vai verts celt?


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:vai verts celt?

Post by elmo »

Nu ja taisa projektu auto, tad jātaisa elektromobīli!:laugh:
fancy
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Tue Jan 29, 2008 6:45 pm
Location: mârupe

Re:vai verts celt?

Post by fancy »

Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:vai verts celt?

Post by Nauris_t16 »

fancy wrote:Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas
Chill out :) Bez spama nekad nevar :)

Vai drīkst uzdot konkrētu jautājumu? Kāds ir galvenais pamatprincips, savedot kārtībā motoru? Cena, vienkāršība, ekskluzivitāte, inovācija, jauda? Jo tad arī varēs konkrētāk, bez spama dot atbildes :)
900aero clubsport #8
fancy
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Tue Jan 29, 2008 6:45 pm
Location: mârupe

Re:vai verts celt?

Post by fancy »

ziedoniz wrote:
fancy wrote:Klau, bez spama var?
Nebūs nekāds projektu auto, vienkārši ir velme uz vasaru savest kārtībā kabrīti pa garajiem ziemas vakariem, tapēc vēršos pie Jums pēc informācijas
Chill out :) Bez spama nekad nevar :)

Vai drīkst uzdot konkrētu jautājumu? Kāds ir galvenais pamatprincips, savedot kārtībā motoru? Cena, vienkāršība, ekskluzivitāte, inovācija, jauda? Jo tad arī varēs konkrētāk, bez spama dot atbildes :)
dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:vai verts celt?

Post by andrisem »

SAAB bija 3.2L V6 ?

Vainu Tev tā mašīna patīk, vainu tas ir "GM mēsls ko izmest".

Liekas nesaproti ko gribi. Fiziski viss ir izdarāms. Un ja Tev tas auto tiešām patīk, nevis domā nopelnīt uz to, tad nesauktu par mēslu utt.

Ko Tu gribi no tā auto ?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
fancy
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Tue Jan 29, 2008 6:45 pm
Location: mârupe

Re:vai verts celt?

Post by fancy »

andrisem wrote:SAAB bija 3.2L V6 ?

Vainu Tev tā mašīna patīk, vainu tas ir "GM mēsls ko izmest".

Liekas nesaproti ko gribi. Fiziski viss ir izdarāms. Un ja Tev tas auto tiešām patīk, nevis domā nopelnīt uz to, tad nesauktu par mēslu utt.

Ko Tu gribi no tā auto ?
Saab nē, Opel jā
fiziski varētu arī no Kamaz ielikt, bet ne par to iet runa, iepriekšējā postā uzrakstīju, par elektroniku, ko neviens pa 4ām piespamotām lapām nav tā arī pateicis :laugh:
Nopelnīt, mainot dzinēju automašīnai, kuras vērtība ir 1000-1500Ls? Skrūvēju sev, ka jau minēju, vasarai
p.s. mēsls tapēc, ka jaudas/svara attiecība suck un ir kaprīza dzeses sistēma, bet par to cits stāsts
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:vai verts celt?

Post by zinitis »

Elektronika bus savienojama,ja liksi 2.3T.
Bet ar savienojamibu ir jasaprot 90% vadu nomainu motortelpa ar velaku pieslegsanu masinas parejiem blokiem.Bet ar pliku 9k donoru bus par maz,jo atskiras kolektori un ......
Ja baidies par immo,tad ieteikums- mekle vadibas bloku bez immo funkcijas un viss aizies.
Vienigi nav 100% parliecibas kas bus ar karbas vadibu,iespejams tai ari nak cits vadibas bloks(iet runa par tomatu)
Ja teme uz jaudu,tad vajag 900 donoru ar turbo motoru prieks provodkas,izputeja,kolektoriem un parejam detalam kuras nesakritis...
Bet motoru no 9k,bet komplektacija kura vajadziga,ir jaskatas no donora stavokla...
HforU
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 190
Joined: Tue Jan 13, 2009 8:45 am
Location: Valmiera

Re:vai verts celt?

Post by HforU »

elmo wrote:Nu ja taisa projektu auto, tad jātaisa elektromobīli!:laugh:
Nav jau nemaz tik nereāli :laugh:
http://saabrina.blogspot.com/
9-5
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:vai verts celt?

Post by Nauris_t16 »

fancy wrote:dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.
Ir jēga būvēt Saabu ar turbo motoru. Mans ieteikums tev ir - ja vari pacelt, meklē 900ng/9-3og donoru ar 2.0T motoru (es jau nečakarētos un ieliktu manuālo kārbu arī :P ), bliez augšā topiku foruma projektu sadaļā un tici man - daudzas lietas pašas nokārtosies, ja vien tu vēlēsies, lai tev palīdz ;)
900aero clubsport #8
fancy
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Tue Jan 29, 2008 6:45 pm
Location: mârupe

Re:vai verts celt?

Post by fancy »

Zinitis wrote:Elektronika bus savienojama,ja liksi 2.3T.
Bet ar savienojamibu ir jasaprot 90% vadu nomainu motortelpa ar velaku pieslegsanu masinas parejiem blokiem.Bet ar pliku 9k donoru bus par maz,jo atskiras kolektori un ......
Ja baidies par immo,tad ieteikums- mekle vadibas bloku bez immo funkcijas un viss aizies.
Vienigi nav 100% parliecibas kas bus ar karbas vadibu,iespejams tai ari nak cits vadibas bloks(iet runa par tomatu)
Ja teme uz jaudu,tad vajag 900 donoru ar turbo motoru prieks provodkas,izputeja,kolektoriem un parejam detalam kuras nesakritis...
Bet motoru no 9k,bet komplektacija kura vajadziga,ir jaskatas no donora stavokla...
Izpūtēja daļa vēl būtu mazsvarīgākā...
Svarīgākais ir tas, vai ieliekot to 2,3t ar visu pravodku, visiem motortelpas iemītniekiem, vadības bloku, vai to bloku būs man kam piejūgt.
fancy
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 15
Joined: Tue Jan 29, 2008 6:45 pm
Location: mârupe

Re:vai verts celt?

Post by fancy »

ziedoniz wrote:
fancy wrote:dr''ikst, drīkst... Ja teiktu, ka jauda, iebrauktu auzās, cik nu to jaudu var bāzt priekšpiedziņā, pēc konstrukcijas ļodzīgā virsbūvē... Ja godīgi, gribu tur zviedru dvēseli, lasīt turbodvēseli, jo tā ir gana jaudīga un attiecīgi arī vieglāka. Vienkāršāk runājot ir kā, gribu to GM mēslu izmest, BET pāšlaik ievācu informāciju, vai tas ir maz tā vērts un fiziski izdarāms... Ja var nopirkt sistu donoru un tas ir izdarāms, tad ir skaidrs, ka jāsāk skrūvēt, bet ja tur ir problēmas ar bloku savstārpējo darbību un cītām figņām, tad skaidrs, ka tā doma tiks atmesta un ielikts tas pats 2.5 V6, vai 3.2V6.
Ir jēga būvēt Saabu ar turbo motoru. Mans ieteikums tev ir - ja vari pacelt, meklē 900ng/9-3og donoru ar 2.0T motoru (es jau nečakarētos un ieliktu manuālo kārbu arī :P ), bliez augšā topiku foruma projektu sadaļā un tici man - daudzas lietas pašas nokārtosies, ja vien tu vēlēsies, lai tev palīdz ;)
Ideāli jau būtu atrast tādu donoru, bet domāju, ka viņi ir daudz retāki un dārgāki par 9000ajiem donoriem.
Un tomātu arī labprāt izmestu, jo šaubos vai tā 2.5 V6 motora tomātkārba derētu 2.3t vai 2t...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:vai verts celt?

Post by Arnijs »

Ir ejošs 2.0T motors ar visu turbīnu no 900tā, bet TIKAI ejošs. Priekš projekta prasītos pārlasīt, kā arī - nomainīt ķēdi. Ar savietojamību lielas problēmas neredzu (t.sk. ar elektrību), bet nu - savas nianses ir!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:vai verts celt?

Post by vasils »

Kur saab 9000 ng abs sisteemai ir vieta, kur var izmeeriit pretestiibu, respektiivi vai var noteikt maajas apstaaklos kursh no abs ritenu sensoriem nedarbojas?B) paldies.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:vai verts celt?

Post by Arnijs »

vasils wrote:Kur saab 9000 ng abs sisteemai ir vieta, kur var izmeeriit pretestiibu, respektiivi vai var noteikt maajas apstaaklos kursh no abs ritenu sensoriem nedarbojas?B) paldies.
ja sekosi ABS devēja vadam, tad pēc nepilna metra būs arī savienojums. Vari mērīt arī ABS bloka ieejas štekerī.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply