T16 Update

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Nu Ziedoniz jau rakstīja, ka it kā LH2.2 var likt. Jā man baigi patīk tā skaņa, kad nomet gāzi:woohoo: Nu vismaz man tādas nebija un gribu pamēģināt:P Tāpat jau viņš ne vienmēr rāda šo skaņu, tikai kad iespiež stiprāk, cik es sapratu:huh: Tas, ka viņš nedod jaudu, to es jau sapratu, man galvenais, lai no tā nekrīt jauda:P un lai viņš neko sliktu netaisa tai visai Turbo sistēmai.A kur vispār to jāliek?

Ā un kāpēc man tagad tas nav dzirdams, vispār nav pat mājiena uz to? Tas ir normāli?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:T16 Update

Post by KurBads »

KoreFun wrote:Nu Ziedoniz jau rakstīja, ka it kā LH2.2 var likt. Jā man baigi patīk tā skaņa, kad nomet gāzi:woohoo: Nu vismaz man tādas nebija un gribu pamēģināt:P Tāpat jau viņš ne vienmēr rāda šo skaņu, tikai kad iespiež stiprāk, cik es sapratu:huh: Tas, ka viņš nedod jaudu, to es jau sapratu, man galvenais, lai no tā nekrīt jauda:P un lai viņš neko sliktu netaisa tai visai Turbo sistēmai.A kur vispār to jāliek?

Ā un kāpēc man tagad tas nav dzirdams, vispār nav pat mājiena uz to? Tas ir normāli?
OK, tev vajag skaņu, labi ...

Tas, ka pašlaik tās skaņas nav, ir tāpēc, ka oriģinālā sistēmā stāv recirkulācijas vārsts. Tas ir, kad tu strauji nomet gāzi, turbīnas radītais spiediens ieplūdes traktā atmetas pret aizvērtu droseli un šajā brīdī caur BOSCH recirkulācijas blow-off tiek novadīts ieplūdes pusē bet PIRMS turbīnas. Šis gaiss tiek paturēts sistēmā un nevis izpūsts atmosfērā.
Ja vēlies skaņu, tad tev nepieciešams atmosfēriskais blow-off vārsts, kas pūtīs ārā un radīs skaņu.
Pie pirkšanas papēti, jo ir: 1)aftermarket/performance recirkulācijas vārsti un atmosvēras blow-off; 2) atmosfēras blow-off šķiet arī ir dažādi - viena virzuļa vai divu virzuļus sitēma ...


p.s. - kas tev tā par pretaizdzīšanas sistēmu, kur ņēmi, cik maksāja ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:T16 Update

Post by ZingZeng »

Kad pedejo reizi Latvija ir aizdzits/nozagts SAABs un kad pedejo reizi tas bija og 900 (ja vispar ir bijis) ? :S
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Bet ir divas lielas priekšrocības:
Tā kā es dzīvoju daudz stāvu pagalmā, un ik pa laikam Saabs stāv sētā, tad nu vismaz viņš man var signalizēt, ja kāds "Meistars" iebrauks tajā.
Nu un otrs, daudz vieglāk atvērt/aizvērt auto no pulta, nevis katru reizi mocīt bez tā jau izkustinātus slēdzienus. Arī nav tā stiprāka puse vecajos 900-ajos.
Nu un vispār paliek drošāk uz sirds:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:T16 Update

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Bet ir divas lielas priekšrocības:
Tā kā es dzīvoju daudz stāvu pagalmā, un ik pa laikam Saabs stāv sētā, tad nu vismaz viņš man var signalizēt, ja kāds "Meistars" iebrauks tajā.
Nu un otrs, daudz vieglāk atvērt/aizvērt auto no pulta, nevis katru reizi mocīt bez tā jau izkustinātus slēdzienus. Arī nav tā stiprāka puse vecajos 900-ajos.
Nu un vispār paliek drošāk uz sirds:laugh:
Šajā lapā ir, manuprāt, ļoti labs izklāsts.
http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=26

Tavs oriģinālais neskan, jo 1) Viņš ir pabeidzies 2) Tev ir gaisa filtra kaste, kas to skaņu slāpē. Man arī tagad stāv virsū oriģinālais un viņš ir diezgan labi dzirdams. Tiesa tikai caur atvērtā tipa gaisa filtru. Lai uzliktu blow-off (atmosfērisko) tev vajag noņemt oriģinālo vārstu, aiztaisīt caurumu pie turbīnas un droseles (kur kādreiz nāca oriģinālais) un ieplūdes trubā, pēc iespējas tuvāk pie droseles, izzāģēt caurumu un uzmetināt flanci, kur to blowu pieslēgt. Vakumu viņa darbināšanai jāņem tāpat kā oriģinālajam, no ieplūdes kolektora.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
Tavs oriģinālais neskan, jo 1) Viņš ir pabeidzies [/quote]

Ja viņš ir izbeidzis, tad kā sanāk, viņš nevērās vaļā?:ohmy: Jo ja viņš būtu visu laiku vaļā, tad Turbo šautriņa necēlos līdz sarkanajam. Tā sanāk? Un kā viņu pārbaudīt?
Tas man ir pirmais Turbo, tāpēc to visu sistēmu labi vēl neparzinu:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:T16 Update

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:ziedoniz wrote:
Tavs oriģinālais neskan, jo 1) Viņš ir pabeidzies
Ja viņš ir izbeidzis, tad kā sanāk, viņš nevērās vaļā?:ohmy: Jo ja viņš būtu visu laiku vaļā, tad Turbo šautriņa necēlos līdz sarkanajam. Tā sanāk? Un kā viņu pārbaudīt?
Tas man ir pirmais Turbo, tāpēc to visu sistēmu labi vēl neparzinu:([/quote]

Vispār ja tu saki, ka šautriņa iet līdz sarkanajam, manuprāt, tev viņš ir vesels. Jo kad pabeidzas, tad spiedienu vairs netur. (atkal manuprāt:laugh: ) Un mans turbo arī man ir pirmais :P
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Un tev viņš svilpo, kad vnk ieskrējies? Man sāk ritīgi svilpot pēc 2000rpm. Bet kad nomet gāzi, tad nekā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:T16 Update

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Un tev viņš svilpo, kad vnk ieskrējies? Man sāk ritīgi svilpot pēc 2000rpm. Bet kad nomet gāzi, tad nekā.
Nu nezinu gan, neko tādu neikdienišķu novērojis neesmu... Es vairāk cenšos saklausīt citas, draudīgākas skaņas. :dry: Lai gan savu detonāciju jau nedzirdēsi, kā vēsta paruna :laugh: :laugh: :laugh: Moš tev vienkārši kautkur kautkas pūš garām un rodas tā svilpoņa. Oriģinālās melnās vakumtrubiņas mēdz plīst uz pusēm, kas ir par iemeslu tam, ka es uzliku silikona trubiņas :P
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Pagaidām bagāžniekā ir šādi:) Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Šodien tika aizmetināts izplūdes kolektors. Te būs dažas bildes. Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Image
Te notiek radošais process:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:T16 Update

Post by KoreFun »

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply