Jo Nils visus "izlietoja"... :lol: :lol: :lol:Nils/carlorossi wrote:...jo garās LV praktiski vairs nav palikušas...
Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
:blush: :blush: Sorry, nenoturējos, bet:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Tik traki jau nav! :laugh:
Es gaidu, kad man vietā, kur rakstīts "forums - otrās mājas", ierakstīs, "9k kārbu bieds!", jeb "9000 aero - kārbu bieds" :D
Nē, nē, ākstos un šeit, noteikti ir tādi, kas kārbas nobeiguši vel vairāk, nekā es, vnk. man tas viss notika samērā īsā laika posmā, pie kam diviem auto un tā ļoti spilgti. :laugh:
Es gaidu, kad man vietā, kur rakstīts "forums - otrās mājas", ierakstīs, "9k kārbu bieds!", jeb "9000 aero - kārbu bieds" :D
Nē, nē, ākstos un šeit, noteikti ir tādi, kas kārbas nobeiguši vel vairāk, nekā es, vnk. man tas viss notika samērā īsā laika posmā, pie kam diviem auto un tā ļoti spilgti. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Tas arii interesee- vai es no citas kaarbas varu ielikt savaa citu reduktoru? Varbuut ir jaanopeerk iisaa kaarba ar veselu korpusu un reduktoru un var uzbuuveet garo kaarbu???
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
P.S.
Man tik vairaaki sola un sola ka dabuus, bet...juutu ka nakaa tur nebuus.
Man tik vairaaki sola un sola ka dabuus, bet...juutu ka nakaa tur nebuus.
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Kad meklēju atsevišķi reduktoru, nekur nedabūju, ne jaunu, ne lietotu. Tagad info pavacu, it kā variants par Slokas čaļiem.
Nemēģināji?
Nemēģināji?
Saab 900 Turbo '81
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Atceries tikai, ka ar "pliku" reduktoru nepietiek. Vajadziigs "paaris" (planetaarais zobrats + vaarpsta), bet vaarpsta jau savukaart naak ieksh kaarbas, savukaart lietotus dazaadus salaagot nav iespeejams. Salikt mehaaniski, protams, var, bet reduktors visticamaak gaudos.9000aero wrote:Tas arii interesee- vai es no citas kaarbas varu ielikt savaa citu reduktoru? Varbuut ir jaanopeerk iisaa kaarba ar veselu korpusu un reduktoru un var uzbuuveet garo kaarbu???
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
labāk gaidi , lai tur var ierakstīt "900og kārbu bieds" ..Nils/carlorossi wrote:Tik traki jau nav! :laugh:
Es gaidu, kad man vietā, kur rakstīts "forums - otrās mājas", ierakstīs, "9k kārbu bieds!", jeb "9000 aero - kārbu bieds" :D
Nē, nē, ākstos un šeit, noteikti ir tādi, kas kārbas nobeiguši vel vairāk, nekā es, vnk. man tas viss notika samērā īsā laika posmā, pie kam diviem auto un tā ļoti spilgti. :laugh:
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Es tam gatavojos kā tādam skaistam murgam, bet tik drīz jau tas nenotiks. :laugh:alnislacis wrote:labāk gaidi , lai tur var ierakstīt "900og kārbu bieds" ..Nils/carlorossi wrote:Tik traki jau nav! :laugh:
Es gaidu, kad man vietā, kur rakstīts "forums - otrās mājas", ierakstīs, "9k kārbu bieds!", jeb "9000 aero - kārbu bieds" :D
Nē, nē, ākstos un šeit, noteikti ir tādi, kas kārbas nobeiguši vel vairāk, nekā es, vnk. man tas viss notika samērā īsā laika posmā, pie kam diviem auto un tā ļoti spilgti. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Arnij, piebildīšu vēl to, ko Tu teici man: No donora ņemtajiem galvenā pārvada zobratiem un kārbai, kurai tos grib likt iekšā, visbiežāk būs dažāda nodiluma pakāpe. Sapratu, ka šādā salikumā slodzes būs dažādas un kautkas var neizturēt un salūzt!
P.s. Cik esmu izlobījis no pieejamās informācijas, tad reduktori un primārās un sekundārās vārpstas zobrati ir vienādi. Atšķirās galvenais pārvads - lielais zobrats, kas pieskrūvēts pie reduktora un tam sazobē esošais mazāks zobrats uz sekundārās vārpstas. Tāpēc pieļauju, ja ir beigts tikai reduktors, tad to mierīgi var mainīt nost ar citu.
P.s. Cik esmu izlobījis no pieejamās informācijas, tad reduktori un primārās un sekundārās vārpstas zobrati ir vienādi. Atšķirās galvenais pārvads - lielais zobrats, kas pieskrūvēts pie reduktora un tam sazobē esošais mazāks zobrats uz sekundārās vārpstas. Tāpēc pieļauju, ja ir beigts tikai reduktors, tad to mierīgi var mainīt nost ar citu.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Ar vaardu "reduktors" jau arii parasti saprot galveno planetaaro paarvadu. Ja vaina ir tikai diferenciaalii, tad tas ir labojams, bet - ja ir cietushas detaljas 1 un 2, tad taas jaamaina paarii, savukaart vaarpsta "1" jau naak kaarbaa, taapeec ar parastu diferenciaalja, kopaa ar planetaaro zobratu, nomainju vien nepietiek.GuntisG wrote:Arnij, piebildīšu vēl to, ko Tu teici man: No donora ņemtajiem galvenā pārvada zobratiem un kārbai, kurai tos grib likt iekšā, visbiežāk būs dažāda nodiluma pakāpe. Sapratu, ka šādā salikumā slodzes būs dažādas un kautkas var neizturēt un salūzt!
P.s. Cik esmu izlobījis no pieejamās informācijas, tad reduktori un primārās un sekundārās vārpstas zobrati ir vienādi. Atšķirās galvenais pārvads - lielais zobrats, kas pieskrūvēts pie reduktora un tam sazobē esošais mazāks zobrats uz sekundārās vārpstas. Tāpēc pieļauju, ja ir beigts tikai reduktors, tad to mierīgi var mainīt nost ar citu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Hello! Kaa ir ar kaarbu fm57 103??? Der? Spriezhot peec http://e.znet.lv/saab_9000_karbu_kodi.htm
tabulaam iisti 103 koda nav, bet ir 1xx un ko noziimee Needle Bearings un Bushings. Kaadas ir atshkiriibas?
tabulaam iisti 103 koda nav, bet ir 1xx un ko noziimee Needle Bearings un Bushings. Kaadas ir atshkiriibas?
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Tā nav kaut kāda 9-3 kārba? :huh:9000aero wrote:Hello! Kaa ir ar kaarbu fm57 103??? Der? Spriezhot peec http://e.znet.lv/saab_9000_karbu_kodi.htm
tabulaam iisti 103 koda nav, bet ir 1xx un ko noziimee Needle Bearings un Bushings. Kaadas ir atshkiriibas?
Saab 900 Turbo '81
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
Itkaa saka ka nee! Vajadzeetu buut 9000 no anglijas, bet pats redzeejis neesmu.
Re:Pievienojos nelaimiigo pulcinjam
kaada ir normaala cena par fm57 101?