Amortizatori
Re:Amortizatori
zaz... Nu PAVISAM korekti būtu teikt - atsperu garums + atbalsta vieta! :D
Jo atsperu garumu, mainot atbalsta vietu, nu nekādīgi neizdosies izmainīt!:woohoo:
Jo atsperu garumu, mainot atbalsta vietu, nu nekādīgi neizdosies izmainīt!:woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Amortizatori
Labas dienas,
ta ta, pedeja laika jutu ka mans auto ar ir noguris no vecajiem amortiniem.
pietiek ja aizmugure iesezas 2 pasazieri lai diben sjau butu zeme, pat parastakie likumi vai regularie pilsetu ieksejie aplveida krustojumi, liek man samazinat atrumu 2x mazaku, neka agrak vinus iznemu cauri.
tatad runaju par visu 4 amortinu nomainu. Neinterese sport vai kas tur vel.
interese laba manta ikdienas brauksanai. divannu uz 4 ratiem, bet bez dibena gar zemi.
koni, boge vai kas cits iesakams. + ari nevelos nekadu regulejamos.
doma ir kkur julija vai augusta to procesu veikt. butu patecigs ja info ietvertu sevi produktu - nomainas vietu un gala rekinu.
cik te ieprieks palasijos atseviski tiek minets viss no ta, bet iespejams man slinkim kad svar pateikt kur visu vienuviet izdarit?
p.s.
pec amortinu mainas savirzi regulejam? :P (nesmieties par jaut)
ta ta, pedeja laika jutu ka mans auto ar ir noguris no vecajiem amortiniem.
pietiek ja aizmugure iesezas 2 pasazieri lai diben sjau butu zeme, pat parastakie likumi vai regularie pilsetu ieksejie aplveida krustojumi, liek man samazinat atrumu 2x mazaku, neka agrak vinus iznemu cauri.
tatad runaju par visu 4 amortinu nomainu. Neinterese sport vai kas tur vel.
interese laba manta ikdienas brauksanai. divannu uz 4 ratiem, bet bez dibena gar zemi.
koni, boge vai kas cits iesakams. + ari nevelos nekadu regulejamos.
doma ir kkur julija vai augusta to procesu veikt. butu patecigs ja info ietvertu sevi produktu - nomainas vietu un gala rekinu.
cik te ieprieks palasijos atseviski tiek minets viss no ta, bet iespejams man slinkim kad svar pateikt kur visu vienuviet izdarit?
p.s.
pec amortinu mainas savirzi regulejam? :P (nesmieties par jaut)
Re:Amortizatori
Kādēļ Tu domā, ka ir nepieciešams mainīt amortizatorus? :cheer:
Tevis minētajam varbūt vairākas problēmas... Piemēram, [draņķīgas] riepas ar ļoti augstu profilu, nosēdušās atsperes...
Labāk nodiagnosticēt vainu pilnībā, jo četri amortizatori maksā ne jau pārdesmit latus;)
Bet par savirzi - mans domāt, ka vajag gan regulēt pa jaunu... varbūt arī kļūdos - nezinu kā tieši Saabam tas amortizators ņemas nost...
Tevis minētajam varbūt vairākas problēmas... Piemēram, [draņķīgas] riepas ar ļoti augstu profilu, nosēdušās atsperes...
Labāk nodiagnosticēt vainu pilnībā, jo četri amortizatori maksā ne jau pārdesmit latus;)
Bet par savirzi - mans domāt, ka vajag gan regulēt pa jaunu... varbūt arī kļūdos - nezinu kā tieši Saabam tas amortizators ņemas nost...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Amortizatori
lawyer wrote:Kādēļ Tu domā, ka ir nepieciešams mainīt amortizatorus? :cheer:
Tevis minētajam varbūt vairākas problēmas... Piemēram, [draņķīgas] riepas ar ļoti augstu profilu, nosēdušās atsperes...
Labāk nodiagnosticēt vainu pilnībā, jo četri amortizatori maksā ne jau pārdesmit latus;)
Bet par savirzi - mans domāt, ka vajag gan regulēt pa jaunu... varbūt arī kļūdos - nezinu kā tieši Saabam tas amortizators ņemas nost...
nu ja nedumaju chto eti kolesja :)
a ka tad var diagnosticet? RDD? tur neko neuzradija.
aa vel visam papildus jutu ka auto ka galerts bisk uzvedas :) un likumi tiek iznemti grutak, ta ka handlings not so cool anymore
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 59
- Joined: Fri Nov 28, 2008 11:09 am
- Location: Saulkrasti
Re:Amortizatori
vidvuds wrote:
Manam 9-5 wagonam arī bija tā ka uz līkumiem likās ka pakaļa šļūk ārā, jūt visas bedres utt. Netaisīju nekādu tur diagnostiku, nopirku un pats arī nomainīju abus pakaļējos amīšus:P ,pēc tam gan savirzi netaisīju, nopirku KYB, 140,00LVL samaksājupar abiem, nez man gan viņi liekas pamīksti:unsure: Nesen kā nobira priekšā viens, krīze kā nekā, paņēmu no šrota pa 15,00LVL,orginālo amiti, nomainīju,bet kaut kā velk uz vienu pusi autiņu, nezinu, tam šrota amim bija citi cipari uzlīmēti virsū un birka laikam brūnā krāsā, vecajam bija violeta.
Jautājums tāds:ar ko atšķiras sedana no universāļa priekšējiem amīšiem???:blush: Varbūt ka viens ir augstāks ots zemāks:dry: .
Manam 9-5 wagonam arī bija tā ka uz līkumiem likās ka pakaļa šļūk ārā, jūt visas bedres utt. Netaisīju nekādu tur diagnostiku, nopirku un pats arī nomainīju abus pakaļējos amīšus:P ,pēc tam gan savirzi netaisīju, nopirku KYB, 140,00LVL samaksājupar abiem, nez man gan viņi liekas pamīksti:unsure: Nesen kā nobira priekšā viens, krīze kā nekā, paņēmu no šrota pa 15,00LVL,orginālo amiti, nomainīju,bet kaut kā velk uz vienu pusi autiņu, nezinu, tam šrota amim bija citi cipari uzlīmēti virsū un birka laikam brūnā krāsā, vecajam bija violeta.
Jautājums tāds:ar ko atšķiras sedana no universāļa priekšējiem amīšiem???:blush: Varbūt ka viens ir augstāks ots zemāks:dry: .
lawyer wrote:Kādēļ Tu domā, ka ir nepieciešams mainīt amortizatorus? :cheer:
Tevis minētajam varbūt vairākas problēmas... Piemēram, [draņķīgas] riepas ar ļoti augstu profilu, nosēdušās atsperes...
Labāk nodiagnosticēt vainu pilnībā, jo četri amortizatori maksā ne jau pārdesmit latus;)
Bet par savirzi - mans domāt, ka vajag gan regulēt pa jaunu... varbūt arī kļūdos - nezinu kā tieši Saabam tas amortizators ņemas nost...
nu ja nedumaju chto eti kolesja :)
a ka tad var diagnosticet? RDD? tur neko neuzradija.
aa vel visam papildus jutu ka auto ka galerts bisk uzvedas :) un likumi tiek iznemti grutak, ta ka handlings not so cool anymore
Re:Amortizatori
Protams, ka amortizatoru stāvokli var uz attiecīga stenda diagnosticēt un nav obligāti jābrauc uz Vikingiem, var piemēram arī Autofavorītā pajautāt lai pārbauda amortizatoru un atsperu stāvokli...
Vagonam un sedanam nevajadzētu būt atšķirībām priekšējā balstiekārtā...
Vidvud, gadījumā ar ziemas vai M+S riepām nebraukā?:)
Vagonam un sedanam nevajadzētu būt atšķirībām priekšējā balstiekārtā...
Vidvud, gadījumā ar ziemas vai M+S riepām nebraukā?:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Amortizatori
[quote="janiskrasovskis"][ Nesen kā nobira priekšā viens, krīze kā nekā, paņēmu no šrota pa 15,00LVL,orginālo amiti, nomainīju,bet kaut kā velk uz vienu pusi autiņu, nezinu, tam šrota amim bija citi cipari uzlīmēti virsū un birka laikam brūnā krāsā, vecajam bija violeta.
.[quote][
Nu šitas jau gan nebija pārāk gudri ...
.[quote][
Nu šitas jau gan nebija pārāk gudri ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Amortizatori
I am not Einstein bet nu tik dums ar neesmu.lawyer wrote:Protams, ka amortizatoru stāvokli var uz attiecīga stenda diagnosticēt un nav obligāti jābrauc uz Vikingiem, var piemēram arī Autofavorītā pajautāt lai pārbauda amortizatoru un atsperu stāvokli...
Vagonam un sedanam nevajadzētu būt atšķirībām priekšējā balstiekārtā...
Vidvud, gadījumā ar ziemas vai M+S riepām nebraukā?:)
ziemas riepas ir 15", bet tagad ir virsu vasaras 16".
Re:Amortizatori
Arī gribētu kādu komentu(Arnija protams:woohoo: )par amīšiem.
Gregers man te satastīja par kkādiem universālajiem. Saka: braucot pa bedrainiem, sliktiem ceļiem paliekot mīkstaki - otrādi, braucot pa labu ceļu. Kas par zīmoli,cik maksā un kā autiņš uzvedās līkumos(labi tur, pakaļgals neļurkājās?).
Jā... un kāds ir preiskurants jaunām atsperēm,sēdinājums 40mm ne scantech!?
Gregers man te satastīja par kkādiem universālajiem. Saka: braucot pa bedrainiem, sliktiem ceļiem paliekot mīkstaki - otrādi, braucot pa labu ceļu. Kas par zīmoli,cik maksā un kā autiņš uzvedās līkumos(labi tur, pakaļgals neļurkājās?).
Jā... un kāds ir preiskurants jaunām atsperēm,sēdinājums 40mm ne scantech!?
Re:Amortizatori
Tie ir KONI FSD, kas ir pieejami priekš 9-5. Priekš 9000šā būs tikai Koni Sport http://www.koni.com/index.php?id=254Gustavs wrote:Arī gribētu kādu komentu(Arnija protams:woohoo: )par amīšiem.
Gregers man te satastīja par kkādiem universālajiem. Saka: braucot pa bedrainiem, sliktiem ceļiem paliekot mīkstaki - otrādi, braucot pa labu ceļu. Kas par zīmoli,cik maksā un kā autiņš uzvedās līkumos(labi tur, pakaļgals neļurkājās?).
Jā... un kāds ir preiskurants jaunām atsperēm,sēdinājums 40mm ne scantech!?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Amortizatori
man uz c900 cabrio arī laikam atsperes/amortizatori kļūst aktuāli ... Eiropā Koni sport grozās ap 100 eur/gab., kādas cenas LV?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Amortizatori
Sveiki!
Negribu debatēt šoreiz (:laugh: ) bet gan tīri konkrētu izskaidrojumu netehniskam, bet ļoti zinātkāram cilvekam :) .
Paris dienas atpakaļ netīšām tika veikts eksperiments Audi S6 2003 vs šeit nesen atrādītais Cadillac Seville STS ar mīksto amerikānisko piekari, uz šaura ļoti līkumota asvaltēta meža ceļa testējām autiņu, lai nodemostrētu uzrāvienu dažādās ātruma robežās un lai parādītu uzvedību pa to celiņu lidoju ap 140 km/h ik pa laikam uzraujot ātrāk, vadiju auto ar vienu roku, pļāpājot par aprrīkojumu utt, manuprāt lieki neriskējot un nebraucot uz robežas, kad pa to pašu ceļu atgriezāmies jau ar S6 kura piekare ir audi centrā kopuma modificēta lai būtu maksimāli līdzīga RS piekarei+ gandrīz jaunas Michelin PILOT SPORT 2, puisim bija diezgan jāpiepūlās lai turētu tādu pašu ātrumu par ko arī viņš bija pamatīgi šokets. Tātad jautajums- kapēc tā sanāk? Līdz šim arī uzskatiju, ka cieta piekare+ koni ir laba vadāmība, bet mīksta piekare ir komforts kam par labu tiek ziedota stabilitāte pagriezienos, bet te sanāk pilnīgi cita aina par kuru arī esmu ļoti, ļoti pārsteigts :blink:
Negribu debatēt šoreiz (:laugh: ) bet gan tīri konkrētu izskaidrojumu netehniskam, bet ļoti zinātkāram cilvekam :) .
