KurBads: T16 airflow
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
Salīdzinot cenas/aprīkojuma ziņā var spriest, ka zilais ir praktiski ideālā tehniskā stāvoklī vai arī sarkanā cena ir haļava :) Vienīgais, kas man kaitina uz tā sarkanā ir nedakrāsotie bamperi (pelēkās joslas). Sarkanajam labāks salons (bēšais ir smukāks par pelēko). Mani tik toč izbrīna tā cena... Vai tik tur neslēpjas kas 'dārgs' apakšā... :huh: Remontu ziņā protams
900aero clubsport #8
Re:KurBads: T16 airflow
ņem sarkano, vismaz pirmo laiku būs kaifs, zilo atstāj tādiem vecīšiem kā man.
Re:KurBads: T16 airflow
nu man tieši zema cena liekas zilajam, jo tas ir 5 gadi jaunāks un daudz mazāku noskrējienu ...ziedoniz wrote:Salīdzinot cenas/aprīkojuma ziņā var spriest, ka zilais ir praktiski ideālā tehniskā stāvoklī vai arī sarkanā cena ir haļava :) Vienīgais, kas man kaitina uz tā sarkanā ir nedakrāsotie bamperi (pelēkās joslas). Sarkanajam labāks salons (bēšais ir smukāks par pelēko). Mani tik toč izbrīna tā cena... Vai tik tur neslēpjas kas 'dārgs' apakšā... :huh: Remontu ziņā protams
sarkanajam buferi ir jākrāso vai arī jāizslīpē pelēkais ārā ...
zilajam slons arī ir bēšais
par zilo LPT - lablaiks, ja nepaņemšu, pateikšu kur stāv ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Nu par to strīpu nezinu, vispār jau smuki izskatās:P Ja nu tikai oriģinalitātes dēļ pārkrāsot:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:KurBads: T16 airflow
Uz "zaķiem" Tu uzķēries gan :P :P :P
Man ģimenē strauji mainās balss tembrs un sejas nokrāsa, kad savās SAAB kombinācijās iekļauju convertible. Varu darīt visu, kas prātā, tikai šis auto ir tabu... droši vien kamēr nenolikšu tādu pašu un bet vēl labāku vietā :) :) :)
Vispār, lai ar kādu no piedāvātiem (tūlīt braucamajiem) variantiem Tu neizvēlētos, kaifu pirmos 2-3 gadus vārdos nevar aprakstīt. Protams, ģimenes locekļu, jo pats esmu braucēju rindas galā. :P
Man patiktu teikt, ka labākais padomdevējs ir Tevis paša intuīcija, kura pateiks vai nu "jā", vai nu "varbūt man tas auto ar laiku arī iepatiksies" . Vienā gadījumā Tu neko nenožēlosi un arī remonti ritēs raiti, otrā Tu visu laiku sevi "šaustīsi" par šo izvēli...
Be a Man
Man ģimenē strauji mainās balss tembrs un sejas nokrāsa, kad savās SAAB kombinācijās iekļauju convertible. Varu darīt visu, kas prātā, tikai šis auto ir tabu... droši vien kamēr nenolikšu tādu pašu un bet vēl labāku vietā :) :) :)
Vispār, lai ar kādu no piedāvātiem (tūlīt braucamajiem) variantiem Tu neizvēlētos, kaifu pirmos 2-3 gadus vārdos nevar aprakstīt. Protams, ģimenes locekļu, jo pats esmu braucēju rindas galā. :P
Man patiktu teikt, ka labākais padomdevējs ir Tevis paša intuīcija, kura pateiks vai nu "jā", vai nu "varbūt man tas auto ar laiku arī iepatiksies" . Vienā gadījumā Tu neko nenožēlosi un arī remonti ritēs raiti, otrā Tu visu laiku sevi "šaustīsi" par šo izvēli...
Be a Man
Re:KurBads: T16 airflow
Paldies!Normunds wrote:Uz "zaķiem" Tu uzķēries gan :P :P :P
Man ģimenē strauji mainās balss tembrs un sejas nokrāsa, kad savās SAAB kombinācijās iekļauju convertible. Varu darīt visu, kas prātā, tikai šis auto ir tabu... droši vien kamēr nenolikšu tādu pašu un bet vēl labāku vietā :) :) :)
Vispār, lai ar kādu no piedāvātiem (tūlīt braucamajiem) variantiem Tu neizvēlētos, kaifu pirmos 2-3 gadus vārdos nevar aprakstīt. Protams, ģimenes locekļu, jo pats esmu braucēju rindas galā. :P
Man patiktu teikt, ka labākais padomdevējs ir Tevis paša intuīcija, kura pateiks vai nu "jā", vai nu "varbūt man tas auto ar laiku arī iepatiksies" . Vienā gadījumā Tu neko nenožēlosi un arī remonti ritēs raiti, otrā Tu visu laiku sevi "šaustīsi" par šo izvēli...
Be a Man
Viens neliels jaut.: - `88 aizmugurē ir divu punktu jostas, bet jaunākiem ir 3-punktu. Vai tas ir tikai un vienīgi pašas jostas jautājums vai arī virsbūvē vecākajiem auto nav attiecīgo stiprinājumu sēdekļa augšdaļā ...? Redzu, ka Tev ir `88 `vert, kā izskatās tavā auto? Kaut kā īsti tās 2-punktu jostas neliekas labas un būtu jāieliek normālas 3-punktu. Bet vai tas ir plug&play vai arī nepieciešams konstruēt/metināt stiprinājumus???
Paldies!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:KurBads: T16 airflow
WTF? Kabrioletam 2 punktu jostas??? :huh: :huh: :huh: Nu nezinu, liekas kā pilnīgākais sviests, viņas tak beidza izmantot kā pamatjostas jau '70ajos :laugh: Protams zinu, ka 900 kā papildjosta nāk 2punktu aizmugurē, bet kabrim...
Tas ir tieši tam konkrētajam sarkanajam?
Tas ir tieši tam konkrētajam sarkanajam?
900aero clubsport #8
Re:KurBads: T16 airflow
jaa, sarkanajam ir aizmuguree divas izvelkamaas/passpriegojusaas 2-punktu jostas ... "88.gadsziedoniz wrote:WTF? Kabrioletam 2 punktu jostas??? :huh: :huh: :huh: Nu nezinu, liekas kā pilnīgākais sviests, viņas tak beidza izmantot kā pamatjostas jau '70ajos :laugh: Protams zinu, ka 900 kā papildjosta nāk 2punktu aizmugurē, bet kabrim...
Tas ir tieši tam konkrētajam sarkanajam?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
es balsoju par zilo :)
Re:KurBads: T16 airflow
veci jaunumi:
beigās tomēr paliku pie šī
- T16
- BRAND NEW turbīna
- airflow
- 16` riteņi
- tomēr nepieciešams darbs pie virsbūves krāsojuma, potenciāli kaut kad pilnīga krāsošana.
...
tomēr sākumā man viņš galīgi negāja. Neņēma augšā apgriezienus pie slodzes, nebija jaudas, lai arī turbo strādāja un spiediens, lai arī lēnām, kāpa.
Beigās, noņemot vārsut vāku, izrādījās, ka TDC un sadales vārpstu atzīmes nesakrīt. Atzīmes uz sadalenēm bija 5 mm "vēlākas", t.i., gan ieplūdes, gan izplūdes vārsti vērās vaļā un ciet krietni vēlāk nekā tiem vajadzēja. Pēc Bentley tas nozīmēja vai nu ļoti izdilušu ķēdi vai arī par zobu pārlekušiem vai nepareizi iestatītiem sadales vārpstu zobratiem.
Ņēmu nosts zobratus no sadaleņu galiem, pārcēlu par to vienu zobu uz priekšu un liku atpakaļ.
Tagad TDC un sadalenes ir tur, kur tām jābūt uz auto burtiski lido. Nenormāla atšķirība - motors beidzot elpo.
beigās tomēr paliku pie šī
- T16
- BRAND NEW turbīna
- airflow
- 16` riteņi
- tomēr nepieciešams darbs pie virsbūves krāsojuma, potenciāli kaut kad pilnīga krāsošana.
...
tomēr sākumā man viņš galīgi negāja. Neņēma augšā apgriezienus pie slodzes, nebija jaudas, lai arī turbo strādāja un spiediens, lai arī lēnām, kāpa.
