The 9-3 SE. Project: Griff
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Vakar beidzot izvilku vadus uz bagāžnieku. Vadītāja pusē, gar slieksni, resnais "+" un 4mm2 kreisais kanāls līdz krosoveram. Labā pusē 2 lineārie pāri un labais 4mm2 vads līdz krosam.
Sastopos ar nelielu problēmu. Zem priekšējiem beņķiem nav brīvu caurumu, lai izvilkt vadus. Labi, ka tomēr ir nedaudz brīvas vietas blakus gaisa kanāliem uz aizmuguri. Tur sanāca izvilkt garām.
Zem plastmasas gaisa kanāla, kurš pūš uz aizmugurējo stiklu ir uzlīmēts mīksts porolons vietās, kurš tas skārās ar virsbūvi un varētu rādīt nevēlamās trokšņus.
Zem aizmugurēja beņķa arī ir tikai viens stūrītis, kur var paiet cauri.
Normālai sazemēšanai bagāžniekā ir tikai trīs skrūves, pie tam vietā, no kuriem pieskrūvēties var klāt tikai vienam:laugh: bet sanāca tīri smuki, redzēt var tikai kad ir nolaists aizm. beņķis, un ja zin, kur skatīties:P
Tālāk nācās nedaudz pajaukt vaļā centrālo konsoli...
Lineārus vadus izvilku gar baļķi, zem stūrmaņa sēdekļa, oriģinālā plastmasas penālī, kopā ar mašīnas provodkas vadiem:
Un uz augšu, uz centrālo konsoli:
Te ir otrs gals, pie aizm. beņķiem. Labā puse.
Vēlāk bildes no bagāžnieka. Pabeidzu, kad bija jau pāri 12-iem naktī:P :laugh:
Sastopos ar nelielu problēmu. Zem priekšējiem beņķiem nav brīvu caurumu, lai izvilkt vadus. Labi, ka tomēr ir nedaudz brīvas vietas blakus gaisa kanāliem uz aizmuguri. Tur sanāca izvilkt garām.
Zem plastmasas gaisa kanāla, kurš pūš uz aizmugurējo stiklu ir uzlīmēts mīksts porolons vietās, kurš tas skārās ar virsbūvi un varētu rādīt nevēlamās trokšņus.
Zem aizmugurēja beņķa arī ir tikai viens stūrītis, kur var paiet cauri.
Normālai sazemēšanai bagāžniekā ir tikai trīs skrūves, pie tam vietā, no kuriem pieskrūvēties var klāt tikai vienam:laugh: bet sanāca tīri smuki, redzēt var tikai kad ir nolaists aizm. beņķis, un ja zin, kur skatīties:P
Tālāk nācās nedaudz pajaukt vaļā centrālo konsoli...
Lineārus vadus izvilku gar baļķi, zem stūrmaņa sēdekļa, oriģinālā plastmasas penālī, kopā ar mašīnas provodkas vadiem:
Un uz augšu, uz centrālo konsoli:
Te ir otrs gals, pie aizm. beņķiem. Labā puse.
Vēlāk bildes no bagāžnieka. Pabeidzu, kad bija jau pāri 12-iem naktī:P :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Izvilku vadus caur jau esošiem caurumiem paklajā:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
16 kvadrati :PKoreFun wrote:A kāds tev ir diametrs barošanas vadam?:P
Nu neko sev tev vadu vilksana! :woohoo: 9-5 ir vadu kanali gar slieksniem, 20min un gotovs. :) Uz bagaznieku gan nacas griezt "paklaju".
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Man pēc AWG tabulas sanāk 21mm2...:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Paluktiņš (virs 1 DIN) maģa ir pasūtīts Vikingos. Apsolīja 28.augustā atsūtīt, tā kā līdz šim datumam maģis netiks ielikts:( Centīšos visu pārējo sagatavot uz to brīdi:) Vēl nedaudz un Step 1 būs pabeigts. Step 2 būs Subis.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Uzliku trešo - pēdējo (es tā ceru:laugh:) špakteles kārtu. Ceru nelīdzenumu vairs nebūs:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Pieķēros vidējo skaļruņu instalēšanai. Domāju ka varēšu viņu ielikt tāpat, oriģinālā vietā, bet aplauzos. Standarta caurumus par lielu priekš Hertz HL 70. Nācās izgudrot mazus gredzenus + izveidoju šitam skaļrunim slēgtu telpu no vibroizolācijas. Tāda lūk cimda iznāca:laugh:
Te ir gredzena tapšanas process. Gredzeni ir uztaisīti no 6mm bieza finiera:
Nu un tā tas viss izkatīsies:
Te jau ielikts un pieskrūvēts:
Standarta reste liekas atpakaļ bez problēmām:)
Te ir gredzena tapšanas process. Gredzeni ir uztaisīti no 6mm bieza finiera:
Nu un tā tas viss izkatīsies:
Te jau ielikts un pieskrūvēts:
Standarta reste liekas atpakaļ bez problēmām:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Pagaidām ir ielikts tikai stūrmaņa pusē skaļrunis.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
A tev tur ar tilpumiem viss ok?
Vai arī tu zini jau to, ka šis samazinātais tilpums tam skaļrunim pie viņa frekvencēm netraucēs? :)
Vai arī tu zini jau to, ka šis samazinātais tilpums tam skaļrunim pie viņa frekvencēm netraucēs? :)
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Īpaši netraucēs, jo tas nav midbass, kuram tas parametrs ir ļoti svarīgs. Šitais skaļrunis principā var arī bez ekrāna strādāt, bet tomēr nolēmu viņu izolēt, lai gaiss, kas staigā zem paneļa netraucē viņam (ja tur tāds būs:laugh:) Kā arī tās "glāzes" apakšā ir maziņš caurums, pa kuru iznāk vads.
Starp citu minimālam tilpumam jābūt 0.42 litri šim skaļrunim. Interesanti cik tur tagad ir:laugh:
Starp citu minimālam tilpumam jābūt 0.42 litri šim skaļrunim. Interesanti cik tur tagad ir:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Par to jau arī runa :)
0.42 Bez skaļruņa ;) Tā ka rēķini laukā magnētu :)
Man jau uz aci šķiet ka varētu būt mazāks :D
0.42 Bez skaļruņa ;) Tā ka rēķini laukā magnētu :)
Man jau uz aci šķiet ka varētu būt mazāks :D
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
nu nav tā vieta, kur vajadzētu tik smalki iespringst. Ja būs pavisam mazs tilpums, tad lieks gaiss izies pa apakšu;) Basus viņš tāpat ārā nedos, tikai vidējus, kurus var nedaudz kompensēt ar EQ. Tā kā membrāna praktiski nestaigās, tāpēc arī nekāds spiediens tur iekšā nerādīsies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Nevajadzētu būt, ka 0.42 ir bez skaļruņa. Manuālī jābūt parametriem, pēc kuriem jātaisa kasti, vai vnk veidot slēgtu telpu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Šovakar ieliku otru skaļruni panelī:
Kā arī ieliku vienu krossoveru vadītāja pusē:)
Atvainojos par kvalitāti:P ātri satumsa, bet zibspuldze telefonam atņirdzās:laugh:
Tā kā ienākošais krosoverā vads (4mm2) īsti labi negribēja nākt iekšā, (nedaudz par biezu izrādījās:P)tad nācās izveidot šādu viltību:
Un te krosovers savā vietā:
Kā arī ieliku vienu krossoveru vadītāja pusē:)
Atvainojos par kvalitāti:P ātri satumsa, bet zibspuldze telefonam atņirdzās:laugh:
Tā kā ienākošais krosoverā vads (4mm2) īsti labi negribēja nākt iekšā, (nedaudz par biezu izrādījās:P)tad nācās izveidot šādu viltību:
Un te krosovers savā vietā:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Cik es atceros tad skaļrunis bija jārēķina laukā, bet tad jālien teorijā.
Galvenais, lai pēc tam skaņa nekropļotos :)
Galvenais, lai pēc tam skaņa nekropļotos :)