Paris dienas atpakaļ netīšām tika veikts eksperiments Audi S6 2003 vs šeit nesen atrādītais Cadillac Seville STS ar mīksto amerikānisko piekari, uz šaura ļoti līkumota asvaltēta meža ceļa testējām autiņu, lai nodemostrētu uzrāvienu dažādās ātruma robežās un lai parādītu uzvedību pa to celiņu lidoju ap 140 km/h ik pa laikam uzraujot ātrāk, vadiju auto ar vienu roku, pļāpājot par aprrīkojumu utt, manuprāt lieki neriskējot un nebraucot uz robežas, kad pa to pašu ceļu atgriezāmies jau ar S6 kura piekare ir audi centrā kopuma modificēta lai būtu maksimāli līdzīga RS piekarei+ gandrīz jaunas Michelin PILOT SPORT 2, puisim bija diezgan jāpiepūlās lai turētu tādu pašu ātrumu par ko arī viņš bija pamatīgi šokets. Tātad jautajums- kapēc tā sanāk? Līdz šim arī uzskatiju, ka cieta piekare+ koni ir laba vadāmība, bet mīksta piekare ir komforts kam par labu tiek ziedota stabilitāte pagriezienos, bet te sanāk pilnīgi cita aina par kuru arī esmu ļoti, ļoti pārsteigts :blink:
Re:Amortizatori
Ar mīksto piekari tu jau nejūti kas notiekas.
S6 ticamāk to parādīja. Tas ka S6 to parādīja un šoferim bija jāpiepūlās norāda tikai to ka iespējams ar Ceville tu biji tuvu robežai :)
Bet īstenībā jau atkarīgs arī ir no tā kāda veida piekare, masa, izmēri, izsvarojums. Nedomāju ka S6 un Seville ir ļoti līdzīgī auto tehniskajā ziņā.
Labāk būtu salīdzināt Seville ar parasto piekari un modificēto sporta, ja tāda ir :)
Varu pateikt, ka piemēram ar 9-3 15" diskiem uz grantenes es jutos daudz labāk nekā tagad ar 16 un platākām riepām. Uz asfalta protams otrādi :)
Fizika ;)
S6 ticamāk to parādīja. Tas ka S6 to parādīja un šoferim bija jāpiepūlās norāda tikai to ka iespējams ar Ceville tu biji tuvu robežai :)
Bet īstenībā jau atkarīgs arī ir no tā kāda veida piekare, masa, izmēri, izsvarojums. Nedomāju ka S6 un Seville ir ļoti līdzīgī auto tehniskajā ziņā.
Labāk būtu salīdzināt Seville ar parasto piekari un modificēto sporta, ja tāda ir :)
Varu pateikt, ka piemēram ar 9-3 15" diskiem uz grantenes es jutos daudz labāk nekā tagad ar 16 un platākām riepām. Uz asfalta protams otrādi :)
Fizika ;)
Re:Amortizatori
Greger, es to izskaidrotu ar to, ka vadītājs vnk nobijās no Audi sportiskajām, asajām reakcijām (varbūt maigi teikts) un viss... Tas Audi jau arī ir domāts tam, lai piepūlētos pie stūres - ar visu ķermeni... citādi tādam S6 nav jēgas... un tici man, nevienam no mums (varbūt tomēr kļūdos), kas šeit to visu baigi apsriež, nav iekšā pārbaudīt tāda S6 iespēju robežas, bet tās, pēc tehniskās loģikas spriežot, ir daudz augstākas nekā tam amo... Un vispār - asfalta līkumiem vairāk piemērots ir RWD...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever