Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Šodien braucot noslāpa T16. negrib vairs startēt. Visas lampas deg, ka vajag, starters griež, benzīns ir, bet nevar iedarbināt. Uzliku spoli un bloku (kas ir zem kapota, pie kreisā pagrieziena/gabarīta plafona) 100% ejošus, tāpat nekā. Varbūt kāds var pateikt ko vēl skatīties pirmā kārtā:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vai pēc aizdedzes atslēgas pagriešanas vari saklausīt benzīnsūkņa ( benzīnbākā ) sīkšanu ?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nē, bet arī kad darbojās nevarēja dzirdēt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vajag dzirdēt bik "uzsitot" pa aclēgu, tā lai starteris tikai noklikšķ.... Tad kādas pāris sekundes vajadzētu būt dzirdamam.KoreFun wrote:Nē, bet arī kad darbojās nevarēja dzirdēt.
Ja nedzird, tad drošinātājs, relejs, vadi, pats sūknis...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
izklausās pēc sūkņa.KoreFun wrote:Šodien braucot noslāpa T16. negrib vairs startēt. Visas lampas deg, ka vajag, starters griež, benzīns ir, bet nevar iedarbināt. Uzliku spoli un bloku (kas ir zem kapota, pie kreisā pagrieziena/gabarīta plafona) 100% ejošus, tāpat nekā. Varbūt kāds var pateikt ko vēl skatīties pirmā kārtā:dry:
Ātrais risinājums - uzsist tā droši pa bagažnieka grīdu ... vai saudzīgi ar kādu atslēgu/koka gabalu "pieklauvēt" pa benzīnbākas apakšu (to visu darīt ar aizdedzes atslēgu pagrieztu aizdedzes pozicijā) - sūknis varētu atdzīvoties ...
Ja tā, tad seko brauciens mājās un sūkņa nomaiņa ...
Abiem saviem c900 esmu nomainījis sūkni ... scenārijs tas pats.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Visu pārbaudīju. Sūknis strādā, releja arī BET releju neieslēdz ECU kompis, kas ir stūrmanim kājās labā pusē. pieslēdzot sūkni pa tiešo, viņš pumpē, bet tāpat nevar iedarbināt. Domāju ka kompis atteicās strādāt. Sakarā ar to, vajadzētu pārbaudīt kompi. Numurs viņam ir šāds: Bosch 0 280 000 517. Ja kādam var būt šāda tipa kompis, lūdzu palīdzēt pārbaudīt to.:dry: Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vai gadījumā Vikingos nav kāda diagnostika, kur var pārbaudīt tā kompja darbību?:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
iespējams, ECU nesaņem signālu, ka motors tiek griezts, un, attiecīgi, nepadod strāvu uz degvielas sūkņa releju ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Bet viņš arī neieslēdz releju, kad tikai pagriežu atslēgu, bet vajag, jo sistēmā ir mazs degvielas spiediens. Viņš kkā uz pusi strādā, jo barošanas plūsu viņš pado uz releju, bet massu nē.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
labdien, kungi! varbūt ne gluži par tēmu, bet varbūt kādam ir labi gali Zviedrijā, kas var palīdzēt vienas turbopīles iegādē, t.i., par taisnīgu (bet samērīgu) atlīdzību iegādāt to un uzlikt uz prāmja?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Precizē lūdzu kurā Zviedrijas apgabalā noris darbība.
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Lund (kā es saprotu, tas ir pašos dienvidos)Normunds wrote:Precizē lūdzu kurā Zviedrijas apgabalā noris darbība.
Re:Dažādi jautājumi par 900
jaujtājums sekojošs:
c900 cabrio aizmugurē izskatās +/- 2 pasažieru vietas. Vai, ierīkojot papildus 3.drošības jostu (kā parastam cietā jumta autiņam) būs legāli aizmugurē vadāt 3 piesprādzētus cilvēkus?
Vai tas kaut kur tehniskajā apskatē parādā, ka ir cabrio ir tikai 2+2 vietas un vai policija arī to varētu ievērot?
Apsveru cabrio iegādi jaukām vasaras dienām, bet 2 pieaugušie + 3 bērnēļi ir mans lielais Q ...
c900 cabrio aizmugurē izskatās +/- 2 pasažieru vietas. Vai, ierīkojot papildus 3.drošības jostu (kā parastam cietā jumta autiņam) būs legāli aizmugurē vadāt 3 piesprādzētus cilvēkus?
Vai tas kaut kur tehniskajā apskatē parādā, ka ir cabrio ir tikai 2+2 vietas un vai policija arī to varētu ievērot?
Apsveru cabrio iegādi jaukām vasaras dienām, bet 2 pieaugušie + 3 bērnēļi ir mans lielais Q ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
1kārt neiet jau runa par legāli - tas ir fiziski neiespējami :laugh: Un jā, tehniskajā pasē uzrādas cik vietas ir dotajam automobilim (4) un policisti par to var ļoti elementāri piesieties...
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
par fizisko iespējamību nebija jautājums. skaidrs, ka 3 pieaugušie tur neiet, bet 3 sīkie ir cits stāsts.ziedoniz wrote:1kārt neiet jau runa par legāli - tas ir fiziski neiespējami :laugh: Un jā, tehniskajā pasē uzrādas cik vietas ir dotajam automobilim (4) un policisti par to var ļoti elementāri piesieties...
Vai kādam ir cabrio un var paskatīties teh.pasi? Kas tur rakstīts?
Paldies jau iepriekš.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7