Amortizatori


Post Reply
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

zaz... Nu PAVISAM korekti būtu teikt - atsperu garums + atbalsta vieta! :D
Jo atsperu garumu, mainot atbalsta vietu, nu nekādīgi neizdosies izmainīt!:woohoo:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
maily
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 95
Joined: Thu Jan 24, 2008 2:06 pm
Location: Engure

Re:Amortizatori

Post by maily »

:)
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Amortizatori

Post by vidvuds »

Labas dienas,

ta ta, pedeja laika jutu ka mans auto ar ir noguris no vecajiem amortiniem.

pietiek ja aizmugure iesezas 2 pasazieri lai diben sjau butu zeme, pat parastakie likumi vai regularie pilsetu ieksejie aplveida krustojumi, liek man samazinat atrumu 2x mazaku, neka agrak vinus iznemu cauri.


tatad runaju par visu 4 amortinu nomainu. Neinterese sport vai kas tur vel.

interese laba manta ikdienas brauksanai. divannu uz 4 ratiem, bet bez dibena gar zemi.

koni, boge vai kas cits iesakams. + ari nevelos nekadu regulejamos.

doma ir kkur julija vai augusta to procesu veikt. butu patecigs ja info ietvertu sevi produktu - nomainas vietu un gala rekinu.

cik te ieprieks palasijos atseviski tiek minets viss no ta, bet iespejams man slinkim kad svar pateikt kur visu vienuviet izdarit?

p.s.

pec amortinu mainas savirzi regulejam? :P (nesmieties par jaut)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Amortizatori

Post by lawyer »

Kādēļ Tu domā, ka ir nepieciešams mainīt amortizatorus? :cheer:

Tevis minētajam varbūt vairākas problēmas... Piemēram, [draņķīgas] riepas ar ļoti augstu profilu, nosēdušās atsperes...

Labāk nodiagnosticēt vainu pilnībā, jo četri amortizatori maksā ne jau pārdesmit latus;)

Bet par savirzi - mans domāt, ka vajag gan regulēt pa jaunu... varbūt arī kļūdos - nezinu kā tieši Saabam tas amortizators ņemas nost...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Amortizatori

Post by vidvuds »

lawyer wrote:Kādēļ Tu domā, ka ir nepieciešams mainīt amortizatorus? :cheer:

Tevis minētajam varbūt vairākas problēmas... Piemēram, [draņķīgas] riepas ar ļoti augstu profilu, nosēdušās atsperes...

Labāk nodiagnosticēt vainu pilnībā, jo četri amortizatori maksā ne jau pārdesmit latus;)

Bet par savirzi - mans domāt, ka vajag gan regulēt pa jaunu... varbūt arī kļūdos - nezinu kā tieši Saabam tas amortizators ņemas nost...

nu ja nedumaju chto eti kolesja :)

a ka tad var diagnosticet? RDD? tur neko neuzradija.
aa vel visam papildus jutu ka auto ka galerts bisk uzvedas :) un likumi tiek iznemti grutak, ta ka handlings not so cool anymore
janiskrasovskis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 59
Joined: Fri Nov 28, 2008 11:09 am
Location: Saulkrasti

Re:Amortizatori

Post by janiskrasovskis »

vidvuds wrote:
Manam 9-5 wagonam arī bija tā ka uz līkumiem likās ka pakaļa šļūk ārā, jūt visas bedres utt. Netaisīju nekādu tur diagnostiku, nopirku un pats arī nomainīju abus pakaļējos amīšus:P ,pēc tam gan savirzi netaisīju, nopirku KYB, 140,00LVL samaksājupar abiem, nez man gan viņi liekas pamīksti:unsure: Nesen kā nobira priekšā viens, krīze kā nekā, paņēmu no šrota pa 15,00LVL,orginālo amiti, nomainīju,bet kaut kā velk uz vienu pusi autiņu, nezinu, tam šrota amim bija citi cipari uzlīmēti virsū un birka laikam brūnā krāsā, vecajam bija violeta.
Jautājums tāds:ar ko atšķiras sedana no universāļa priekšējiem amīšiem???:blush: Varbūt ka viens ir augstāks ots zemāks:dry: .
lawyer wrote:Kādēļ Tu domā, ka ir nepieciešams mainīt amortizatorus? :cheer:

Tevis minētajam varbūt vairākas problēmas... Piemēram, [draņķīgas] riepas ar ļoti augstu profilu, nosēdušās atsperes...

Labāk nodiagnosticēt vainu pilnībā, jo četri amortizatori maksā ne jau pārdesmit latus;)

Bet par savirzi - mans domāt, ka vajag gan regulēt pa jaunu... varbūt arī kļūdos - nezinu kā tieši Saabam tas amortizators ņemas nost...

nu ja nedumaju chto eti kolesja :)

a ka tad var diagnosticet? RDD? tur neko neuzradija.
aa vel visam papildus jutu ka auto ka galerts bisk uzvedas :) un likumi tiek iznemti grutak, ta ka handlings not so cool anymore
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Amortizatori

Post by lawyer »

Protams, ka amortizatoru stāvokli var uz attiecīga stenda diagnosticēt un nav obligāti jābrauc uz Vikingiem, var piemēram arī Autofavorītā pajautāt lai pārbauda amortizatoru un atsperu stāvokli...

Vagonam un sedanam nevajadzētu būt atšķirībām priekšējā balstiekārtā...

Vidvud, gadījumā ar ziemas vai M+S riepām nebraukā?:)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Amortizatori

Post by KurBads »

[quote="janiskrasovskis"][ Nesen kā nobira priekšā viens, krīze kā nekā, paņēmu no šrota pa 15,00LVL,orginālo amiti, nomainīju,bet kaut kā velk uz vienu pusi autiņu, nezinu, tam šrota amim bija citi cipari uzlīmēti virsū un birka laikam brūnā krāsā, vecajam bija violeta.
.[quote][

Nu šitas jau gan nebija pārāk gudri ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Amortizatori

Post by vidvuds »

lawyer wrote:Protams, ka amortizatoru stāvokli var uz attiecīga stenda diagnosticēt un nav obligāti jābrauc uz Vikingiem, var piemēram arī Autofavorītā pajautāt lai pārbauda amortizatoru un atsperu stāvokli...

Vagonam un sedanam nevajadzētu būt atšķirībām priekšējā balstiekārtā...

Vidvud, gadījumā ar ziemas vai M+S riepām nebraukā?:)
I am not Einstein bet nu tik dums ar neesmu.

ziemas riepas ir 15", bet tagad ir virsu vasaras 16".
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Amortizatori

Post by gustavs »

Arī gribētu kādu komentu(Arnija protams:woohoo: )par amīšiem.
Gregers man te satastīja par kkādiem universālajiem. Saka: braucot pa bedrainiem, sliktiem ceļiem paliekot mīkstaki - otrādi, braucot pa labu ceļu. Kas par zīmoli,cik maksā un kā autiņš uzvedās līkumos(labi tur, pakaļgals neļurkājās?).
Jā... un kāds ir preiskurants jaunām atsperēm,sēdinājums 40mm ne scantech!?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Amortizatori

Post by Arnijs »

Gustavs wrote:Arī gribētu kādu komentu(Arnija protams:woohoo: )par amīšiem.
Gregers man te satastīja par kkādiem universālajiem. Saka: braucot pa bedrainiem, sliktiem ceļiem paliekot mīkstaki - otrādi, braucot pa labu ceļu. Kas par zīmoli,cik maksā un kā autiņš uzvedās līkumos(labi tur, pakaļgals neļurkājās?).
Jā... un kāds ir preiskurants jaunām atsperēm,sēdinājums 40mm ne scantech!?
Tie ir KONI FSD, kas ir pieejami priekš 9-5. Priekš 9000šā būs tikai Koni Sport http://www.koni.com/index.php?id=254
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Amortizatori

Post by KurBads »

man uz c900 cabrio arī laikam atsperes/amortizatori kļūst aktuāli ... Eiropā Koni sport grozās ap 100 eur/gab., kādas cenas LV?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Amortizatori

Post by Gregers »

Sveiki!
Negribu debatēt šoreiz (:laugh: ) bet gan tīri konkrētu izskaidrojumu netehniskam, bet ļoti zinātkāram cilvekam :) .
Paris dienas atpakaļ netīšām tika veikts eksperiments Audi S6 2003 vs šeit nesen atrādītais Cadillac Seville STS ar mīksto amerikānisko piekari, uz šaura ļoti līkumota asvaltēta meža ceļa testējām autiņu, lai nodemostrētu uzrāvienu dažādās ātruma robežās un lai parādītu uzvedību pa to celiņu lidoju ap 140 km/h ik pa laikam uzraujot ātrāk, vadiju auto ar vienu roku, pļāpājot par aprrīkojumu utt, manuprāt lieki neriskējot un nebraucot uz robežas, kad pa to pašu ceļu atgriezāmies jau ar S6 kura piekare ir audi centrā kopuma modificēta lai būtu maksimāli līdzīga RS piekarei+ gandrīz jaunas Michelin PILOT SPORT 2, puisim bija diezgan jāpiepūlās lai turētu tādu pašu ātrumu par ko arī viņš bija pamatīgi šokets. Tātad jautajums- kapēc tā sanāk? Līdz šim arī uzskatiju, ka cieta piekare+ koni ir laba vadāmība, bet mīksta piekare ir komforts kam par labu tiek ziedota stabilitāte pagriezienos, bet te sanāk pilnīgi cita aina par kuru arī esmu ļoti, ļoti pārsteigts :blink:
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Amortizatori

Post by mixeris »

Ar mīksto piekari tu jau nejūti kas notiekas.
S6 ticamāk to parādīja. Tas ka S6 to parādīja un šoferim bija jāpiepūlās norāda tikai to ka iespējams ar Ceville tu biji tuvu robežai :)

Bet īstenībā jau atkarīgs arī ir no tā kāda veida piekare, masa, izmēri, izsvarojums. Nedomāju ka S6 un Seville ir ļoti līdzīgī auto tehniskajā ziņā.

Labāk būtu salīdzināt Seville ar parasto piekari un modificēto sporta, ja tāda ir :)

Varu pateikt, ka piemēram ar 9-3 15" diskiem uz grantenes es jutos daudz labāk nekā tagad ar 16 un platākām riepām. Uz asfalta protams otrādi :)

Fizika ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Amortizatori

Post by lawyer »

Greger, es to izskaidrotu ar to, ka vadītājs vnk nobijās no Audi sportiskajām, asajām reakcijām (varbūt maigi teikts) un viss... Tas Audi jau arī ir domāts tam, lai piepūlētos pie stūres - ar visu ķermeni... citādi tādam S6 nav jēgas... un tici man, nevienam no mums (varbūt tomēr kļūdos), kas šeit to visu baigi apsriež, nav iekšā pārbaudīt tāda S6 iespēju robežas, bet tās, pēc tehniskās loģikas spriežot, ir daudz augstākas nekā tam amo... Un vispār - asfalta līkumiem vairāk piemērots ir RWD...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply