aikoN wrote:Veel jau ir iespeeja LPT nomainiit pret HOT un uzlikt attieciigo softu B)
Un uzlikt AERO piekari!:laugh: , jo savādāk vienalga, tā jauda būs nebaudāma.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
aikoN wrote:Vienkaarshi es veel nekad neesmu braucis ar 9-5 AERO un varbuut pat tas ir labi, savaadaak buus veel aakjis luupaa :laugh:
Iedod kaads izbraukt :laugh:
Ar automātu , vai manuāli?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
aikoN wrote:Saliidzinaashanas peec vareetu ar automaatu, jo man 9-5 SE ir automaats :) Bet nu vienalga kaada kaarba..
Jaauzriiko testa braucieni :laugh:
Ir mums te kolēgim 250Zs automāts! Domājams, ka nākošnedēļ varētu sarunāt!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Starpcitu ... ir viens interesants eksemplaars- 98. gada Saab 9-5, 2,3 T, ne Aero...
(vinsh agraak bija manas mammas braalim, peectam tika paardots mammas braalja braaleenam)... lai nu kaa, ir vinsh man zinaamam cilveekam...
un tas aparaats iet LOPAA!!! nu konkreets zveers....
Nav zinaams, kas vinjam ir bijis dariit... bet nu peec visa spriezhot, nav vinsh taads, kaa noripojis no konvejiera. Jo kad mammas braalis nopirka 2001. gada 9-5 Aero Vagonu... tad veel tika saliidzinaats, un tas vecais labais 98.g. ne Aero, sedans gaaja krietni labaak nekaa aero...
Un vele tagad nesen tas dzheks, kas tagad vizinaas ar to ZVEERU... itkaa gribeeja vinju paardot, un pirkt sev vietaa to jaunaako Aero, kam 250 Zs... bet kad aizbrauca pameegjinaat to 250 ZS-ciigo Aero (sedanu), tad secinaaj, ka nu neiet vinsh tik labi, kaa vinja vecais "parastais"...
un taa arii izleema veel kaadu laiku vizinaaties ar to pashu... :)
aikoN wrote:Saliidzinaashanas peec vareetu ar automaatu, jo man 9-5 SE ir automaats :) Bet nu vienalga kaada kaarba..
Jaauzriiko testa braucieni :laugh:
Ir mums te kolēgim 250Zs automāts! Domājams, ka nākošnedēļ varētu sarunāt!
Nu tad jau naakosnedeel aizrakstiishu tev zinju.
Tavs koleegjis ar manu niikuli gribees izbraukt? :laugh: Arii iet lopaa :laugh:
Ir mums te kolēgim 250Zs automāts! Domājams, ka nākošnedēļ varētu sarunāt![/quote]
Arnij, tu mūs te nebaidi ar 250Zs :laugh: :laugh: :laugh: , varu iedot arī ar savu izbraukt - 9-5 SE versija , bet maz kas palicis no standarta SE (virsbūve), ritošā būs pat cietāka par Aero, zirgi - :unsure: nezinu cik īsti, bet stūre jātur kārtīgi kad ber virsū :P
It kā jau nekas :unsure: :
Aero stabilizātori, H&R atsperes, Koni, Maptun st.3, bet versijai ar 2.3T dzinēju, pašblokējošai diferenciālis, vēl EBC bremžu diski un green stuff priekšjās uzlikas, bet godīgi īpašu atšķirību nejūtu no standarta versijas.