classic 900 clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16S #8
Make it double!
Vēl vienu c900 antēnu.. torte un ziedi ir, kur jābrauc ciemos?
Vēl vienu c900 antēnu.. torte un ziedi ir, kur jābrauc ciemos?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Tātad arī publiski liels paldies Zinītim par palīdzību ar antenu :) Tagad tikai tā antena jānotīra kārtīgi un jāliek atpakaļ :)
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16S #8
Es gan nezinu, cik tālu esi ticis ar saviem aftermarket diskiem, bet te ir tas, ko pats meklētu, ja OE disku vietā ņemtu aftermarket diskus.
Btw, labprāt pārņemtu lietošanā jumta stieņus priekš c900.
Btw, labprāt pārņemtu lietošanā jumta stieņus priekš c900.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Par aftermarket domāšu, ja kādam savajadzēsies manējos :D
Bet par šiem skaistuļiem es tev pilnībā piekrītu :)
Jumta stieņi man diemžēl nav :(
Bet par šiem skaistuļiem es tev pilnībā piekrītu :)
Jumta stieņi man diemžēl nav :(
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Mazs update. Pēc maniem novērojumiem es gribu vasaru, jo patēriņš ir krietni izmainījies uz slikto pusi. Jo vasarā ar smagākiem diskiem, platākām riepām un krietni agresīvāku braukšanu tas nekad nav lielāks par 12l/100km, tad tagad ir nereāli palīst zem 13, tīri vienkārši pārvietojoties. Labi, ir pasēdēts korķos, ir arī sildīta mašīna, kas vasarā nav vajadzīgs, bet vai nu tomēr vajadzētu tik traki mainīties :dry:
Arī pasažiera puses loga mehānisms ir pamiris pavisam, būs jāaizvieto ar koka gabalu, kad būs iespējams tikt siltumā un tad jāmēģina sametināt. Problēma ir tā, ka pēc pazīmēm ir aprāvušies augšējie zobi un logs vairs ne tikai neiet līdz pašai augšai un grab, tagad ir parādījusies jau redzama šķirbiņa... Tāda sajūta, ka motorīts pašās beigās vienkārši izslīd un neceļ to logu līdz augšai... Pagaidām gan neesmu gatavs atteikties no elektriskajiem logiem, bet tas ir nākotnes plānos. Tiesa, tas ietilpst novājēšanas kursā, kas tuvākajā laikā nebūtu praktiski. :) Vēl arī jāpabeidz pakot panelis un atkal jāpieregulē bagāžnieka vāks (kas ir jādara aptuveni reizi pusgadā vaļa astes svara un koni dēļ), lai novērstu atlikušo graboņu un tad manā komforta lietu sarakstā vajadzētu būt visam izdarītam. :)
Cheers, lai labi ripo :)
Arī pasažiera puses loga mehānisms ir pamiris pavisam, būs jāaizvieto ar koka gabalu, kad būs iespējams tikt siltumā un tad jāmēģina sametināt. Problēma ir tā, ka pēc pazīmēm ir aprāvušies augšējie zobi un logs vairs ne tikai neiet līdz pašai augšai un grab, tagad ir parādījusies jau redzama šķirbiņa... Tāda sajūta, ka motorīts pašās beigās vienkārši izslīd un neceļ to logu līdz augšai... Pagaidām gan neesmu gatavs atteikties no elektriskajiem logiem, bet tas ir nākotnes plānos. Tiesa, tas ietilpst novājēšanas kursā, kas tuvākajā laikā nebūtu praktiski. :) Vēl arī jāpabeidz pakot panelis un atkal jāpieregulē bagāžnieka vāks (kas ir jādara aptuveni reizi pusgadā vaļa astes svara un koni dēļ), lai novērstu atlikušo graboņu un tad manā komforta lietu sarakstā vajadzētu būt visam izdarītam. :)
Cheers, lai labi ripo :)
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
tas viss liekas TIK pazīstams! :D
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16S #8
Mehānisms varētu būt, varētu arī nebūt. Vajag?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Ja mans nebūs metināms, moš vajadzēs. Un ja tas ir vienāds ar parasto pacēlāju mehānismu, tad toč nevajadzēs.alnislacis wrote:Mehānisms varētu būt, varētu arī nebūt. Vajag?
Es jau gaidīju, ka tu atsauksies :Deidis wrote:tas viss liekas TIK pazīstams! :D
Vai tu savam toreiz to mehānismu dabūji sametināt un izvīlēt zobus pa jaunam?
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
beigās izrādījās, ka mehānismā nebij problēma. man pie slodzes ķīlēja motoriņš. tika izjaukts, novirpota jauna asīte un motoriņš šancē kā jauns!ziedoniz wrote:
Es jau gaidīju, ka tu atsauksies :D
Vai tu savam toreiz to mehānismu dabūji sametināt un izvīlēt zobus pa jaunam?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Skaidrs, paturēšu prātā arī šādu variantu.eidis wrote:beigās izrādījās, ka mehānismā nebij problēma. man pie slodzes ķīlēja motoriņš. tika izjaukts, novirpota jauna asīte un motoriņš šancē kā jauns!
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16S #8
Gribēju pajautāt kā jāregulē bagāžnieka vāks? Man ir tā, ka vienā pusē srarp virsbūvi un to vāka kīļa formas dzelziti ir pamatīga šķirba, bet otrā pusē pieguļas normāli. Vai tur vispār kas darāms?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16S #8
Var mēģināt kaut ko izdarīt eņģēs, bet es runāju par aizciršanas mehānisma augstuma regulāciju, kas atbild par vāka brīvkustību.defektivais wrote:Gribēju pajautāt kā jāregulē bagāžnieka vāks? Man ir tā, ka vienā pusē srarp virsbūvi un to vāka kīļa formas dzelziti ir pamatīga šķirba, bet otrā pusē pieguļas normāli. Vai tur vispār kas darāms?
900aero clubsport #8
Re:900 T16S #8
es arī laiku pa laikam paregulēju to mehānisma augstumu, bet vēl nelielas izmaiņas var panākt paregulējot to gumijas tapu dziļumuziedoniz wrote:Var mēģināt kaut ko izdarīt eņģēs, bet es runāju par aizciršanas mehānisma augstuma regulāciju, kas atbild par vāka brīvkustību.defektivais wrote:Gribēju pajautāt kā jāregulē bagāžnieka vāks? Man ir tā, ka vienā pusē srarp virsbūvi un to vāka kīļa formas dzelziti ir pamatīga šķirba, bet otrā pusē pieguļas normāli. Vai tur vispār kas darāms?
Re:900 T16S #8
Ziedoni, ir gan mehānismi (viss nederēs, jo ir priekš 5d, bet kaut kādas daļas jau noteikti derēs), gan motoriņi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible