Blows
Blows
cik saprotu, tad blows ir tas, kas izdala skaņas pcffff.. :D kad noņem gāzes pedāli. (spiediena atgaisotājs? :D )
Vienalga.... :D Patreizējam 9k viņš ir par 2/3 klusāks nekā iepriekšējam 9k un man rodas jautājums, kā var piecelt skaņu (cik atceros no drauga teiktā, ka var noregulēt to skaņu vairak uz motoru vai uz izpūtēju... kkā tā...)
Vienalga.... :D Patreizējam 9k viņš ir par 2/3 klusāks nekā iepriekšējam 9k un man rodas jautājums, kā var piecelt skaņu (cik atceros no drauga teiktā, ka var noregulēt to skaņu vairak uz motoru vai uz izpūtēju... kkā tā...)
Re:Blows
Nevis blows bet paarpluudes vaarsts, latviski. un skanju Tu vari dabuut nomainot origjinaalo pret kaadu no modificeetajiem, ar dazhaadaam skanjaam, mainaamiem uzgaljiem, jeb tauriiteem. un reguleejamu, pie kaada spiediena shis atveersies. cik man zinaams tad origjinaalajiem tur nekas nav reguleejams. un uz izpuuteeju tur arii nekas neiet! spiediens, aizveroties droselei, jeb nonjemot gaazi, caur paarpluudes vaarstu nonaak vai nu atmosfeeraa, vai atpakalj iepluudee pirms turbiinas. ja vaarsts nestraadaa kaa vajag un neatveraas tad kad vinjam tas ir jaadara (aizveroties droselei), tad spiediens iepluudee netiek virziits nekur kaa atpakalj uz turbiinu, kas nav veseliigi turbiinai jo tas gaiss vinju bremzee un pat iegriezh preteejaa virzienaa, kas speeciigi samazina turbiinas muuzhu. un liidzarto iepluudes sisteemaa ir nesakaartota gaisa pluusma, kas kavee taalaakos visus procesus-turbiina neiegriezhaas pietiekoshi aatri, motors neuznjem apgriezienus tik aatri, spiediens nekaapj tik aatri un jaudas arii nav! elementaari Vadson. takaa papeeti kaartiigi kas Tev tur zem haubes daraas, vai tas ir origjinaalais paarpluudes vaarsts, vai kaads cits, un kur tiek novadiits liekais gaiss-sisteemaa atpakalj vai atmosfeeraa. un jaa, pats galvenais-paarbaudi vai viss ir vietaa un nav pushu! lai veicaas..
Re:Blows
Nezinu gan kā tāda skaņa var apnikt tik ātri! :)asus wrote:Uzliekot tādu "štruntu" savam 9k,pabraucu vienu dienu,apnika tā skaņa,un motora kompis sāka jukt prātā!
Pēc tāda pasākuma kompī bija 5-as kļūdas,un visas bija saistītas ar gaisa padevi!
Man stāv un nekādu gļuku kompim nav. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Blows
:laugh: :laugh: :laugh:Nils/carlorossi wrote:Nezinu gan kā tāda skaņa var apnikt tik ātri! :)asus wrote:Uzliekot tādu "štruntu" savam 9k,pabraucu vienu dienu,apnika tā skaņa,un motora kompis sāka jukt prātā!
Pēc tāda pasākuma kompī bija 5-as kļūdas,un visas bija saistītas ar gaisa padevi!
Man stāv un nekādu gļuku kompim nav. :)
Manam kompim arī parasti no rīta viss ok!
Sorry, nenoturējos, sodien labs garīgais :blush:
Re:Blows
Man jau liekaas ka ikvienam 9k vecaakam par 1994-o ir savs kompja gljuks :S un ne viens vien! var jau buut arii ka maldos, bet neesmu dziivajaa redzeejis nevienu 9k kuram viss straadaatu ideaali :laugh:
Re:Blows
Gan jau kādreiz atrādīšu. :)Walcha wrote:Man jau liekaas ka ikvienam 9k vecaakam par 1994-o ir savs kompja gljuks :S un ne viens vien! var jau buut arii ka maldos, bet neesmu dziivajaa redzeejis nevienu 9k kuram viss straadaatu ideaali :laugh:
Saab 900 Turbo '81
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Blows
Skatijos un meginaju izdomat.. nesanaaca. Kada ir atskiriba vai varsts novada gaisu atmosfera vai tur- starp filtru un turbinu?
Tad tiri visparigs domu gajiens- ja gaisu novada atmosfera, tad turbina suc visu nakamo gaisa devu caur filtru. Bet ja ir savienojums starp to dalu pirms iepludes kolektora un dalu pirms turbinas, tad (1) turpinai mazak gaiss jasukne caur filtru (mazak jaelpo caur lupatu, kas varetu but vieglak), ka ari sistemas dala starp turbinu un iepludes kolektoru tiek atbrivota no gaisa (turbina to "nosuc") un tadel nekas "nesitas" atpakal pret turbinu.
Kaa tur ir?
Linki un komentari lapini lugti.
Tad tiri visparigs domu gajiens- ja gaisu novada atmosfera, tad turbina suc visu nakamo gaisa devu caur filtru. Bet ja ir savienojums starp to dalu pirms iepludes kolektora un dalu pirms turbinas, tad (1) turpinai mazak gaiss jasukne caur filtru (mazak jaelpo caur lupatu, kas varetu but vieglak), ka ari sistemas dala starp turbinu un iepludes kolektoru tiek atbrivota no gaisa (turbina to "nosuc") un tadel nekas "nesitas" atpakal pret turbinu.
Kaa tur ir?
Linki un komentari lapini lugti.
Re:Blows
te ir kaut kādi rakstiņi: http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=26
te ir par "dump valve": http://en.wikipedia.org/wiki/Dump_valve
Par pēdējo gan man ir cerība,ka kāds man/mums varētu apskaidrot vienkāršā valodā! Vienīgais,kas man ir skaidrs,ka darbības princips ir savādāks kā blow off...efektīvāks - hvz :dry:
http://www.trollhattansaab.net/wp-conte ... ds%204.jpg
http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=26
te ir par "dump valve": http://en.wikipedia.org/wiki/Dump_valve
Par pēdējo gan man ir cerība,ka kāds man/mums varētu apskaidrot vienkāršā valodā! Vienīgais,kas man ir skaidrs,ka darbības princips ir savādāks kā blow off...efektīvāks - hvz :dry:
http://www.trollhattansaab.net/wp-conte ... ds%204.jpg
Re:Blows
Blow-off/bypass
Pamatprincips ir liekā spiediena izlaišana atmosfērā,kad drosele ir ciet. Respektīvi,kad drosele ir ciet un turbīnes sistēmā(vispārināti izsakoties) ir vakuums, tad nu arī blow-off,bypass vārsts atveras un novada lieko spiedienu...! Kad auto darbojas brīvgaitā ,arī,tad varsts ir vaļā.
9k un 900og utt vecākas sērijas autiņiem cik saprotu viņi nekait un kompim nevajadzētu gļučīt.
9-5 cik saprotu problēma rodas dēļ tā,ka gaisa mērītājs netiek galā ar lielo gaisa daudzumu kurs plūst kā rezultāta degvielas padeve arī netiek pārtraukta un cilindri pielejas ar deģi-rezultātā - boooom:woohoo: !
Un atkal,ja pareizi esmu izsecinājis, tad risinājums ir dump valve, kurš atveras,ka turbīnas spiediens pārsniedz uzstādītos(bar) un novada izplūdes gāzes gar turbīnu.
Apmēram tā...
Pamatprincips ir liekā spiediena izlaišana atmosfērā,kad drosele ir ciet. Respektīvi,kad drosele ir ciet un turbīnes sistēmā(vispārināti izsakoties) ir vakuums, tad nu arī blow-off,bypass vārsts atveras un novada lieko spiedienu...! Kad auto darbojas brīvgaitā ,arī,tad varsts ir vaļā.
9k un 900og utt vecākas sērijas autiņiem cik saprotu viņi nekait un kompim nevajadzētu gļučīt.
9-5 cik saprotu problēma rodas dēļ tā,ka gaisa mērītājs netiek galā ar lielo gaisa daudzumu kurs plūst kā rezultāta degvielas padeve arī netiek pārtraukta un cilindri pielejas ar deģi-rezultātā - boooom:woohoo: !
Un atkal,ja pareizi esmu izsecinājis, tad risinājums ir dump valve, kurš atveras,ka turbīnas spiediens pārsniedz uzstādītos(bar) un novada izplūdes gāzes gar turbīnu.
Apmēram tā...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Blows
Tas par to aizliesanos jaa..
Iepludes un blow off spiediens laikam ir ziedona milakas rotallietas..
Iepludes un blow off spiediens laikam ir ziedona milakas rotallietas..
Re:Blows
Reku abi divi
Blow - http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
Dump - http://en.wikipedia.org/wiki/Dump_valve
Tur ir rakstīts kā tiek čakarēts ECU caur Gaisa masas mērītāju
Blow - http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
Dump - http://en.wikipedia.org/wiki/Dump_valve
Tur ir rakstīts kā tiek čakarēts ECU caur Gaisa masas mērītāju
Re:Blows
Tas ir tā, ka T7 gadījumā (starp citu, bija jau pāris reizes aprunāts), tiek mērīta ieplūstošā gaisa masa un kompis attiecīgi sarēķina degvielas daudzumu (smidzinātāju atvēruma impulsa garumu) Tiklīdz kaut ko no jau sarēķinātā mēģināsi novadīt ne tur, rodas kļūda gaisa masas/degvielas attiecībā Tas arī ir tas iemesls, kāpēc T7 nedrīkst izvadīt lieko gaisu no ieplūdes. T5 gadījumā tiek mērīts gaisa spiediens/retinājums un tam ir vienalga, kas notiek ar lieko gaisu. Šī metode ir nedaudz neprecīzāka, lai noteiktu proporcijas, bet nu - darbojas tāpat vienlīdz veiksmīgi. Jo kļūda kaut kādus % ir abām sistēmām (smidzinātāju stāvoklis, degv. spiediens, gaisa t un tmldz), ko galā nokoriģē ar &alnislacis wrote:Skatijos un meginaju izdomat.. nesanaaca. Kada ir atskiriba vai varsts novada gaisu atmosfera vai tur- starp filtru un turbinu?
Tad tiri visparigs domu gajiens- ja gaisu novada atmosfera, tad turbina suc visu nakamo gaisa devu caur filtru. Bet ja ir savienojums starp to dalu pirms iepludes kolektora un dalu pirms turbinas, tad (1) turpinai mazak gaiss jasukne caur filtru (mazak jaelpo caur lupatu, kas varetu but vieglak), ka ari sistemas dala starp turbinu un iepludes kolektoru tiek atbrivota no gaisa (turbina to "nosuc") un tadel nekas "nesitas" atpakal pret turbinu.
Kaa tur ir?
Linki un komentari lapini lugti.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Blows
noteikti ne tā uzliki :)asus wrote:Uzliekot tādu "štruntu" savam 9k,pabraucu vienu dienu,apnika tā skaņa,un motora kompis sāka jukt prātā!
Pēc tāda pasākuma kompī bija 5-as kļūdas,un visas bija saistītas ar gaisa padevi!
Re:Blows
Kāda motora vadība?Turbolins wrote:noteikti ne tā uzliki :)asus wrote:Uzliekot tādu "štruntu" savam 9k,pabraucu vienu dienu,apnika tā skaņa,un motora kompis sāka jukt prātā!
Pēc tāda pasākuma kompī bija 5-as kļūdas,un visas bija saistītas ar gaisa padevi!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible