Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Man tas regulēšanas kloķis vienmēr nokrīt aizmugurējam pie kājām :)
A tev viņš no auto izkritis laukā?
A tev viņš no auto izkritis laukā?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Cik mazai, stūrainai pakaļai ir jābūt, lai varētu uzsēsties uz tās plastmasas?:woohoo:
Tas tak nav iespējams... ar kāju gan var kā uz pakāpiena uzkāpt ;)
Tas tak nav iespējams... ar kāju gan var kā uz pakāpiena uzkāpt ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 325
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:47 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
pakaļa kā pakaļa :D
jau pirmajā gadā kaut kur izkrita tas kloķis :(
tikko kāpdams no autiņa speciāli piedomāju - normāli izceļu kāju, ta atbalstās pret zemi un gurns (nevis pakaļa) spiež to malu.. varbūt tapēc, ka man sēdeklis sacelts uz augšu pa maksimumu :?
jau pirmajā gadā kaut kur izkrita tas kloķis :(
tikko kāpdams no autiņa speciāli piedomāju - normāli izceļu kāju, ta atbalstās pret zemi un gurns (nevis pakaļa) spiež to malu.. varbūt tapēc, ka man sēdeklis sacelts uz augšu pa maksimumu :?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Man tas sēdeklis stāv pašā zemākajā pozīcijā. Nepatīk man džipā sēdēt :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Njā, man ar sēdeklis zemākajā pozīcijā, bet ne jau tāpēc ka nepatīk labi ceļu redzēt, bet gan tāpēc, lai galva pret griestiem nesitās! :Dmixeris wrote:Man tas sēdeklis stāv pašā zemākajā pozīcijā. Nepatīk man džipā sēdēt :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Pakomentējiet lūdzu:
Piedarbinātam 9-3 nospiedu reizē AUTO+OFF ACC blokā, tad dzirdēju skaņu kā klapītes vērās vaļā un sāka pūst gaisu. pēc kādām divām sekundēm, ja ne ātrāk, ekrānā uzreiz parādījās "0". Vai tas nozīmē:
- Ka es pareizi palaidu to pašpārbaudi apsildei?
- Vai tā nulle displejā nozīmē ka apsildei viss strādā bez erroriem?
Piedarbinātam 9-3 nospiedu reizē AUTO+OFF ACC blokā, tad dzirdēju skaņu kā klapītes vērās vaļā un sāka pūst gaisu. pēc kādām divām sekundēm, ja ne ātrāk, ekrānā uzreiz parādījās "0". Vai tas nozīmē:
- Ka es pareizi palaidu to pašpārbaudi apsildei?
- Vai tā nulle displejā nozīmē ka apsildei viss strādā bez erroriem?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
jaa, viss normaali..KoreFun wrote:Pakomentējiet lūdzu:
Piedarbinātam 9-3 nospiedu reizē AUTO+OFF ACC blokā, tad dzirdēju skaņu kā klapītes vērās vaļā un sāka pūst gaisu. pēc kādām divām sekundēm, ja ne ātrāk, ekrānā uzreiz parādījās "0". Vai tas nozīmē:
- Ka es pareizi palaidu to pašpārbaudi apsildei?
- Vai tā nulle displejā nozīmē ka apsildei viss strādā bez erroriem?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Paldies:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Jautājums :)
Pēc kā tiek rēķināts Coolant līmenis 9-3?
Man ir tā, ka ik pa laikam pabļaustās ka ir līmenis pa zemu. Pagaidu kad auto no rīta ir atdzisis, apskatos līmeni un tas ir praktiski vienā līnijā ar līniju COLD. Nu drošības labad pieleju Coolantu, un tad jau protams kādu laiku atkal nebļaustās.
Pēc kāda principa tad tas devējs nosaka ka līmenis ir pa zemu, kaut arī pēc fakta viss ir ok. Ir kāds devējs kurš varētu būt bojāts?
Pēc kā tiek rēķināts Coolant līmenis 9-3?
