classic 900 clubsport #8

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900 T16S #8

Post by alnislacis »

Make it double!

Vēl vienu c900 antēnu.. torte un ziedi ir, kur jābrauc ciemos?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Tātad arī publiski liels paldies Zinītim par palīdzību ar antenu :) Tagad tikai tā antena jānotīra kārtīgi un jāliek atpakaļ :)
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Idejas Janvāra kalendāram B)

Image

Image

Image

Image
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900 T16S #8

Post by alnislacis »

Es gan nezinu, cik tālu esi ticis ar saviem aftermarket diskiem, bet te ir tas, ko pats meklētu, ja OE disku vietā ņemtu aftermarket diskus.

Image

Image

Image

Btw, labprāt pārņemtu lietošanā jumta stieņus priekš c900.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Par aftermarket domāšu, ja kādam savajadzēsies manējos :D
Bet par šiem skaistuļiem es tev pilnībā piekrītu :)
Jumta stieņi man diemžēl nav :(
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

Mazs update. Pēc maniem novērojumiem es gribu vasaru, jo patēriņš ir krietni izmainījies uz slikto pusi. Jo vasarā ar smagākiem diskiem, platākām riepām un krietni agresīvāku braukšanu tas nekad nav lielāks par 12l/100km, tad tagad ir nereāli palīst zem 13, tīri vienkārši pārvietojoties. Labi, ir pasēdēts korķos, ir arī sildīta mašīna, kas vasarā nav vajadzīgs, bet vai nu tomēr vajadzētu tik traki mainīties :dry:
Arī pasažiera puses loga mehānisms ir pamiris pavisam, būs jāaizvieto ar koka gabalu, kad būs iespējams tikt siltumā un tad jāmēģina sametināt. Problēma ir tā, ka pēc pazīmēm ir aprāvušies augšējie zobi un logs vairs ne tikai neiet līdz pašai augšai un grab, tagad ir parādījusies jau redzama šķirbiņa... Tāda sajūta, ka motorīts pašās beigās vienkārši izslīd un neceļ to logu līdz augšai... Pagaidām gan neesmu gatavs atteikties no elektriskajiem logiem, bet tas ir nākotnes plānos. Tiesa, tas ietilpst novājēšanas kursā, kas tuvākajā laikā nebūtu praktiski. :) Vēl arī jāpabeidz pakot panelis un atkal jāpieregulē bagāžnieka vāks (kas ir jādara aptuveni reizi pusgadā vaļa astes svara un koni dēļ), lai novērstu atlikušo graboņu un tad manā komforta lietu sarakstā vajadzētu būt visam izdarītam. :)

Cheers, lai labi ripo :)
900aero clubsport #8
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by eidis »

tas viss liekas TIK pazīstams! :D
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900 T16S #8

Post by alnislacis »

Mehānisms varētu būt, varētu arī nebūt. Vajag?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Mehānisms varētu būt, varētu arī nebūt. Vajag?
Ja mans nebūs metināms, moš vajadzēs. Un ja tas ir vienāds ar parasto pacēlāju mehānismu, tad toč nevajadzēs.
eidis wrote:tas viss liekas TIK pazīstams! :D
Es jau gaidīju, ka tu atsauksies :D
Vai tu savam toreiz to mehānismu dabūji sametināt un izvīlēt zobus pa jaunam?
900aero clubsport #8
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by eidis »

ziedoniz wrote:
Es jau gaidīju, ka tu atsauksies :D
Vai tu savam toreiz to mehānismu dabūji sametināt un izvīlēt zobus pa jaunam?
beigās izrādījās, ka mehānismā nebij problēma. man pie slodzes ķīlēja motoriņš. tika izjaukts, novirpota jauna asīte un motoriņš šancē kā jauns!
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

eidis wrote:beigās izrādījās, ka mehānismā nebij problēma. man pie slodzes ķīlēja motoriņš. tika izjaukts, novirpota jauna asīte un motoriņš šancē kā jauns!
Skaidrs, paturēšu prātā arī šādu variantu.
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:900 T16S #8

Post by defektivais »

Gribēju pajautāt kā jāregulē bagāžnieka vāks? Man ir tā, ka vienā pusē srarp virsbūvi un to vāka kīļa formas dzelziti ir pamatīga šķirba, bet otrā pusē pieguļas normāli. Vai tur vispār kas darāms?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16S #8

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:Gribēju pajautāt kā jāregulē bagāžnieka vāks? Man ir tā, ka vienā pusē srarp virsbūvi un to vāka kīļa formas dzelziti ir pamatīga šķirba, bet otrā pusē pieguļas normāli. Vai tur vispār kas darāms?
Var mēģināt kaut ko izdarīt eņģēs, bet es runāju par aizciršanas mehānisma augstuma regulāciju, kas atbild par vāka brīvkustību.
900aero clubsport #8
User avatar
eidis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 268
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:58 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by eidis »

ziedoniz wrote:
defektivais wrote:Gribēju pajautāt kā jāregulē bagāžnieka vāks? Man ir tā, ka vienā pusē srarp virsbūvi un to vāka kīļa formas dzelziti ir pamatīga šķirba, bet otrā pusē pieguļas normāli. Vai tur vispār kas darāms?
Var mēģināt kaut ko izdarīt eņģēs, bet es runāju par aizciršanas mehānisma augstuma regulāciju, kas atbild par vāka brīvkustību.
es arī laiku pa laikam paregulēju to mehānisma augstumu, bet vēl nelielas izmaiņas var panākt paregulējot to gumijas tapu dziļumu
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:900 T16S #8

Post by KoreFun »

Ziedoni, ir gan mehānismi (viss nederēs, jo ir priekš 5d, bet kaut kādas daļas jau noteikti derēs), gan motoriņi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply