3.0V6 turbo bendzīna dzinējs


LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by LINIS »

Kāda šiem dzinējiem ir jauda un kādas ir priekšrocības? Nessen tikai uzzināju ka tādi tomēr eksistējot :D
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by skirem »

Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by LINIS »

skirem wrote:Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by elmo »

LINIS wrote:
skirem wrote:Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:
9000ajam: Max.torque:270 Nm (199.1 lbft) (27.5 kgm)@3300 rpm
9-5tajam: Max.torque:310 Nm (228.6 lbft) (31.6 kgm)@2500 rpm
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by Arnijs »

elmo wrote:
LINIS wrote:
skirem wrote:Jauda 200 HP
Priekšrocība Nr.1- nav ķēde, bet siksna, Nr.2- šie dzinēji "neslimo" ar nogulšņu problēmu.
Mīnusi- 2 DI kasetes, nav tas jestrākais no SAAB 9-5 modifikācijas.
Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:
9000ajam: Max.torque:270 Nm (199.1 lbft) (27.5 kgm)@3300 rpm
9-5tajam: Max.torque:310 Nm (228.6 lbft) (31.6 kgm)@2500 rpm
Žetons elmo! Ne jau Zs ir tas, ko izjūtam un kas dzen auto uz priekšu! :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by LINIS »

Arnijs wrote:
elmo wrote:
LINIS wrote: Bet kāda jēga tad ir no turbīnas ja man pat 95.gada 9k sābam ir 3.0V6 atmosfēriskais ar 210Hp??!:laugh:
9000ajam: Max.torque:270 Nm (199.1 lbft) (27.5 kgm)@3300 rpm
9-5tajam: Max.torque:310 Nm (228.6 lbft) (31.6 kgm)@2500 rpm
Žetons elmo! Ne jau Zs ir tas, ko izjūtam un kas dzen auto uz priekšu! :)
Nu jā piekrītu, bet cik noprotu tad tā turbīna ir ļoti vāja, ja?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by Nauris_t16 »

Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
900aero clubsport #8
Riker
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Thu May 08, 2008 1:36 pm

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by Riker »

Nu jā ar to turbini ir tā, kā ir. Resurss aptuveni ap 200k km, ja vēl nav ēļļās mainītas laikā, ir dzīta un pectam nav atdzesēta, tad var rēķināties, ka ap šo noskrējienu būs jamaina. Nomaiņā ir diezgans finansiāli sāpīgs pasākums, kuram es tikko izgāju cauri.
LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by LINIS »

ziedoniz wrote:Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
Un cik tad liela ekonomija tiek iegūta? :D
Riker
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Thu May 08, 2008 1:36 pm

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by Riker »

Skatoties kur ņem turbīnu, viens variants restavrēt veco, otrs pirkt vikingos, trešais pirkt citā kantorī, nu un vēl var pa ārzemēm pameklēt. Pirmajos trīs gadījumos cenas svārstās no 150 līdz pat 900 Ls :laugh: + nomaiņā
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by elmo »

LINIS wrote:
ziedoniz wrote:Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
Un cik tad liela ekonomija tiek iegūta? :D
Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo:
Ir sanācis braukt ar darba neturbo 3litrīgo Audi A4 Quattro, pie luksafora šis ir fiksāks, tomēr ārpus pilsētas, uz šosejas man pietrūka apdzīšanas dinamikas!
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by Nauris_t16 »

LINIS wrote:
ziedoniz wrote:Viņa tur ir tikai braukšanas komfortam, t.i. nm palielināšanai, rupji izsaktoies. Lai motors nebūtu jāgriež tik traki kā atmosfēriskais ar ganrīz identisku jaudu. Rezultāts? Degvielas ekonomija :P
Un cik tad liela ekonomija tiek iegūta? :D
To cik liela, nepateišu, bet teorētiski tā vajadzētu būt. Vairāk nm, kā arī jauda pie mazākiem apgriezieniem -> iespēja mazāk griežot motoru tajā pašā laikā uzņemt identisku ātrumu ;)
900aero clubsport #8
LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by LINIS »

Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo: [/quote]

Nu pagaidām pēc vidējā patēriņa man rāda ka rij 13,6 l/100km:D:D Es jau te negribu ne ar vienu kasīties, bet 3.0 turbo dzinēji vismaz citiem ražotājiem parasti ir jaudīgāki:D Tos dzinējus arī GM ražo vai SAAB?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by Arnijs »

LINIS wrote:Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo:

šie ir GM dzinēji! Bet.... nebūt ne mazjaudīgi! Sameklē kādu sagāztu Opel Omega Lotus (no kā paņemt vadību un citas vajadzīgās lietiņas) un VISS TEV BŪS! :D http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNy ... re=related
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
LINIS
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 220
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:39 pm
Location: Rīga
Contact:

Re:3.0V6 turbo bendzīna dzinējs

Post by LINIS »

Arnijs wrote:
LINIS wrote:Pasaki man cik rij tavs 3litru neturbo un es tev pateikšu cik rij manējais ar turbo! Gan jau noskaidrosim kuram lielāks izēdājs! :woohoo:

šie ir GM dzinēji! Bet.... nebūt ne mazjaudīgi! Sameklē kādu sagāztu Opel Omega Lotus (no kā paņemt vadību un citas vajadzīgās lietiņas) un VISS TEV BŪS! :D http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNy ... re=related
Tu gribi teikt ka 9-5 3.0V6 turbo dzinējs ir tas pats Lotus omega dzinējs tikai ar vienu vāju turbīnu?
Post Reply