man sanāca 2700 eurziedoniz wrote:eidis wrote:lūk viens no pēdējā laikā smukākajiem kādu esmu blocketā redzējis... http://www.blocket.se/vi/16362924.htm?ca=23_12_sZilvers wrote:Laabdien :)
mani jau labu laiku ir iestaajusies liela veelme iegaadaaties 900og, beidzot tas buutu arii iespeejams :)
veeleejos uzzinaat no jums dazhus jautaajumus. kur vislabaak pirkt? (LV,Vaacija)
kam pieveerst uzmaniibu?
cik ir optimaala cena prieksh mashiiniites kuru jau var braukt/
Liels jums paldis par atbildeem
cena arī sakarīga!
un arī atrodas sakarīgā vietā... nebūs jābrauc baigi tālu pakaļ!
1,7k eur nav daudz priekš tāda auto :dry: Varbūt, jo tas tiek ekspluatēts ziemā un ir T8?
Jautaajums
Re:Jautaajums
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Jautaajums
tad tu nepareizi rēķini!!!man sanāca 2700 eur
zviedru "sūdiņi" ir ~0.07
17000kr x 0,0757Ls = 1286,9Ls (~1800 ēriki)
Re:Jautaajums
jep, vainīgs - paņēmu to 25 000 ciparu, kas tur redzams, bet tas nav pris, bet mital (???).eidis wrote:tad tu nepareizi rēķini!!!man sanāca 2700 eur
zviedru "sūdiņi" ir ~0.07
17000kr x 0,0757Ls = 1286,9Ls (~1800 ēriki)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Jautaajums
nu re!jep, vainīgs - paņēmu to 25 000 ciparu, kas tur redzams, bet tas nav pris, bet mital (???).
mital ir nobraukums... jāliek klāt viena nulle!
1 mil = 10km
Re:Jautaajums
Man patīk kā Jūs te skaļi elpojat :) . Ja šī auto cenas/kvalitātes attiecība ir atbilstoša ( jo man kauč kā pamaz liekas ) tad auto no sludinājumiem pazudīs ātri, ja ne, tad tas dosies uz ārzemēm un nonāks ilgtermiņa restaurācijas apkampienos :) :) :)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Jautaajums
Es drīzāk skatītos uz šo http://www.blocket.se/vi/16345986.htm?ca=19_s
Itkā parasts un salīdzinoši dārgāks uz pārējo fona. Un protams balta krāsa :blush:
Itkā parasts un salīdzinoši dārgāks uz pārējo fona. Un protams balta krāsa :blush:
900aero clubsport #8
Re:Jautaajums
nu jā... GADS! :)ziedoniz wrote:Es drīzāk skatītos uz šo http://www.blocket.se/vi/16345986.htm?ca=19_s
Itkā parasts un salīdzinoši dārgāks uz pārējo fona. Un protams balta krāsa :blush:
Re:Jautaajums
gads nevar būt izšķirošais ...eidis wrote:nu jā... GADS! :)ziedoniz wrote:Es drīzāk skatītos uz šo http://www.blocket.se/vi/16345986.htm?ca=19_s
Itkā parasts un salīdzinoši dārgāks uz pārējo fona. Un protams balta krāsa :blush:
galvenais ir stāvoklis, rūsas (ne)esamība ...
protams, kārba būs labāka pēc `90 ... arī sēdekļi savādāki
Tajā pat laikā pēc `90 SAABaa jau ir zināma GM klātbūtne, man šķiet izmantotā metāla kvalitāte atšķiras ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Jautaajums
Varbut kaads var apstastit proceduru kaa masinu dabut no Zviedrijas? Es domaju pasam. Tik daudz ka man janoklust Zviedrija un jadabu auto uz pramja es saprotu :) Interese tieshi tas vidusposms. Paldies.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Jautaajums
gads nevar būt izšķirošais ...
galvenais ir stāvoklis, rūsas (ne)esamība ...
protams, kārba būs labāka pēc `90 ... arī sēdekļi savādāki
Tajā pat laikā pēc `90 SAABaa jau ir zināma GM klātbūtne, man šķiet izmantotā metāla kvalitāte atšķiras ...[/quote]
Nu nevajag jau rūsu pierakstīt GM, nav jau GM visa ļaunuma sakne, 900 og rūsē visi, paskaties cik procentuāli ir nerūsējušu 900 pirms 1990 gada uz ielām, nevis atrestaurēti, bet ikdienā braucami.Nezinu kā Beļģijā ,bet Latvijā ja ieraugu uz ceļa 900 un vēl ar taisno purnu un bez redzamas rūsas tad tā diena jau ir svētki.Ja ap 2000 gadu gandrīz katru dienu kāds patrāpijās, tad tagad nedēļām savā ceļā neredzu nevienu.Kur viņi ir-> šrotā vai pie žogā pūst tālāk.
galvenais ir stāvoklis, rūsas (ne)esamība ...
protams, kārba būs labāka pēc `90 ... arī sēdekļi savādāki
Tajā pat laikā pēc `90 SAABaa jau ir zināma GM klātbūtne, man šķiet izmantotā metāla kvalitāte atšķiras ...[/quote]
Nu nevajag jau rūsu pierakstīt GM, nav jau GM visa ļaunuma sakne, 900 og rūsē visi, paskaties cik procentuāli ir nerūsējušu 900 pirms 1990 gada uz ielām, nevis atrestaurēti, bet ikdienā braucami.Nezinu kā Beļģijā ,bet Latvijā ja ieraugu uz ceļa 900 un vēl ar taisno purnu un bez redzamas rūsas tad tā diena jau ir svētki.Ja ap 2000 gadu gandrīz katru dienu kāds patrāpijās, tad tagad nedēļām savā ceļā neredzu nevienu.Kur viņi ir-> šrotā vai pie žogā pūst tālāk.
Re:Jautaajums
Kurā rajonā lai man pabraukāt?B)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Jautaajums
Nu nevajag jau rūsu pierakstīt GM, nav jau GM visa ļaunuma sakne, 900 og rūsē visi, paskaties cik procentuāli ir nerūsējušu 900 pirms 1990 gada uz ielām, nevis atrestaurēti, bet ikdienā braucami.Nezinu kā Beļģijā ,bet Latvijā ja ieraugu uz ceļa 900 un vēl ar taisno purnu un bez redzamas rūsas tad tā diena jau ir svētki.Ja ap 2000 gadu gandrīz katru dienu kāds patrāpijās, tad tagad nedēļām savā ceļā neredzu nevienu.Kur viņi ir-> šrotā vai pie žogā pūst tālāk.[/quote]lablaiks wrote:gads nevar būt izšķirošais ...
galvenais ir stāvoklis, rūsas (ne)esamība ...
protams, kārba būs labāka pēc `90 ... arī sēdekļi savādāki
Tajā pat laikā pēc `90 SAABaa jau ir zināma GM klātbūtne, man šķiet izmantotā metāla kvalitāte atšķiras ...
nu es jau nesaku, ka GM uzreiz visu salaida dēlī ... rūsē visi ...
un Latvijā tā ir tiešām problēma, jo katru gadu savus 3-4 mēnešus tas auto diendienā ēd sāli ... kamēr tai pašā Beļģijā (vai citā vietā, kur ziemā principā nesnieg) auto sāli neredz nemaz vai arī tikai vienu dienu gadā.
šis jautājums mani skumdina, jo jau tagad domaju kādā veidā pasargāt savus c900 no LV ziemas apstākļiem ... būs jāveic superduper piķēšana pirms pirmās ziemas ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Jautaajums
ja tu skrūvē nost, piem., sarūsējušo purnu uz slēp viņu bagāžniekā, tad jau vienalga, kurā rajonā zīmēties :DKoreFun wrote:Kurā rajonā lai man pabraukāt?B)
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Jautaajums
Kurbad , es Tev ieteiktu ziemā tad ar viņu vispār nebraukt, nopietni, ziemai nopirkt , ja tas iespējams citu auto.
Re:Jautaajums
:woohoo: :laugh: B)jastr wrote:ja tu skrūvē nost, piem., sarūsējušo purnu uz slēp viņu bagāžniekā, tad jau vienalga, kurā rajonā zīmēties :DKoreFun wrote:Kurā rajonā lai man pabraukāt?B)