Beigās, noņemot vārsut vāku, izrādījās, ka TDC un sadales vārpstu atzīmes nesakrīt. Atzīmes uz sadalenēm bija 5 mm "vēlākas", t.i., gan ieplūdes, gan izplūdes vārsti vērās vaļā un ciet krietni vēlāk nekā tiem vajadzēja. Pēc Bentley tas nozīmēja vai nu ļoti izdilušu ķēdi vai arī par zobu pārlekušiem vai nepareizi iestatītiem sadales vārpstu zobratiem.
Ņēmu nosts zobratus no sadaleņu galiem, pārcēlu par to vienu zobu uz priekšu un liku atpakaļ.
Tagad TDC un sadalenes ir tur, kur tām jābūt uz auto burtiski lido. Nenormāla atšķirība - motors beidzot elpo.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Vai LV, kur un par aptuveni cik varētu iegādāties JAUNU startera IEVILCĒJU (solenoīdu)?
Beļģu SAAB dīleris prasa 140 EUR par pliku ievilcēju. Bik par daudz šķiet, ja pilns restaurēts starteris no pfs.com sanāk pat lētāk.
Un ziniet cik viņi grib par priekšējās piekares lodveida OEM šarnīriem - 114 EUR/gab. Crazy people!!!
Beļģu SAAB dīleris prasa 140 EUR par pliku ievilcēju. Bik par daudz šķiet, ja pilns restaurēts starteris no pfs.com sanāk pat lētāk.
Un ziniet cik viņi grib par priekšējās piekares lodveida OEM šarnīriem - 114 EUR/gab. Crazy people!!!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
Īsti nesaprotu. Tev ir vajadzīga ievilcēja spole? Vai tas zobratiņš uz enkura... Ir varianti abiem.KurBads wrote:Vai LV, kur un par aptuveni cik varētu iegādāties JAUNU startera IEVILCĒJU (solenoīdu)?
Beļģu SAAB dīleris prasa 140 EUR par pliku ievilcēju. Bik par daudz šķiet, ja pilns restaurēts starteris no pfs.com sanāk pat lētāk.
Un ziniet cik viņi grib par priekšējās piekares lodveida OEM šarnīriem - 114 EUR/gab. Crazy people!!!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:KurBads: T16 airflow
Īsti nesaprotu. Tev ir vajadzīga ievilcēja spole? Vai tas zobratiņš uz enkura... Ir varianti abiem.[/quoteArnijs wrote:KurBads wrote:Vai LV, kur un par aptuveni cik varētu iegādāties JAUNU startera IEVILCĒJU (solenoīdu)?
Beļģu SAAB dīleris prasa 140 EUR par pliku ievilcēju. Bik par daudz šķiet, ja pilns restaurēts starteris no pfs.com sanāk pat lētāk.
Un ziniet cik viņi grib par priekšējās piekares lodveida OEM šarnīriem - 114 EUR/gab. Crazy people!!!
vajadzīga spole (viss tas mazais korpuss, kas ar trim skrūvēm skrūvējas pie startera motora. Problēma ar kontaktiem spoles galā ... spole strādā un ievelk visu kā vajag, bet, acīmredzot ir apdeguši kontakti un netiek padodts spriegums uz startera motoru ...
pa to laiku ... ir atrasts kaut kāds Brazīļu vai Argentīniešu ražojuma ievilcējs par 18,- Ls ...
Arnij, vai šādu brazīli ir vērts ņemt, vai arī ir iespējams kaut kāds jauns BOSCHs?
Ar lietotu starteri no to pašu gau SAABa laikam nav jēgas smērēties, jo nav zināms cik ilgi vēl tādam tie kontakti kalpos ... tāpēc arī ir doma par JAUNU ievilcēju.
Paldies jau iepriekš!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:KurBads: T16 airflow
BOSCH solenoīdam vajadzētu maksāt ~ ap 50 latvju naudiņām, bet mierīgi vari lietot arī brazīli. Tik izteiktas atšķiribas tur nav, kā, ja runa ietu par kādu komutatoru, vai tmldz.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:KurBads: T16 airflow
paldies, tad nemsu braziili, jo tas ir pieejams. kur tadu Bosch var dabut? ari vienkarsi kaadaa auto dalu veikalaa vai kur iipasaa vietaa?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7