3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Kāda šiem dzinējiem ir jauda un kādas ir priekšrocības? Nessen tikai uzzināju ka tādi tomēr eksistējot :D
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:skirem wrote:Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
9000ajam: Max.torque:270 Nm (199.1 lbft) (27.5 kgm)@3300 rpmLINIS wrote:Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:skirem wrote:Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
9-5tajam: Max.torque:310 Nm (228.6 lbft) (31.6 kgm)@2500 rpm
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Žetons elmo! Ne jau Zs ir tas, ko izjūtam un kas dzen auto uz priekšu! :)elmo wrote:9000ajam: Max.torque:270 Nm (199.1 lbft) (27.5 kgm)@3300 rpmLINIS wrote:Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:skirem wrote:Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
9-5tajam: Max.torque:310 Nm (228.6 lbft) (31.6 kgm)@2500 rpm
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Nu jā piekrītu, bet cik noprotu tad tā turbīna ir ļoti vāja, ja?Arnijs wrote:Žetons elmo! Ne jau Zs ir tas, ko izjūtam un kas dzen auto uz priekšu! :)elmo wrote:9000ajam: Max.torque:270 Nm (199.1 lbft) (27.5 kgm)@3300 rpmLINIS wrote: Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:
9-5tajam: Max.torque:310 Nm (228.6 lbft) (31.6 kgm)@2500 rpm
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
900aero clubsport #8
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Nu jā ar to turbini ir tā, kā ir. Resurss aptuveni ap 200k km, ja vēl nav ēļļās mainītas laikā, ir dzīta un pectam nav atdzesēta, tad var rēķināties, ka ap šo noskrējienu būs jamaina. Nomaiņā ir diezgans finansiāli sāpīgs pasākums, kuram es tikko izgāju cauri.
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Un cik tad liela ekonomija tiek iegūta? :Dziedoniz wrote:Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Skatoties kur ņem turbīnu, viens variants restavrēt veco, otrs pirkt vikingos, trešais pirkt citā kantorī, nu un vēl var pa ārzemēm pameklēt. Pirmajos trīs gadījumos cenas svārstās no 150 līdz pat 900 Ls :laugh: + nomaiņā
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo:LINIS wrote:Un cik tad liela ekonomija tiek iegūta? :Dziedoniz wrote:Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
Ir sanācis braukt ar darba neturbo 3litrīgo Audi A4 Quattro, pie luksafora šis ir fiksāks, tomēr ārpus pilsētas, uz šosejas man pietrūka apdzīšanas dinamikas!
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
To cik liela, nepateišu, bet teorētiski tā vajadzētu būt. Vairāk nm, kā arī jauda pie mazākiem apgriezieniem -> iespēja mazāk griežot motoru tajā pašā laikā uzņemt identisku ātrumu ;)LINIS wrote:Un cik tad liela ekonomija tiek iegūta? :Dziedoniz wrote:Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
900aero clubsport #8
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo: [/quote]
Nu pagaidām pēc vidējā patēriņa man rāda ka rij 13,6 l/100km:D:D Es jau te negribu ne ar vienu kasīties, bet 3.0 turbo dzinēji vismaz citiem ražotājiem parasti ir jaudīgāki:D Tos dzinējus arī GM ražo vai SAAB?
Nu pagaidām pēc vidējā patēriņa man rāda ka rij 13,6 l/100km:D:D Es jau te negribu ne ar vienu kasīties, bet 3.0 turbo dzinēji vismaz citiem ražotājiem parasti ir jaudīgāki:D Tos dzinējus arī GM ražo vai SAAB?
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
LINIS wrote:Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo:
šie ir GM dzinēji! Bet.... nebūt ne mazjaudīgi! Sameklē kādu sagāztu Opel Omega Lotus (no kā paņemt vadību un citas vajadzīgās lietiņas) un VISS TEV BŪS! :D http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNy ... re=related
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs
Tu gribi teikt ka 9-5 3.0V6 turbo dzinējs ir tas pats Lotus omega dzinējs tikai ar vienu vāju turbīnu?Arnijs wrote:LINIS wrote:Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo:
šie ir GM dzinēji! Bet.... nebūt ne mazjaudīgi! Sameklē kādu sagāztu Opel Omega Lotus (no kā paņemt vadību un citas vajadzīgās lietiņas) un VISS TEV BŪS! :D http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNy ... re=related