Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Šodien braucot noslāpa T16. negrib vairs startēt. Visas lampas deg, ka vajag, starters griež, benzīns ir, bet nevar iedarbināt. Uzliku spoli un bloku (kas ir zem kapota, pie kreisā pagrieziena/gabarīta plafona) 100% ejošus, tāpat nekā. Varbūt kāds var pateikt ko vēl skatīties pirmā kārtā:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

Vai pēc aizdedzes atslēgas pagriešanas vari saklausīt benzīnsūkņa ( benzīnbākā ) sīkšanu ?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nē, bet arī kad darbojās nevarēja dzirdēt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Nē, bet arī kad darbojās nevarēja dzirdēt.
Vajag dzirdēt bik "uzsitot" pa aclēgu, tā lai starteris tikai noklikšķ.... Tad kādas pāris sekundes vajadzētu būt dzirdamam.
Ja nedzird, tad drošinātājs, relejs, vadi, pats sūknis...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Šodien braucot noslāpa T16. negrib vairs startēt. Visas lampas deg, ka vajag, starters griež, benzīns ir, bet nevar iedarbināt. Uzliku spoli un bloku (kas ir zem kapota, pie kreisā pagrieziena/gabarīta plafona) 100% ejošus, tāpat nekā. Varbūt kāds var pateikt ko vēl skatīties pirmā kārtā:dry:
izklausās pēc sūkņa.
Ātrais risinājums - uzsist tā droši pa bagažnieka grīdu ... vai saudzīgi ar kādu atslēgu/koka gabalu "pieklauvēt" pa benzīnbākas apakšu (to visu darīt ar aizdedzes atslēgu pagrieztu aizdedzes pozicijā) - sūknis varētu atdzīvoties ...
Ja tā, tad seko brauciens mājās un sūkņa nomaiņa ...
Abiem saviem c900 esmu nomainījis sūkni ... scenārijs tas pats.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Visu pārbaudīju. Sūknis strādā, releja arī BET releju neieslēdz ECU kompis, kas ir stūrmanim kājās labā pusē. pieslēdzot sūkni pa tiešo, viņš pumpē, bet tāpat nevar iedarbināt. Domāju ka kompis atteicās strādāt. Sakarā ar to, vajadzētu pārbaudīt kompi. Numurs viņam ir šāds: Bosch 0 280 000 517. Ja kādam var būt šāda tipa kompis, lūdzu palīdzēt pārbaudīt to.:dry: Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Vai gadījumā Vikingos nav kāda diagnostika, kur var pārbaudīt tā kompja darbību?:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

iespējams, ECU nesaņem signālu, ka motors tiek griezts, un, attiecīgi, nepadod strāvu uz degvielas sūkņa releju ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Bet viņš arī neieslēdz releju, kad tikai pagriežu atslēgu, bet vajag, jo sistēmā ir mazs degvielas spiediens. Viņš kkā uz pusi strādā, jo barošanas plūsu viņš pado uz releju, bet massu nē.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by donalds_dax »

labdien, kungi! varbūt ne gluži par tēmu, bet varbūt kādam ir labi gali Zviedrijā, kas var palīdzēt vienas turbopīles iegādē, t.i., par taisnīgu (bet samērīgu) atlīdzību iegādāt to un uzlikt uz prāmja?
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Normunds »

Precizē lūdzu kurā Zviedrijas apgabalā noris darbība.
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by donalds_dax »

Normunds wrote:Precizē lūdzu kurā Zviedrijas apgabalā noris darbība.
Lund (kā es saprotu, tas ir pašos dienvidos)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

jaujtājums sekojošs:
c900 cabrio aizmugurē izskatās +/- 2 pasažieru vietas. Vai, ierīkojot papildus 3.drošības jostu (kā parastam cietā jumta autiņam) būs legāli aizmugurē vadāt 3 piesprādzētus cilvēkus?
Vai tas kaut kur tehniskajā apskatē parādā, ka ir cabrio ir tikai 2+2 vietas un vai policija arī to varētu ievērot?
Apsveru cabrio iegādi jaukām vasaras dienām, bet 2 pieaugušie + 3 bērnēļi ir mans lielais Q ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

1kārt neiet jau runa par legāli - tas ir fiziski neiespējami :laugh: Un jā, tehniskajā pasē uzrādas cik vietas ir dotajam automobilim (4) un policisti par to var ļoti elementāri piesieties...
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:1kārt neiet jau runa par legāli - tas ir fiziski neiespējami :laugh: Un jā, tehniskajā pasē uzrādas cik vietas ir dotajam automobilim (4) un policisti par to var ļoti elementāri piesieties...
par fizisko iespējamību nebija jautājums. skaidrs, ka 3 pieaugušie tur neiet, bet 3 sīkie ir cits stāsts.
Vai kādam ir cabrio un var paskatīties teh.pasi? Kas tur rakstīts?
Paldies jau iepriekš.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Locked