, un, ja ražotājs saka +30% zemāka gaisa caurplūdes pretestība, tas nozīmē, ka īeplūdei tas nāks par labu, nezinu, varbūt mazāks turbo-lag`s būs vai arī vieglāka elpa pie zemajiem apgriezieniem, kur turbo vēl neražo spiedienu.
Principā pilnīgi neko nesagaidu no tā filtra hp vai Nm ziņā, tomēr priecāšos, ja jutīšu kaut kādas izmaiņas. Sliktāk nebūs noteikti, esmu pārliecināts.
p.s. un es neeju pēc skaļākas ieplūdes vai skata, kas bieži vien ir konisko filtru licēju motivācija. Šis filtrs ir tik pat kluss kā papīrnieks un tas ir noslēpts oriģinālajā gaisa kastē, kur neviens to neredzēs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
problēma - sāka sulot turbīnas dzesēšanas pievada truba (stiprinājums pie turbīnas).
Noņēmu, visu trubu (kāds čakars, jēlas rokas un izjaukts daudz no priekšas, lai tiktu klāt), lai konstatētu, ka tas koniskais trubas gala savienojums nesaspiež gana stingri, lai nesūktos.
Oriģinālā truba ir pieejama, bet laikam tai nebūs līdzi tas savienojuma gals (koniskais gredzens un uzgrieznis, kas piespiež). Turbu redzēšu rīt ...
Vai ir kādas metodes, kā es esošo konusu varētu panākt, lai tas noslēdz cieši, vai ir kādas pieredze ar lokano armēto šlauku pielāgošanu un iespēju pievienoties turbīnai?
Noņēmu, visu trubu (kāds čakars, jēlas rokas un izjaukts daudz no priekšas, lai tiktu klāt), lai konstatētu, ka tas koniskais trubas gala savienojums nesaspiež gana stingri, lai nesūktos.
Oriģinālā truba ir pieejama, bet laikam tai nebūs līdzi tas savienojuma gals (koniskais gredzens un uzgrieznis, kas piespiež). Turbu redzēšu rīt ...
Vai ir kādas metodes, kā es esošo konusu varētu panākt, lai tas noslēdz cieši, vai ir kādas pieredze ar lokano armēto šlauku pielāgošanu un iespēju pievienoties turbīnai?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
update:
kabrim nomainīts kreisās puses ārējais CV ("miroņgalva") - ~ 1 h darbs, pārsteidzoši ātri un vienkārši (varbūt tāpēc, ka šo procedūru biju veicis jau iepriekš hardop`am un zināju ko un kā darīt.).
Oriģinālais CV nogājis 226 t.km., nav slikti manuprāt. Ceru, ka pfs.com piegādātais matelli (IT) ies vismaz 100 t.km.
kabrim nomainīts kreisās puses ārējais CV ("miroņgalva") - ~ 1 h darbs, pārsteidzoši ātri un vienkārši (varbūt tāpēc, ka šo procedūru biju veicis jau iepriekš hardop`am un zināju ko un kā darīt.).
Oriģinālais CV nogājis 226 t.km., nav slikti manuprāt. Ceru, ka pfs.com piegādātais matelli (IT) ies vismaz 100 t.km.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:KurBads: T16 airflow
droši vien mazliet piemēslošu topiku ar iesācēja jautājumu, bet lai jau..
vai šitādas lietas nemaina pārī (abas puses)? zinu, ka nav bremzes, kur simetriska detaļu nomaiņa ir nozīmīga, bet tomēr.. ja jau vņš ir nokalpoji 2,3 k km, vai otrs kalpos ilgāk?
vai šitādas lietas nemaina pārī (abas puses)? zinu, ka nav bremzes, kur simetriska detaļu nomaiņa ir nozīmīga, bet tomēr.. ja jau vņš ir nokalpoji 2,3 k km, vai otrs kalpos ilgāk?
Re:KurBads: T16 airflow
pārī mainīt nav vajadzības, ja vien neesi nolēmis atjaunot visus auto mezglus neatkarīgi no kā. Droši vien, ka arī otra puse agri vai vēlu dos ziņu, bet kamēr nesaklausu raksturīgās CV skaņas, klāt neķeros.alnislacis wrote:droši vien mazliet piemēslošu topiku ar iesācēja jautājumu, bet lai jau..
vai šitādas lietas nemaina pārī (abas puses)? zinu, ka nav bremzes, kur simetriska detaļu nomaiņa ir nozīmīga, bet tomēr.. ja jau vņš ir nokalpoji 2,3 k km, vai otrs kalpos ilgāk?
Zaļajam hardtop`am nomainīju pirms vairāk kā 2 gadiem labo pusi, kreisā puse vēl šodien neko nav teikusi (tiesa nobraukts pa šiem 2 gadiem nebūs vairāk kā 10-15 t. km).
Zinu, ka uz taupības režīma dzīvojot, var vienkārši pārlikt labo pusi uz kreiso un otrādi, jo virsmu nodilums ir tikai vienā pusē (protams, to ja pašas lodes ir dzīvas).
Cenšos pieturēties pie domas, ka jāļauj auto strādāt un nevajag iejaukties tur, kur tas tajā brīdī nav nepieciešams. Tā var arī uzrauties uz problēmām bez vajadzības.
Ja veiktu full restoration (piem., MISU no sc.com stilā), tad protams, mainītu visu pēc kārtas, t.sk., abas miroņgalvas reizē.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7