Esi prātīgs un nestreb karstu, jo rādās, ka Tavas problēmas ir samērā viegli risināmas. Ir zināms, ka gan kloķenei, gan virzuļiem ir remonta izmēri. Tas ļauj domāt, ka, kloķeni var izslīpēt uz remonta izmēru, teiksim +0.25 (nav no svara vai pamatnieku vai klaņu kakliņi).Iceman wrote:Jāpārbauda šāles versija.
Ja gadījumā šāle ir aprauta un ir jāmaina gan kloķene, gan klanis, tad rodas jautājums vai vispār tur nav jau sadiluši gredzeni un cilindri??? Vai doma par citu dzinēju nesāk kļūt par prātīgu?!?:dry:
Cik Arnij tev velk tas dzinējs tavam vācieša nokautajam saab???
Cik varētu vilkt kloķenes, klaņu un gredzenu maiņa bez darba???
:ohmy: esmu gatavs jau uz ļaunāko :huh:
Piem: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... 5dcb53028e
Tātad jādara sekojoši - jāņem ārā kloķene un jāstiepj pie puišiem, kas nodarbojas ar kloķeņu izslīpēšanu. Tie izdarīs mērījumus un pateiks uz kādu remonta izmēru Tev jāmeklē šāles.
Šo pašu procedūtu var veikt ar bloku, lai noteiktu cilindru darba virsmu izdilumu. Ja būs nepieciešams, tad arī bloku var izslīpēt uz nakamo virzuļu izmēru.
Man puiši kloķenes slīpē pa 30 - 50Ls
Blokus ap 100Ls.
Tādas arī ir aptuvenās cenas.
Kad Tev būs zināmi šie remonta izmēri, vari ķerties pie detaļu sagādes. (ir gadījumi, kad šīs detaļas var meklēt pēc izmēriem un ne vienmēr zem SAAB zīmes)
Jebkurā gadījumā Tev būs vajadzīgi abi blīvju komplekti - augšējais un apakšējais.
Sakarā ar to, ka šāles neaprauj ne no šā, ne no tā, derētu kārtīgi iztīrīt eļļosanas kanālus blokā un arī kloķenē.