Man ir tā, ka ik pa laikam pabļaustās ka ir līmenis pa zemu. Pagaidu kad auto no rīta ir atdzisis, apskatos līmeni un tas ir praktiski vienā līnijā ar līniju COLD. Nu drošības labad pieleju Coolantu, un tad jau protams kādu laiku atkal nebļaustās.
Pēc kāda principa tad tas devējs nosaka ka līmenis ir pa zemu, kaut arī pēc fakta viss ir ok. Ir kāds devējs kurš varētu būt bojāts?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Devejs ir dzesesznas skidruma izplesanas trauka.Tur neka gudra nav,ir pludins ar magnetu un tam preti gerkona sledzis.Ir fiksets zemakais stavoklis kad tas viss nostradas.Bet ja limenis pamazam zud,tad kada noplude tomer ir...mixeris wrote:Jautājums :)
Pēc kā tiek rēķināts Coolant līmenis 9-3?
Man ir tā, ka ik pa laikam pabļaustās ka ir līmenis pa zemu. Pagaidu kad auto no rīta ir atdzisis, apskatos līmeni un tas ir praktiski vienā līnijā ar līniju COLD. Nu drošības labad pieleju Coolantu, un tad jau protams kādu laiku atkal nebļaustās.
Pēc kāda principa tad tas devējs nosaka ka līmenis ir pa zemu, kaut arī pēc fakta viss ir ok. Ir kāds devējs kurš varētu būt bojāts?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Traukā ir pludiņš.
Bet tāda situācija, ka no rīta ir OK, var gadīties tad, ja korķis nav pilnībā hermētisks. Jo , kad sistēmā ir spiediens, uz trubu izplešanās rēķina, līmenis var paiet zem min. Ja korķis lēnām nolaiž spiedienu, tad arī līmenis traukā pacelsies.
Bet tāda situācija, ka no rīta ir OK, var gadīties tad, ja korķis nav pilnībā hermētisks. Jo , kad sistēmā ir spiediens, uz trubu izplešanās rēķina, līmenis var paiet zem min. Ja korķis lēnām nolaiž spiedienu, tad arī līmenis traukā pacelsies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tas ka zūd ir fakts, bet ne tādos daudzumos ka būtu vaigi jāuztraucas. Plus vēl tas ir dīzelis :)
Tātad vaina varētu būt, ka korķis nav līdz galam hermētisks?
Vai arī pēdējo reiz kad pielēja netika kārtīgi aizskrūvēts?
Vai tur piemēram tā blīve varētu būt no vecuma apkaltusi un neveic savas funkcijas?
Tātad vaina varētu būt, ka korķis nav līdz galam hermētisks?
Vai arī pēdējo reiz kad pielēja netika kārtīgi aizskrūvēts?
Vai tur piemēram tā blīve varētu būt no vecuma apkaltusi un neveic savas funkcijas?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Man tieši tāda pati problēma ir parādījusies - pēkšņi izleca paziņojums, ka dzesēšanas šķidrums nav līmenī... kad motors bija atdzisis, apskatījos un izplešanās traukā dzesēšanas šķidrums bija centimetru zem vajadzīgā līmeņa... Pielēju klāt tos 100 gramus... Sūkni mainīju vēl pagājušajā vasarā - tam tā kā nevajadzētu atkal mirt nost... Vai nu tas iztvaiko (izlīst) pa kaut kādu šķirbu vai arī nonāk motorā kur galīgi to nevajag - nekur citur tas tak nevar nonākt - negribas to otru variantu... Vai to maz ir iespējams nodiagnosticēt?mixeris wrote:Tas ka zūd ir fakts, bet ne tādos daudzumos ka būtu vaigi jāuztraucas. Plus vēl tas ir dīzelis :)
Tātad vaina varētu būt, ka korķis nav līdz galam hermētisks?
Vai arī pēdējo reiz kad pielēja netika kārtīgi aizskrūvēts?
Vai tur piemēram tā blīve varētu būt no vecuma apkaltusi un neveic savas funkcijas?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Nu te būs mans pirmais jautājums par ACC darbību:P Pastāstiet, lūdzu, ar ko atšķirās šie divi režīmi? Otrais (otrā bildē) tiek panākts atkārtoti nospiežot AUTO pogu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible