Dažādi jautājumi par 9-3


Locked
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by mixeris »

Man tas regulēšanas kloķis vienmēr nokrīt aizmugurējam pie kājām :)

A tev viņš no auto izkritis laukā?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by lawyer »

Cik mazai, stūrainai pakaļai ir jābūt, lai varētu uzsēsties uz tās plastmasas?:woohoo:

Tas tak nav iespējams... ar kāju gan var kā uz pakāpiena uzkāpt ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
turbopiile
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 325
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:47 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by turbopiile »

pakaļa kā pakaļa :D

jau pirmajā gadā kaut kur izkrita tas kloķis :(

tikko kāpdams no autiņa speciāli piedomāju - normāli izceļu kāju, ta atbalstās pret zemi un gurns (nevis pakaļa) spiež to malu.. varbūt tapēc, ka man sēdeklis sacelts uz augšu pa maksimumu :?
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by mixeris »

Man tas sēdeklis stāv pašā zemākajā pozīcijā. Nepatīk man džipā sēdēt :)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by elmo »

mixeris wrote:Man tas sēdeklis stāv pašā zemākajā pozīcijā. Nepatīk man džipā sēdēt :)
Njā, man ar sēdeklis zemākajā pozīcijā, bet ne jau tāpēc ka nepatīk labi ceļu redzēt, bet gan tāpēc, lai galva pret griestiem nesitās! :D
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by KoreFun »

Pakomentējiet lūdzu:

Piedarbinātam 9-3 nospiedu reizē AUTO+OFF ACC blokā, tad dzirdēju skaņu kā klapītes vērās vaļā un sāka pūst gaisu. pēc kādām divām sekundēm, ja ne ātrāk, ekrānā uzreiz parādījās "0". Vai tas nozīmē:
- Ka es pareizi palaidu to pašpārbaudi apsildei?
- Vai tā nulle displejā nozīmē ka apsildei viss strādā bez erroriem?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Ainars »

KoreFun wrote:Pakomentējiet lūdzu:

Piedarbinātam 9-3 nospiedu reizē AUTO+OFF ACC blokā, tad dzirdēju skaņu kā klapītes vērās vaļā un sāka pūst gaisu. pēc kādām divām sekundēm, ja ne ātrāk, ekrānā uzreiz parādījās "0". Vai tas nozīmē:
- Ka es pareizi palaidu to pašpārbaudi apsildei?
- Vai tā nulle displejā nozīmē ka apsildei viss strādā bez erroriem?
jaa, viss normaali..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by KoreFun »

Paldies:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by mixeris »

Jautājums :)
Pēc kā tiek rēķināts Coolant līmenis 9-3?
Man ir tā, ka ik pa laikam pabļaustās ka ir līmenis pa zemu. Pagaidu kad auto no rīta ir atdzisis, apskatos līmeni un tas ir praktiski vienā līnijā ar līniju COLD. Nu drošības labad pieleju Coolantu, un tad jau protams kādu laiku atkal nebļaustās.

Pēc kāda principa tad tas devējs nosaka ka līmenis ir pa zemu, kaut arī pēc fakta viss ir ok. Ir kāds devējs kurš varētu būt bojāts?
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by zinitis »

mixeris wrote:Jautājums :)
Pēc kā tiek rēķināts Coolant līmenis 9-3?
Man ir tā, ka ik pa laikam pabļaustās ka ir līmenis pa zemu. Pagaidu kad auto no rīta ir atdzisis, apskatos līmeni un tas ir praktiski vienā līnijā ar līniju COLD. Nu drošības labad pieleju Coolantu, un tad jau protams kādu laiku atkal nebļaustās.

Pēc kāda principa tad tas devējs nosaka ka līmenis ir pa zemu, kaut arī pēc fakta viss ir ok. Ir kāds devējs kurš varētu būt bojāts?
Devejs ir dzesesznas skidruma izplesanas trauka.Tur neka gudra nav,ir pludins ar magnetu un tam preti gerkona sledzis.Ir fiksets zemakais stavoklis kad tas viss nostradas.Bet ja limenis pamazam zud,tad kada noplude tomer ir...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Arnijs »

Traukā ir pludiņš.
Bet tāda situācija, ka no rīta ir OK, var gadīties tad, ja korķis nav pilnībā hermētisks. Jo , kad sistēmā ir spiediens, uz trubu izplešanās rēķina, līmenis var paiet zem min. Ja korķis lēnām nolaiž spiedienu, tad arī līmenis traukā pacelsies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by mixeris »

Tas ka zūd ir fakts, bet ne tādos daudzumos ka būtu vaigi jāuztraucas. Plus vēl tas ir dīzelis :)

Tātad vaina varētu būt, ka korķis nav līdz galam hermētisks?
Vai arī pēdējo reiz kad pielēja netika kārtīgi aizskrūvēts?

Vai tur piemēram tā blīve varētu būt no vecuma apkaltusi un neveic savas funkcijas?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by lawyer »

mixeris wrote:Tas ka zūd ir fakts, bet ne tādos daudzumos ka būtu vaigi jāuztraucas. Plus vēl tas ir dīzelis :)

Tātad vaina varētu būt, ka korķis nav līdz galam hermētisks?
Vai arī pēdējo reiz kad pielēja netika kārtīgi aizskrūvēts?

Vai tur piemēram tā blīve varētu būt no vecuma apkaltusi un neveic savas funkcijas?
Man tieši tāda pati problēma ir parādījusies - pēkšņi izleca paziņojums, ka dzesēšanas šķidrums nav līmenī... kad motors bija atdzisis, apskatījos un izplešanās traukā dzesēšanas šķidrums bija centimetru zem vajadzīgā līmeņa... Pielēju klāt tos 100 gramus... Sūkni mainīju vēl pagājušajā vasarā - tam tā kā nevajadzētu atkal mirt nost... Vai nu tas iztvaiko (izlīst) pa kaut kādu šķirbu vai arī nonāk motorā kur galīgi to nevajag - nekur citur tas tak nevar nonākt - negribas to otru variantu... Vai to maz ir iespējams nodiagnosticēt?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by KoreFun »

Nu te būs mans pirmais jautājums par ACC darbību:P Pastāstiet, lūdzu, ar ko atšķirās šie divi režīmi? Otrais (otrā bildē) tiek panākts atkārtoti nospiežot AUTO pogu. Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked