KurBads: T16 airflow
Re:KurBads: T16 airflow
Pasaki ko tu vēlies tad pateikšu vai ir vēl pieejams :)
Re:KurBads: T16 airflow
īsti nezinu ...
- aizmugurējais pelnutrauks?
- ādas stūre labā stāvoklī?
- pilns oriģinālais instrumentu komplekts zem bagažnieka grīdas ...?
- aizmugurējais pelnutrauks?
- ādas stūre labā stāvoklī?
- pilns oriģinālais instrumentu komplekts zem bagažnieka grīdas ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Man ir 1984 gada uto. Ja aizmugurējais pelnu trauks ir tāds pats, tad man ir. Varu paglabāt. Pārējais nav.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
Cik labi ka man ir rezerves kārba B) Ne otdam :laugh:
Cik varu teikt no pieredzes, tad īsā kārba + 2.3 inžektori = spolējošs pat 4.ātrums = nedaudz patizla braukšana :huh: (tas gan nav manam auto :lol: )
Cik varu teikt no pieredzes, tad īsā kārba + 2.3 inžektori = spolējošs pat 4.ātrums = nedaudz patizla braukšana :huh: (tas gan nav manam auto :lol: )
900aero clubsport #8
Re:KurBads: T16 airflow
kas tā par kārbu ir? Kāds ir trešais cipars GM numurā? Ja ir 7 vai 8, tad baigi gribētos vismaz primary zobratus ..., kuriem tiek klāt bez motora celšanas un kārbas atdalīšanas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nu es mēģināšu kaut kad palūrēt, bet joprojām nesaprotu kā tu vari tur izņemt primary zobratus neko neceļot laukā????
Vai tu domā tos uz kuriem ķēde stāv virsū?
Vai tu domā tos uz kuriem ķēde stāv virsū?
Re:KurBads: T16 airflow
uzturu interesi par primary zobratiem, ja tie ir 7 vai 8-nieki. Tie paši, uz kuriem šķiet trīskāršā ķēde un kas novada griezi no kloķvārpstas uz kārbu. izņemt var, bet tas laikam prasa motora priekšējā balsta noņemšanu, jo tas sienas klāt pie šī primary case vāka.
Kāds zin vai LV kāds arī piegādā MegaSquirt loriņus?
Pie viena:
Kāds zin vai LV kāds arī piegādā MegaSquirt loriņus?
Pie viena:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Sestdien būšu pie auto tad pateikšu kas par numuriem tur rādās virsū :)
Lai noņemtu ir jāatsaista priekšējais motora spilvens, jo tas stirpinās pie ķēdes pārvada vāka. Bet nu es stipri padomāšu vai gribu to darīt zaļā pļavā kur man tas auto patreiz stāv.
Lai noņemtu ir jāatsaista priekšējais motora spilvens, jo tas stirpinās pie ķēdes pārvada vāka. Bet nu es stipri padomāšu vai gribu to darīt zaļā pļavā kur man tas auto patreiz stāv.
Re:KurBads: T16 airflow
njaaa ... bet, ja tie ir 7 vai 8, tad man būtu baigā interese ... please :) un pats diemžēl līdz jūlija beigām nebūšu LV :(mixeris wrote:Sestdien būšu pie auto tad pateikšu kas par numuriem tur rādās virsū :)
Lai noņemtu ir jāatsaista priekšējais motora spilvens, jo tas stirpinās pie ķēdes pārvada vāka. Bet nu es stipri padomāšu vai gribu to darīt zaļā pļavā kur man tas auto patreiz stāv.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nu tā. Es beizdot apskatīju.
Cipariņi ir sekojoši
GM 457 06
594824
Bet es vēl šodien atcerējos, ka man tak garāžā stāv vēl viena izjaukta kārba, kam es arī uzmetīšu aci, jo tai jau tie zobrati ir noņemti nost :)
Cipariņi ir sekojoši
GM 457 06
594824
Bet es vēl šodien atcerējos, ka man tak garāžā stāv vēl viena izjaukta kārba, kam es arī uzmetīšu aci, jo tai jau tie zobrati ir noņemti nost :)
Re:KurBads: T16 airflow
GM 45 7 ... tas 7-nieks ir "magic number" ... tie irmixeris wrote:Nu tā. Es beizdot apskatīju.
Cipariņi ir sekojoši
GM 457 06
594824
Bet es vēl šodien atcerējos, ka man tak garāžā stāv vēl viena izjaukta kārba, kam es arī uzmetīšu aci, jo tai jau tie zobrati ir noņemti nost :)
istie, 8-nieks ir vēl labāk. Turpinu uzturēt ļoti nopietnu interesi ...
Paldies, ka neatšuvi mani uzreiz ... :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nu īstenībā jau ja man būs ļoti liels iekāriens tad es varētu mēģināt dabūt nost tos zobratus arī no šitā auto :)
Varbūt man pašam sagribēsies uzlikt u 99 :D
Tur tāpat 4 stāv virsū.
Bet nu pa priekšu iečekošu vēl garāžas saturu.
Varbūt man pašam sagribēsies uzlikt u 99 :D
Tur tāpat 4 stāv virsū.
Bet nu pa priekšu iečekošu vēl garāžas saturu.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
-> KurBads
Es tik tā arī neiebruacu, kāpēc tev tos zobratus vajag? Vienkārši, lai būtu mazāki apgriezieni pie tiem pašiem ātrumiem? Lai būtu `garā kārba`? :huh:
Es tik tā arī neiebruacu, kāpēc tev tos zobratus vajag? Vienkārši, lai būtu mazāki apgriezieni pie tiem pašiem ātrumiem? Lai būtu `garā kārba`? :huh:
900aero clubsport #8
Re:KurBads: T16 airflow
Nu ja :)
Re:KurBads: T16 airflow
Jā, tieši tāpēc ...ziedoniz wrote:-> KurBads
Es tik tā arī neiebruacu, kāpēc tev tos zobratus vajag? Vienkārši, lai būtu mazāki apgriezieni pie tiem pašiem ātrumiem? Lai būtu `garā kārba`? :huh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7