KurBads: T16 airflow

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Pasaki ko tu vēlies tad pateikšu vai ir vēl pieejams :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

īsti nezinu ...
- aizmugurējais pelnutrauks?
- ādas stūre labā stāvoklī?
- pilns oriģinālais instrumentu komplekts zem bagažnieka grīdas ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Man ir 1984 gada uto. Ja aizmugurējais pelnu trauks ir tāds pats, tad man ir. Varu paglabāt. Pārējais nav.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

Cik labi ka man ir rezerves kārba B) Ne otdam :laugh:

Cik varu teikt no pieredzes, tad īsā kārba + 2.3 inžektori = spolējošs pat 4.ātrums = nedaudz patizla braukšana :huh: (tas gan nav manam auto :lol: )
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

kas tā par kārbu ir? Kāds ir trešais cipars GM numurā? Ja ir 7 vai 8, tad baigi gribētos vismaz primary zobratus ..., kuriem tiek klāt bez motora celšanas un kārbas atdalīšanas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Nu es mēģināšu kaut kad palūrēt, bet joprojām nesaprotu kā tu vari tur izņemt primary zobratus neko neceļot laukā????
Vai tu domā tos uz kuriem ķēde stāv virsū?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

uzturu interesi par primary zobratiem, ja tie ir 7 vai 8-nieki. Tie paši, uz kuriem šķiet trīskāršā ķēde un kas novada griezi no kloķvārpstas uz kārbu. izņemt var, bet tas laikam prasa motora priekšējā balsta noņemšanu, jo tas sienas klāt pie šī primary case vāka.

Kāds zin vai LV kāds arī piegādā MegaSquirt loriņus?


Pie viena:
Image

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Sestdien būšu pie auto tad pateikšu kas par numuriem tur rādās virsū :)
Lai noņemtu ir jāatsaista priekšējais motora spilvens, jo tas stirpinās pie ķēdes pārvada vāka. Bet nu es stipri padomāšu vai gribu to darīt zaļā pļavā kur man tas auto patreiz stāv.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

mixeris wrote:Sestdien būšu pie auto tad pateikšu kas par numuriem tur rādās virsū :)
Lai noņemtu ir jāatsaista priekšējais motora spilvens, jo tas stirpinās pie ķēdes pārvada vāka. Bet nu es stipri padomāšu vai gribu to darīt zaļā pļavā kur man tas auto patreiz stāv.
njaaa ... bet, ja tie ir 7 vai 8, tad man būtu baigā interese ... please :) un pats diemžēl līdz jūlija beigām nebūšu LV :(
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Nu tā. Es beizdot apskatīju.
Cipariņi ir sekojoši
GM 457 06
594824

Bet es vēl šodien atcerējos, ka man tak garāžā stāv vēl viena izjaukta kārba, kam es arī uzmetīšu aci, jo tai jau tie zobrati ir noņemti nost :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

mixeris wrote:Nu tā. Es beizdot apskatīju.
Cipariņi ir sekojoši
GM 457 06
594824

Bet es vēl šodien atcerējos, ka man tak garāžā stāv vēl viena izjaukta kārba, kam es arī uzmetīšu aci, jo tai jau tie zobrati ir noņemti nost :)
GM 45 7 ... tas 7-nieks ir "magic number" ... tie ir
istie, 8-nieks ir vēl labāk. Turpinu uzturēt ļoti nopietnu interesi ...
Paldies, ka neatšuvi mani uzreiz ... :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Nu īstenībā jau ja man būs ļoti liels iekāriens tad es varētu mēģināt dabūt nost tos zobratus arī no šitā auto :)
Varbūt man pašam sagribēsies uzlikt u 99 :D
Tur tāpat 4 stāv virsū.

Bet nu pa priekšu iečekošu vēl garāžas saturu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:KurBads: T16 airflow

Post by Nauris_t16 »

-> KurBads

Es tik tā arī neiebruacu, kāpēc tev tos zobratus vajag? Vienkārši, lai būtu mazāki apgriezieni pie tiem pašiem ātrumiem? Lai būtu `garā kārba`? :huh:
900aero clubsport #8
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:KurBads: T16 airflow

Post by mixeris »

Nu ja :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:KurBads: T16 airflow

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:-> KurBads

Es tik tā arī neiebruacu, kāpēc tev tos zobratus vajag? Vienkārši, lai būtu mazāki apgriezieni pie tiem pašiem ātrumiem? Lai būtu `garā kārba`? :huh:
Jā, tieši tāpēc ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply