Saab 9-4X


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 9-4X

Post by lawyer »

Kiki wrote:
Malder wrote:
Kiki wrote:Nu tā nu sanācia,ka no šī auto-BMW gribās tikt vaļā, lai nestāv praktiski bez vajadzības stajankā!
A tas SAAB's(apmainitais) nestaves bez vajadzibas? Bikin nesapratu mainas jegu. :)
:laugh: neko es nemainu...vajag tikt vaļā no BMW un viss. Nu labi, nav svarīgi!
Hmm skatos te kaut kā sarunas baigi raiti nerosās!
Ja neko citu nevar, tad aploki to ap kādu ceļmalas koku ;)

Tā būtu tīri ierasta lieta :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Kiki
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 10
Joined: Wed Feb 25, 2009 8:56 am

Re:Saab 9-4X

Post by Kiki »

lawyer wrote:
Kiki wrote:
Malder wrote: A tas SAAB's(apmainitais) nestaves bez vajadzibas? Bikin nesapratu mainas jegu. :)
:laugh: neko es nemainu...vajag tikt vaļā no BMW un viss. Nu labi, nav svarīgi!
Hmm skatos te kaut kā sarunas baigi raiti nerosās!
Ja neko citu nevar, tad aploki to ap kādu ceļmalas koku ;)

Tā būtu tīri ierasta lieta :D
Nu diez vai Tu tādu gribētu locīt ap stabu.. http://www.motors24.lv/Default.aspx?pag ... &sort=paid
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 9-4X

Post by lawyer »

Kiki wrote:
lawyer wrote:
Kiki wrote: :laugh: neko es nemainu...vajag tikt vaļā no BMW un viss. Nu labi, nav svarīgi!
Hmm skatos te kaut kā sarunas baigi raiti nerosās!
Ja neko citu nevar, tad aploki to ap kādu ceļmalas koku ;)

Tā būtu tīri ierasta lieta :D
Nu diez vai Tu tādu gribētu locīt ap stabu.. http://www.motors24.lv/Default.aspx?pag ... &sort=paid
Fui, tomāts... tādus tik ap koku... bet tā uzmanīgi - lai max. daudz rezerves daļu paliek pāri ko izpārdot;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9-4X

Post by Gregers »

Da kāda atšķirība automāts vai manuālis- tapat 5 sērija bez M//nav BMW, bet ja nav tad lai kaut ar variātoru, labi jau, ka dzinējs vismaz iztikas minimums
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9-4X

Post by elmo »

Lawyeram vienkārši skauž, ka tā bavāriešu Luftwaffe ar automātisko kārbu izkož viņa SAABU vienā setā!Staipi kā gribi,bavārietim garāks! :)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9-4X

Post by Gregers »

Nenoturējies ja? :laugh: :laugh: :laugh: bet tak toč, lawyer Tev tak tads pats Fui SAAB kā viņam Fui BMW :laugh: :laugh:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 9-4X

Post by lawyer »

Greger, tu tā saki, jo vnk BMW nevari atļauties - visi BMW 5 E39 varianti ir pārāki par 9-5 1997-2001 visos aspektos, arī cenas un izmaksu ziņā ;)

Aprunātais E39 ar 3.0 turbodīzeli būtu lielisks variants, ja vien tam būtu MT - E 39 man patīk, atšķirībā no 5.sērijas aktuālās paaudzes - tas noteikti nekad nebūs mans...

Es pilnīgi saprotu un pieņemu, ka zvērinātiem saabistiem mans opelTiD liekas kā fui-saab un tam ir pamatoti iemesli, bet manā izpratnē arī 9-5 1997-2001 ar opel 3.0t V6 ir fui-saab - un nekas to nespēs mainīt:P

P.S. Es esmu zvērināts MT piekritējs, tādēļ AT eju ar līkumu - manā izpratnē AT nav neviena plusa (tas neattiecas uz divsajūgu kārbām, bet tās vēl pagaudām nav tik pieejamas, kā gribētos)...

Starp citu, pats LV Saabkluba prezidents brauc ar 9-3 OG 2.2TiD:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Saab 9-4X

Post by gustavs »

Greger ! Es nepiedalos :silly: :laugh:
diskusijā
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Saab 9-4X

Post by chippy »

Kiki wrote:
lawyer wrote:
Kiki wrote: :laugh: neko es nemainu...vajag tikt vaļā no BMW un viss. Nu labi, nav svarīgi!
Hmm skatos te kaut kā sarunas baigi raiti nerosās!
Ja neko citu nevar, tad aploki to ap kādu ceļmalas koku ;)

Tā būtu tīri ierasta lieta :D
Nu diez vai Tu tādu gribētu locīt ap stabu.. http://www.motors24.lv/Default.aspx?pag ... &sort=paid
Gribējās vai nē, bet reiz jau ir bijis aptīts vai ietīts kkur.. :)
Image
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9-4X

Post by Gregers »

lawyer wrote:
[quote]Greger, tu tā saki, jo vnk BMW nevari atļauties - visi BMW 5 E39 varianti ir pārāki par 9-5 1997-2001 visos aspektos, arī cenas un izmaksu ziņā ;)

Uz saules atkal sprādzieni!? Kad bembisti vienreiz sapratīs, ka ir cilvēki kuriem krutums pacanu rindās(vienīgā labā BMW īpašība) nav svarīgākais auto izvēlē!!!
Kad izvēlējos atgriezties pie SAAB varēju atļauties lietot jebkuras markas(izņemot izteikto premium) auto, bet BMW pat netika izskatīts, jo iepriekš esmu ar šo marku daudz braukājis paņemot no paziņām, izbraucot ar klientu vai lietojot darba 2004 528 un nonācis pie slēdziena, ka tas auto neatbilst gandrīz nevienai prasībai kuru uzstādu savam topošajam auto, vienīgaie normālie punkti tajā auto ir salona kopējā savākšanas kvalitāte un dažiem modeļiem skaņasizolācija, bet šos punktus ar uzviju izpilda arī Lexus LS kurš ir manāmi lētāks(kā arī manāmi klusāks un ar glītāku salonu), SAAB 9-5 kurš lai arī zaudē gaitas komforta ziņā bembim tomēr ir manāmi izturīgaks, ērtāks, drošāks un tīri braukšanā man patīkamāks, jo viņam nepiemīt BMW nervozitāte kā arī C, E un S klases AMG, Brabus, Carlsson utt izpildijumos!
Ja pēkšņi uzbiezēšu un kkādu iemeslu dēļ atteikšos no SAAB tad nākamais solis noteikti būs kāds kvalitatīvs amo V8, Lexus vai sliktakajā gadījumā S klase(riebj salonadizains un neuzticamība tehniskajā ziņa kura pēdējos gados piemīt visiem vāciešiem izņemot škodu) bet nekādā gadījumā ne BMW. Ar BMW brauktu tikai kā ar darba auto un arī tad mēģinātu tikt pie cita auto, vai arī ja mekētu kabrio/roadster (Z4 tomēr ir velnišķīgi glīts) kaut gan arī tad visdrīzāk viņu izkonkuretu kāds no šiem auto

http://www.youtube.com/watch?v=1sTCURew ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=qB5tIMuZ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=fBfmG3_2 ... annel_page

http://www.youtube.com/watch?v=F-3vXNFZ ... annel_page

Ja pieiet objektīvi tad izradās, ka jebkuram BMW ražojumam ir pārāks konkurents par to pašu cenu vai lētāks un par starpību modificējams sev vēlamā veidā (kas uram tuvaks pirktun braukt vai padarīt individuālu) un ja PAR bmw iegadi runā vien pāris iemsli kuri iespējams jau pat vairs nepiemīt BMW markai(izturība, ātrākais uz ceļa utt mīti) ta PRET pat stipri neaizdomājoties var atrast pāris desmitus.
.

Aprunātais E39 ar 3.0 turbodīzeli būtu lielisks variants, ja vien tam būtu MT - E 39 man patīk, atšķirībā no 5.sērijas aktuālās paaudzes - tas noteikti nekad nebūs mans...

Piekrītu lai arī auto ir tikai bembistiem saprotamas kvalitates toties vēl normāli, vīrišķīgi izskatās, kaut ja pieņemu bembista skata punktu tad ņemtu šī paša gada 7 ser bumeri, jo tas par šo pašu cenu sniedz vairak.

Es pilnīgi saprotu un pieņemu, ka zvērinātiem saabistiem mans opelTiD liekas kā fui-saab un tam ir pamatoti iemesli, bet manā izpratnē arī 9-5 1997-2001 ar opel 3.0t V6 ir fui-saab - un nekas to nespēs mainīt:P

Mans nav fui, jo nesaucu citiem piederošu auto par fui kamēr viņi manējo neaiztiek. Par fuisaab runājot- manam fui vismaz ir laika pārbaudīts un savu nefuismu pieradijis opel dzinējs kurs tika radīts brauktpriekam un komfortam, bet tavējam tas D nu nav pats labākais ko opel ir radijis un tika radīts izteikti santīmu kolekcionēšanai, pietam V6 iekš 9-5 neredzu nevienu ojektīvu Fui, bet tavam uz sitien varu vairakus minēt.


P.S. Es esmu zvērināts MT piekritējs, tādēļ AT eju ar līkumu

Dari tā ja ta liekās pareizi un saskati MT sev vēlamas īpašības

- manā izpratnē AT nav neviena plusa (tas neattiecas uz divsajūgu kārbām, bet tās vēl pagaudām nav tik pieejamas, kā gribētos)...

Labi, ok, suns ar AT plusiem(piemēram neapstrīdami izturīgaku konstrukciu), bet kuros gadījumos MT ir pārāks, jeb citadāk sakot kad MT attaisno nepārtraukto štepselēšanu? Par izteikti ātriem auto nerunāju tur protams only MT vai sekvenciālā.

Starp citu, pats LV Saabkluba prezidents brauc ar 9-3 OG 2.2TiD:)

Bet viņš tak nerakstija ...Fui, tomāts... tādus tik ap koku...;) nesodi un netapsi sodīts reiz bij rakstīts vienā gudrā grāmatā!

p.s.Piekrītu, ka šis auto ir aprīkots ar vienu no labakajiem D, bet tīri subjetīvi man vairak patika Mercedes 320D vai audi V10 TDi :silly:
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9-4X

Post by Gregers »

Gustavs wrote:Greger ! Es nepiedalos :silly: :laugh:
diskusijā
Ko ta?! :) kas vainas diskusijai draugu pūlkā? :laugh:
Galvenais lai nepāriet uz personībam!
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 9-4X

Post by lawyer »

Gregers wrote:lawyer wrote:
Greger, tu tā saki, jo vnk BMW nevari atļauties - visi BMW 5 E39 varianti ir pārāki par 9-5 1997-2001 visos aspektos, arī cenas un izmaksu ziņā ;)

Uz saules atkal sprādzieni!? Kad bembisti vienreiz sapratīs, ka ir cilvēki kuriem krutums pacanu rindās(vienīgā labā BMW īpašība) nav svarīgākais auto izvēlē!!!
Kad izvēlējos atgriezties pie SAAB varēju atļauties lietot jebkuras markas(izņemot izteikto premium) auto, bet BMW pat netika izskatīts, jo iepriekš esmu ar šo marku daudz braukājis paņemot no paziņām, izbraucot ar klientu vai lietojot darba 2004 528 un nonācis pie slēdziena, ka tas auto neatbilst gandrīz nevienai prasībai kuru uzstādu savam topošajam auto, vienīgaie normālie punkti tajā auto ir salona kopējā savākšanas kvalitāte un dažiem modeļiem skaņasizolācija, bet šos punktus ar uzviju izpilda arī Lexus LS kurš ir manāmi lētāks(kā arī manāmi klusāks un ar glītāku salonu), SAAB 9-5 kurš lai arī zaudē gaitas komforta ziņā bembim tomēr ir manāmi izturīgaks, ērtāks, drošāks un tīri braukšanā man patīkamāks, jo viņam nepiemīt BMW nervozitāte kā arī C, E un S klases AMG, Brabus, Carlsson utt izpildijumos!
Ja pēkšņi uzbiezēšu un kkādu iemeslu dēļ atteikšos no SAAB tad nākamais solis noteikti būs kāds kvalitatīvs amo V8, Lexus vai sliktakajā gadījumā S klase(riebj salonadizains un neuzticamība tehniskajā ziņa kura pēdējos gados piemīt visiem vāciešiem izņemot škodu) bet nekādā gadījumā ne BMW. Ar BMW brauktu tikai kā ar darba auto un arī tad mēģinātu tikt pie cita auto, vai arī ja mekētu kabrio/roadster (Z4 tomēr ir velnišķīgi glīts) kaut gan arī tad visdrīzāk viņu izkonkuretu kāds no šiem auto

http://www.youtube.com/watch?v=1sTCURew ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=qB5tIMuZ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=fBfmG3_2 ... annel_page

http://www.youtube.com/watch?v=F-3vXNFZ ... annel_page

Ja pieiet objektīvi tad izradās, ka jebkuram BMW ražojumam ir pārāks konkurents par to pašu cenu vai lētāks un par starpību modificējams sev vēlamā veidā (kas uram tuvaks pirktun braukt vai padarīt individuālu) un ja PAR bmw iegadi runā vien pāris iemsli kuri iespējams jau pat vairs nepiemīt BMW markai(izturība, ātrākais uz ceļa utt mīti) ta PRET pat stipri neaizdomājoties var atrast pāris desmitus.
.

Aprunātais E39 ar 3.0 turbodīzeli būtu lielisks variants, ja vien tam būtu MT - E 39 man patīk, atšķirībā no 5.sērijas aktuālās paaudzes - tas noteikti nekad nebūs mans...

Piekrītu lai arī auto ir tikai bembistiem saprotamas kvalitates toties vēl normāli, vīrišķīgi izskatās, kaut ja pieņemu bembista skata punktu tad ņemtu šī paša gada 7 ser bumeri, jo tas par šo pašu cenu sniedz vairak.

Es pilnīgi saprotu un pieņemu, ka zvērinātiem saabistiem mans opelTiD liekas kā fui-saab un tam ir pamatoti iemesli, bet manā izpratnē arī 9-5 1997-2001 ar opel 3.0t V6 ir fui-saab - un nekas to nespēs mainīt:P

Mans nav fui, jo nesaucu citiem piederošu auto par fui kamēr viņi manējo neaiztiek. Par fuisaab runājot- manam fui vismaz ir laika pārbaudīts un savu nefuismu pieradijis opel dzinējs kurs tika radīts brauktpriekam un komfortam, bet tavējam tas D nu nav pats labākais ko opel ir radijis un tika radīts izteikti santīmu kolekcionēšanai, pietam V6 iekš 9-5 neredzu nevienu ojektīvu Fui, bet tavam uz sitien varu vairakus minēt.


P.S. Es esmu zvērināts MT piekritējs, tādēļ AT eju ar līkumu

Dari tā ja ta liekās pareizi un saskati MT sev vēlamas īpašības

- manā izpratnē AT nav neviena plusa (tas neattiecas uz divsajūgu kārbām, bet tās vēl pagaudām nav tik pieejamas, kā gribētos)...

Labi, ok, suns ar AT plusiem(piemēram neapstrīdami izturīgaku konstrukciu), bet kuros gadījumos MT ir pārāks, jeb citadāk sakot kad MT attaisno nepārtraukto štepselēšanu? Par izteikti ātriem auto nerunāju tur protams only MT vai sekvenciālā.

Starp citu, pats LV Saabkluba prezidents brauc ar 9-3 OG 2.2TiD:)

Bet viņš tak nerakstija ...Fui, tomāts... tādus tik ap koku...;) nesodi un netapsi sodīts reiz bij rakstīts vienā gudrā grāmatā!

p.s.Piekrītu, ka šis auto ir aprīkots ar vienu no labakajiem D, bet tīri subjetīvi man vairak patika Mercedes 320D vai audi V10 TDi :silly:
1.Es neesmu bembists

2.Pirmajā rindkopā tu minēji ļoti daudz nepatiesu apgalvojumu par BMW salīdzinājumā ar Lexus, Saab un MB, bet mani tas nesatrauc, jo, kā jau minēju augstāk, neesmu bembists :D

3.Ne visi sagaida no auto tieši tādas gaitas īpašības, kādas sagaidi tu...

4. Es pats nebraucu ar BMW, jo:
- man tas šķiet neadekvāti dārgs, kaut arī apzinos, ka tehnika un apdare ir augstākās klases
- modeļi, kuri man tiešām patīk (e38, e39) nu jau ir veci un tādu iegāde ikdienai nebūtu racionāla
- Kriss Bengls pamatīgi sabojāja bmw dizainu, lai es skatītos uz kādu no jaunajiem modeļiem (kaut jaunais trijnieks škiet O.K., tā cena liek skaļā balsī kliegt: ZOG!)...

5. Par kunkurentiem - nekad nelieku RWD un FWD vienā maisā...

6. opel 3.0 V6 nav nekad bijis V6 pirmrindnieks - tas drīzāk vienmēr ir bijis pēdējais no V6, ko izvēlēties kopā ar PSA 3.0 V6

7.Saab filozofijā neietilpst un nekad nav ietilpuši ne dīzeļi, ne sešcilindru motori - Saab filozofija ir četrcilindru LPT un HOT;)

8. Piekrītu, ka 2.2TiD ir radīts taupot, lai taupītu :D
Bet 9-5 nekad nav bijis paredzēts nest sevī V6 - tas ir stipri smagāks par R4, kas rada vēl lielāku svara disbalansu pa asīm un tas vadāmību neuzlabo... Bet arī 900ng/9-3OG nebija paredzēts nest sevī 2.2TiD, kas ir smagāks par 2.0t/T, bet redz kā - iebāza...

9. Labi, vienīgais AT pluss, ko es varu iedomāties, ir ka korķos nevajag spaidīt sajūgu un slēgt pirmajā/neitrālajā... AT arī liekas dievīga tiem, kuri vnk neprot braukt ar MT (nepārproti - nesaku, ka Tu neproti;)) Pārējie visi ir mīnusi:
- augstāka auto cena
- lielāks auto svars
- lielāks degvielas patēriņš
- sliktāka dinamika
- zudusi iespēja kontrolēt auto ar sajūgu/kārbu
- nevar vilkt
- nevar rakties ārā no sniega kā ar MT
- augstas remonta izmaksas, ja salūzt
- apkopes prasa daudz vairāk naudas nekā MT

10. Nevienu nesodu - neesmu tam attiecīgi pilnvarots;)
Bet atvainojos, ja kādu esmu aizskāris, izsakot savu viedokli:huh:

P.S. Kas ir izteikti ātri auto Tavā izpratnē?:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9-4X

Post by elmo »

Es arī agrāk biju AT nīdējs! Tagad braucu un priecājos cik ērti ar to automātu! Protams ir saglabājies MT braucēja reflekss turēt roku uz ātruma pārslēga, kaut tas ir pilnīgi lieki!Arī kruīza kontroli lietot ir nesalīdzināmi ērtāk kā manuālim. Neredzu nevienu argumentu pret to, lai parasts ierindas braucējs neizvēlētos automātu!
Ja gribas paraļļot, ja patīk bremzēt ar ātrumiem, ja patīk štepselēt un tādā veidā iedzīt sev stresu korķos sēžot, tad var izvēlēties manuāli.
Nedomāju, ka drebelīgs un pagarš ātrumkloķis SAAB dīzelim piedod kādu estētiku !Tas pat nav ātruma pārslēgs, bet gan kaut kāds vibrators! :D
Starp citu uzskatu, ka CSN vajadzētu pagrozīt un atļaut AT braucējiem lietot mobilo telefonu, jo viena roka ir pilnīgi brīva! :)
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9-4X

Post by Gregers »

1.Es neesmu bembists

Patiess prieks par to :)

2.Pirmajā rindkopā tu minēji ļoti daudz nepatiesu apgalvojumu par BMW salīdzinājumā ar Lexus, Saab un MB, bet mani tas nesatrauc, jo, kā jau minēju augstāk, neesmu bembists :D

Lūdzu sīkāk, par SAAB vs BMW takā saprastu, bet Lexus, MB vs BMW???

3.Ne visi sagaida no auto tieši tādas gaitas īpašības, kādas sagaidi tu...

To saprotu un cienu, bet tas nemaina apstākli, ka ir kvalitatīvaki, ātrāki un uzticamāki auto par to pašu cenu

4. Es pats nebraucu ar BMW, jo:
- man tas šķiet neadekvāti dārgs, kaut arī apzinos, ka tehnika un apdare ir augstākās klases
- modeļi, kuri man tiešām patīk (e38, e39) nu jau ir veci un tādu iegāde ikdienai nebūtu racionāla
- Kriss Bengls pamatīgi sabojāja bmw dizainu, lai es skatītos uz kādu no jaunajiem modeļiem (kaut jaunais trijnieks škiet O.K., tā cena liek skaļā balsī kliegt: ZOG!)...

Nav ko piebilst izņemot atkal jau par to, ka ir letaki analogi ar līdzvērtīgu sniegumu vai tik pat dārgi bet ar labaku sniegumu
5. Par kunkurentiem - nekad nelieku RWD un FWD vienā maisā...

FWD SAAB ieliku tikai un vienīgi ikdienas lietosanas ērtību ziņā

6. opel 3.0 V6 nav nekad bijis V6 pirmrindnieks - tas drīzāk vienmēr ir bijis pēdējais no V6, ko izvēlēties kopā ar PSA 3.0 V6

Palasies par Opel Omega/senator kuri ir aprīkoti ar šo pašu dzinēju, pirmrindnieks nav, bet pieklājīgs saimes pārstāvis gan

7.Saab filozofijā neietilpst un nekad nav ietilpuši ne dīzeļi, ne sešcilindru motori - Saab filozofija ir četrcilindru LPT un HOT;)

Jap, tapat kā BMW filozofija ietver tikai ātrus un agresīvus auto nevis ikdienas auto vijiboniem tātad BMW ir M3/M5/z4(M///)pēdējie BMW manuprāt bija huļiganka(M) un žurka(arī tikai M)viss pārējais ir puslīdz kvalitatīvi auto ar BMW bļambu un nejēgā uzpūstu cenu, tapat MB ir tikai un vienīgi S, bet visi pārējie ir kkāda tirgoņu radīta kroplība.

8. Piekrītu, ka 2.2TiD ir radīts taupot, lai taupītu :D
Bet 9-5 nekad nav bijis paredzēts nest sevī V6 - tas ir stipri smagāks par R4, kas rada vēl lielāku svara disbalansu pa asīm un tas vadāmību neuzlabo...
Toties manāmi uzlabo ikdienas lietošanas komfortu, bet neapstrīdu 4 ilindrinieku ar hot tehnisko pārākumu pār V6 ja pie stūres ir dinamisks cilveks
Bet arī 900ng/9-3OG nebija paredzēts nest sevī 2.2TiD, kas ir smagāks par 2.0t/T, bet redz kā - iebāza...
A zrja...1.9TTiD jau atkal ir tīrs SAAB gars

9. Labi, vienīgais AT pluss, ko es varu iedomāties, ir ka korķos nevajag spaidīt sajūgu un slēgt pirmajā/neitrālajā...

Arī visā pārējā laikā nevajag :)

AT arī liekas dievīga tiem, kuri vnk neprot braukt ar MT (nepārproti - nesaku, ka Tu neproti;))
Pa trasi protu, bet ikdienā ne jo nepatīk štapselēt :laugh:

Pārējie visi ir mīnusi:
- augstāka auto cena

Jaunam jā, bet jaunu nekad nepirkšu lielā cenas krituma dēļ, bet 2-3 gadu veci auto ar AT un MT maksā identiski(nerunāju par getzzziem un skodām fubļijām kur tas ir naa-aavarots :silly:

- lielāks auto svars

Fakts, bet cik tieši smagaks? Derētu salīdzināt, vai kāds 9-5 Aero ar manuali īpašnieks un kads ar automātu varētu ielikt pašmasas?[/b]

- lielāks degvielas patēriņš

Jaudīgiem dzinējiem nenozīmīgs atšķirība kuru var atgūt uzliekot atbilstošas riepas un uzturot bremžu sistēmu kārtībā

- sliktāka dinamika
KHm...pus sekunde, sekunde līdz simtam ir nozīmīgs zudums...
- zudusi iespēja kontrolēt auto ar sajūgu/kārbu
Priekškam?:blink: Var jau ar kārbu, jo ir manuālā slēgsanās kurā auto godīgi tur ielikto ātrumu
- nevar vilkt
Uz kurieni? Ja ir normals auto tad parasti izmanto treileri, vai ja kādi 50 km jāpavelk tad arī ar automātu to var darīt bez problēmām!
- nevar rakties ārā no sniega kā ar MT
Manuprāt pat ērtāk, jo no D un R pārmest ir ātrāk nekā no R un 1 izspiežotsajūgu.
- augstas remonta izmaksas, ja salūzt
Jā ir dārgakas, diemžēl :( bet ņemot tieši SAAB tad AT retāk ir problēmas kas arī mierina, plus ja arī salūzt tad par restaurāciju atdot LVL 500,- vai 800 nev liela atšķirība.
- apkopes prasa daudz vairāk naudas nekā MT

Eļļa neko dārgāka nav, maiņu intervali arī līdzīgi, cits nekas nav jakopj :dry:

10. Nevienu nesodu - neesmu tam attiecīgi pilnvarots;)
Bet atvainojos, ja kādu esmu aizskāris, izsakot savu viedokli:huh:

P.S. Kas ir izteikti ātri auto Tavā izpratnē?:)[/quote]

Izteikti? Aston martin vankviš, Lambo murselago supperledžera, LP640, Iepriekšējais Evo, AMG Black, Ariel Atom, Bugatti Veiron, noteikti Ford GT
http://www.youtube.com/watch?v=EdWD_sMi ... re=related
un protams
mani favorīti
Subaru impreza wrx sti
http://www.youtube.com/watch?v=xtZlFqjh ... re=related
un
Chevrolet Corvette ZR1
http://www.youtube.com/watch?v=bNaT8eHa ... re=related
Nissan GTR
http://www.youtube.com/watch?v=UBZ5i15yVU8

un ievero, ka visi trīs ir letaki par BMW m3/Audi RS4, bet reālos apstākļos ir ļoti manāmi ātrāki neskatoties uz brīžiem trīs(!!!)reizes zemāku cenu
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Saab 9-4X

Post by lawyer »

Lūdzu sīkāk, par SAAB vs BMW takā saprastu, bet Lexus, MB vs BMW???

Piemēram, ka bmw ir dārgāks par LExus un MB - manuprāt, cenas tiem trim ir vienā (nepieņemamā) līmenī ar nebūtiskām atšķirībām (bmw un mb ir daudz vairāk modeļu, modifikāciju un dzinēju nekā lexus - tas ar var atstāt iespaidu uz cenu, ja salīdzina abus), turklāt lexus LS var salīdzināt tikai ar 7.sēriju nevis 5.-to, jo tā ir cita klase...

6. opel 3.0 V6 nav nekad bijis V6 pirmrindnieks - tas drīzāk vienmēr ir bijis pēdējais no V6, ko izvēlēties kopā ar PSA 3.0 V6

Palasies par Opel Omega/senator kuri ir aprīkoti ar šo pašu dzinēju, pirmrindnieks nav, bet pieklājīgs saimes pārstāvis gan


Tur jau tā lieta, esmu daudz lasījis un skatījies - labi, 3.0V6 iekš omega bija viens no retajiem mezgliem, kas nelūza:) uz tā fona tā bija ļoti laba īpašība... Redz kā - Omega ir jau vairāk kā septiņus gadus prom un Opaaa - Opel ir 4.vietā AutoBild uzticamības topā;)


7.Saab filozofijā neietilpst un nekad nav ietilpuši ne dīzeļi, ne sešcilindru motori - Saab filozofija ir četrcilindru LPT un HOT;)

Jap, tapat kā BMW filozofija ietver tikai ātrus un agresīvus auto nevis ikdienas auto vijiboniem tātad BMW ir M3/M5/z4(M///)pēdējie BMW manuprāt bija huļiganka(M) un žurka(arī tikai M)viss pārējais ir puslīdz kvalitatīvi auto ar BMW bļambu un nejēgā uzpūstu cenu, tapat MB ir tikai un vienīgi S, bet visi pārējie ir kkāda tirgoņu radīta kroplība.

BMW filozofija ir - Freude am Fahren:) Un akmenī ir iekalts, ka nedrīkst stūri noslogot ar vilkmi - personīgi tas ir arī mans sapnītis, ko diemžēl nezin kad es kvalitatīvi varēšu realizēt, jo amīši ir pārāk briesmīgi, bet lexus, bmw un MB - neadekvāti dārgi... Diemžēl bmw nav jābūt M, lai saabi to nevarētu noķert:blush:

9. Labi, vienīgais AT pluss, ko es varu iedomāties, ir ka korķos nevajag spaidīt sajūgu un slēgt pirmajā/neitrālajā...

Arī visā pārējā laikā nevajag :)

Man patīk ar kārbu kontrolēt auto jebkuros ātrumos un režīmos - tas jau rada to prieku vispār ar auto braukt - ka auto dara, ko es tam lieku ;)

Pārējie visi ir mīnusi:

- lielāks auto svars

Fakts, bet cik tieši smagaks? Derētu salīdzināt, vai kāds 9-5 Aero ar manuali īpašnieks un kads ar automātu varētu ielikt pašmasas?[/b]

- lielāks degvielas patēriņš

Jaudīgiem dzinējiem nenozīmīgs atšķirība kuru var atgūt uzliekot atbilstošas riepas un uzturot bremžu sistēmu kārtībā

Nedomāju, ka ar to būs līdzēts;) tāpat 1L vairāk būs pilsētā...

- sliktāka dinamika
KHm...pus sekunde, sekunde līdz simtam ir nozīmīgs zudums...

Sekunde IR daudz...

- zudusi iespēja kontrolēt auto ar sajūgu/kārbu
Priekškam?:blink: Var jau ar kārbu, jo ir manuālā slēgsanās kurā auto godīgi tur ielikto ātrumu

AT ar manuālo pārslēgšanu (lielākā daļa) strādā tāpat lēni, es robus štepselēju vismaz divreiz ātrāk...

- nevar vilkt
Uz kurieni? Ja ir normals auto tad parasti izmanto treileri, vai ja kādi 50 km jāpavelk tad arī ar automātu to var darīt bez problēmām!

Ja jau Tu tā sāki... Bet ne jau man to būs pārbaudīt - vai var;)

- nevar rakties ārā no sniega kā ar MT
Manuprāt pat ērtāk, jo no D un R pārmest ir ātrāk nekā no R un 1 izspiežotsajūgu.

Cik nu kurš ātri ar sajūgu un ātrumkloķi darbojas... dzīve (MAzda 323 F GT asais, īsais, cietais sajūgs) piespieda mani iemācīties ātrumus slēdzelēt ļoti ātri un precīzi;)
Ik pa laikam pietrūkst dzinēja, kas griežas līdz 8k rpm, un īsas kārbas:blush:


Starp citu, šodien redzēju uz ielas jauno Avensis sedanu - kur kaut ko tik neglītu var radīt?!:S
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply