T16 Update
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:T16 Update
Ko ielaist?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:T16 Update
Tu nezini kas ir GNOM???
Rokas frēze, ar maināmiem instrumentiem un rotācijas ātrumu līdz 30k
Rokas frēze, ar maināmiem instrumentiem un rotācijas ātrumu līdz 30k
Re:T16 Update
Tipa pie reizes noslīpēt iekšpusē?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:T16 Update
Es gan neesmu pārliecināts, ka tās plaisas pēc neilga laika neparādīsies no jauna! Čugunu metina nedaudz savādāk, nekā attēlā. Un virsmu, kas nāk pie galvas, pēc metināšanas ir vēlams noslīpēt plaknē, savādāk nespēsi vien mainīt kolektora blīves.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:T16 Update
Tā kā remonta izmaksas ir smieklīgas, paskatīsimies, cik ilgi turēs.:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:T16 Update
Ar tālejošu domu par portētu galvu es būtu iedevis lai izfrēzē lielāku diametru tam kolektoram un pēc tam lai vēl saprātīgi uzpulē ;) Motoram būtu bik vieglāk elpot. Taču ja to pašu vēl izdarītu ar galvu un ieplūdes kolektoru, tad efekts būtu toč jūtams :)KoreFun wrote:Tipa pie reizes noslīpēt iekšpusē?:huh:
900aero clubsport #8
Re:T16 Update
KoreFun wrote:Tā kā remonta izmaksas ir smieklīgas, paskatīsimies, cik ilgi turēs.:)
Cerams, ka uz kolektora skrūvēm uzziedi kārtīgu kārtu pretpiedegšanas smāķa :P lai nākošreiz varētu skūvētr atkal.
Re:T16 Update
Tie vītnes stieni, kuri izskrūvējās ārā no dzinēja (4 no 7:laugh: ) tika nomainīti uz jauniem. Arī "gaikas" visas ir nomainītas uz jauniem un svaigiem:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:T16 Update
ziedoniz wrote:
Taču ja to pašu vēl izdarītu ar galvu un ieplūdes kolektoru, tad efekts būtu toč jūtams :)[/quote]
Jūtams uz benzīna patēriņa?:laugh: Es gan labprāt to kolektoru izvirpotu lielāku, bet ja es viņu atdošu, lai šo ideju realizēt, tad man nebūs ar ko pārvietoties:laugh: Un tas nav mazsvarīgi:dry:
Taču ja to pašu vēl izdarītu ar galvu un ieplūdes kolektoru, tad efekts būtu toč jūtams :)[/quote]
Jūtams uz benzīna patēriņa?:laugh: Es gan labprāt to kolektoru izvirpotu lielāku, bet ja es viņu atdošu, lai šo ideju realizēt, tad man nebūs ar ko pārvietoties:laugh: Un tas nav mazsvarīgi:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:T16 Update
Normunds wrote:
Cerams, ka uz kolektora skrūvēm uzziedi kārtīgu kārtu pretpiedegšanas smāķa :P lai nākošreiz varētu skūvētr atkal.
Smalki.:laugh:
Žetons!
Cerams, ka uz kolektora skrūvēm uzziedi kārtīgu kārtu pretpiedegšanas smāķa :P lai nākošreiz varētu skūvētr atkal.
Smalki.:laugh:
Žetons!
Re:T16 Update
Starpība ka diena un nakts. Tagad iet trešajā, gandrīz, kā agrāk otrajā:cheer: Tagad paātrināties normāli nevar, ieskrējoties otrajā, tiklīdz aiziet tahometrs līdz 3.5-4.0 rpm, tā sāk "spolēt" uz tīra asfalta:woohoo: Būs laikam riepas jāmaina. Šitie jau iet uz galu:laugh: :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:T16 Update
paspolē, paspolē ... bet pie viena sāc domāt par rezerves kārbu B)KoreFun wrote:Starpība ka diena un nakts. Tagad iet trešajā, gandrīz, kā agrāk otrajā:cheer: Tagad paātrināties normāli nevar, ieskrējoties otrajā, tiklīdz aiziet tahometrs līdz 3.5-4.0 rpm, tā sāk "spolēt" uz tīra asfalta:woohoo: Būs laikam riepas jāmaina. Šitie jau iet uz galu:laugh: :P
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:T16 Update
Vai tad tā baigi "mirst"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:T16 Update
Vot par šito gan šaubos! Re-ku turbīnas špilka uz izpūtēju jau novērpta! :PNormunds wrote:KoreFun wrote:Tā kā remonta izmaksas ir smieklīgas, paskatīsimies, cik ilgi turēs.:)
Cerams, ka uz kolektora skrūvēm uzziedi kārtīgu kārtu pretpiedegšanas smāķa :P lai nākošreiz varētu skūvētr atkal.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629