Sedans vs vagons


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Sedans vs vagons

Post by Nauris_t16 »

Cik esmu lasījis ārzemju forumos, tad ar LH2.2 problēmu neesot. Man nenokritās jauda, man mašīna slāpa katru reizi kā atlaidu gāzi pēc turbīnas ieslēgšanās :P Respektīvi varēja pabraukt, tikai ir jāmāk spiest gāze un bremze reizē, bremzēt ar kreiso kāju... :) Es jau nesaku, ka tas būtu tik šausmīgi grūti, tikai nedaudz apnicīgi ikdienas satiksmē :laugh:
900aero clubsport #8
737_pilot
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 93
Joined: Sat Apr 12, 2008 4:24 pm

Re:Sedans vs vagons

Post by 737_pilot »

2 Ziedoniz
Klau, a 900 NG var uzlikt to konisko un dabūt pss..?
Kas un kā tur būtu jādara, un kas vēl varbūt vajadzīgs, kādu firmu (veidu) iesaki un cik maksā?
Paldies!
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Sedans vs vagons

Post by Nauris_t16 »

737_pilot wrote:2 Ziedoniz
Klau, a 900 NG var uzlikt to konisko un dabūt pss..?
Kas un kā tur būtu jādara, un kas vēl varbūt vajadzīgs, kādu firmu (veidu) iesaki un cik maksā?
Paldies!
Galvenais, kas vajadzīgs ir kreativitāte :P Iespējams, ka savajagas arī kādu pāreju, trubas gabalu, žņaugu, atsaiti. Respektīvi lietas, kas normālā garāžā krāmu kaudzē mētājas :laugh:
Uz SAABiem tieši specializējas JR filters - bija man uz og kādu laiku drop in variants (sporta filtrs, kas liekas iekšā oriģinālajā kastē). Tagad lietoju no www.performanceparts.lv pirktu `fen šui` filtru :laugh: pa 12 ls un to iespējamo ne-kvalitāti nemaz nejūtu B)
900aero clubsport #8
Post Reply