1.Es neesmu bembists
Patiess prieks par to :)
2.Pirmajā rindkopā tu minēji ļoti daudz nepatiesu apgalvojumu par BMW salīdzinājumā ar Lexus, Saab un MB, bet mani tas nesatrauc, jo, kā jau minēju augstāk, neesmu bembists :D
Lūdzu sīkāk, par SAAB vs BMW takā saprastu, bet Lexus, MB vs BMW???
3.Ne visi sagaida no auto tieši tādas gaitas īpašības, kādas sagaidi tu...
To saprotu un cienu, bet tas nemaina apstākli, ka ir kvalitatīvaki, ātrāki un uzticamāki auto par to pašu cenu
4. Es pats nebraucu ar BMW, jo:
- man tas šķiet neadekvāti dārgs, kaut arī apzinos, ka tehnika un apdare ir augstākās klases
- modeļi, kuri man tiešām patīk (e38, e39) nu jau ir veci un tādu iegāde ikdienai nebūtu racionāla
- Kriss Bengls pamatīgi sabojāja bmw dizainu, lai es skatītos uz kādu no jaunajiem modeļiem (kaut jaunais trijnieks škiet O.K., tā cena liek skaļā balsī kliegt: ZOG!)...
Nav ko piebilst izņemot atkal jau par to, ka ir letaki analogi ar līdzvērtīgu sniegumu vai tik pat dārgi bet ar labaku sniegumu
5. Par kunkurentiem - nekad nelieku RWD un FWD vienā maisā...
FWD SAAB ieliku tikai un vienīgi ikdienas lietosanas ērtību ziņā
6. opel 3.0 V6 nav nekad bijis V6 pirmrindnieks - tas drīzāk vienmēr ir bijis pēdējais no V6, ko izvēlēties kopā ar PSA 3.0 V6
Palasies par Opel Omega/senator kuri ir aprīkoti ar šo pašu dzinēju, pirmrindnieks nav, bet pieklājīgs saimes pārstāvis gan
7.Saab filozofijā neietilpst un nekad nav ietilpuši ne dīzeļi, ne sešcilindru motori - Saab filozofija ir četrcilindru LPT un HOT;)
Jap, tapat kā BMW filozofija ietver tikai ātrus un agresīvus auto nevis ikdienas auto vijiboniem tātad BMW ir M3/M5/z4(M///)pēdējie BMW manuprāt bija huļiganka(M) un žurka(arī tikai M)viss pārējais ir puslīdz kvalitatīvi auto ar BMW bļambu un nejēgā uzpūstu cenu, tapat MB ir tikai un vienīgi S, bet visi pārējie ir kkāda tirgoņu radīta kroplība.
8. Piekrītu, ka 2.2TiD ir radīts taupot, lai taupītu :D
Bet 9-5 nekad nav bijis paredzēts nest sevī V6 - tas ir stipri smagāks par R4, kas rada vēl lielāku svara disbalansu pa asīm un tas vadāmību neuzlabo...
Toties manāmi uzlabo ikdienas lietošanas komfortu, bet neapstrīdu 4 ilindrinieku ar hot tehnisko pārākumu pār V6 ja pie stūres ir dinamisks cilveks
Bet arī 900ng/9-3OG nebija paredzēts nest sevī 2.2TiD, kas ir smagāks par 2.0t/T, bet redz kā - iebāza...
A zrja...1.9TTiD jau atkal ir tīrs SAAB gars
9. Labi, vienīgais AT pluss, ko es varu iedomāties, ir ka korķos nevajag spaidīt sajūgu un slēgt pirmajā/neitrālajā...
Arī visā pārējā laikā nevajag :)
AT arī liekas dievīga tiem, kuri vnk neprot braukt ar MT (nepārproti - nesaku, ka Tu neproti;))
Pa trasi protu, bet ikdienā ne jo nepatīk štapselēt :laugh:
Pārējie visi ir mīnusi:
- augstāka auto cena
Jaunam jā, bet jaunu nekad nepirkšu lielā cenas krituma dēļ, bet 2-3 gadu veci auto ar AT un MT maksā identiski(nerunāju par getzzziem un skodām fubļijām kur tas ir naa-aavarots :silly:
- lielāks auto svars
Fakts, bet cik tieši smagaks? Derētu salīdzināt, vai kāds 9-5 Aero ar manuali īpašnieks un kads ar automātu varētu ielikt pašmasas?[/b]
- lielāks degvielas patēriņš
Jaudīgiem dzinējiem nenozīmīgs atšķirība kuru var atgūt uzliekot atbilstošas riepas un uzturot bremžu sistēmu kārtībā
- sliktāka dinamika
KHm...pus sekunde, sekunde līdz simtam ir nozīmīgs zudums...
- zudusi iespēja kontrolēt auto ar sajūgu/kārbu
Priekškam?:blink: Var jau ar kārbu, jo ir manuālā slēgsanās kurā auto godīgi tur ielikto ātrumu
- nevar vilkt
Uz kurieni? Ja ir normals auto tad parasti izmanto treileri, vai ja kādi 50 km jāpavelk tad arī ar automātu to var darīt bez problēmām!
- nevar rakties ārā no sniega kā ar MT
Manuprāt pat ērtāk, jo no D un R pārmest ir ātrāk nekā no R un 1 izspiežotsajūgu.
- augstas remonta izmaksas, ja salūzt
Jā ir dārgakas, diemžēl :( bet ņemot tieši SAAB tad AT retāk ir problēmas kas arī mierina, plus ja arī salūzt tad par restaurāciju atdot LVL 500,- vai 800 nev liela atšķirība.
- apkopes prasa daudz vairāk naudas nekā MT
Eļļa neko dārgāka nav, maiņu intervali arī līdzīgi, cits nekas nav jakopj :dry:
10. Nevienu nesodu - neesmu tam attiecīgi pilnvarots;)
Bet atvainojos, ja kādu esmu aizskāris, izsakot savu viedokli:huh:
P.S. Kas ir izteikti ātri auto Tavā izpratnē?:)[/quote]
Izteikti? Aston martin vankviš, Lambo murselago supperledžera, LP640, Iepriekšējais Evo, AMG Black, Ariel Atom, Bugatti Veiron, noteikti Ford GT
http://www.youtube.com/watch?v=EdWD_sMi ... re=related
un protams
mani favorīti
Subaru impreza wrx sti
http://www.youtube.com/watch?v=xtZlFqjh ... re=related
un
Chevrolet Corvette ZR1
http://www.youtube.com/watch?v=bNaT8eHa ... re=related
Nissan GTR
http://www.youtube.com/watch?v=UBZ5i15yVU8
un ievero, ka visi trīs ir letaki par BMW m3/Audi RS4, bet reālos apstākļos ir ļoti manāmi ātrāki neskatoties uz brīžiem trīs(!!!)reizes zemāku cenu