1. Tam nav nekāda sakara ar "dažādu" domāšanu, tas ir tehniski pieļaujams vai nepieļaujams.... bez dzinēja bojājumiem. Pamatojoties uz pieļaujamajām izdiluma normām.Arnijs wrote:zaz... iedevu reālu piemēru uz pusmilimetru starpības. pie kam salīdzinājums ar šariem ir pilnīgi vietā! Dažādi cilvēki dažādi domā! Un katram ir savi kritēriji! Viens vilks, kamēr skaidas karterī, cits savukārt nomainīs pie 14 mm Arī ar svecēm var "vilkt" divus mūžus, bet riskēt ar DI kaseti. Tāpat ar ķēdi. ja būtu uzmanīgi lasījis, tad jau norādīju, ka izmainās GSM fāzes un ekonomija, ko var "pastiept" uz ķēdes rēķina, visa "izkūp" benzīna palielinātā patēriņā! Un nedomāju, ka Vikingā kāds spiež par visiem 100% mainīt ķēdi! Vnk pasaka, ja tas mirklis tuvojas, vai ir klāt! Un klienta sāpe , domājams, jau nav tur, ka negribētu mainīt, bet gan pasākuma dārdzībā, kā pamatam visām šīm diskusijām
2. Kritārijs ir viens - sk. p. 1. - samazināt izmaksas nesamazinot dzinēja ekspluatācijas laiku.
3. :woohoo: Šitas man patīk vislabāk.... kādas fāzes izmainās.... cik vispār tās fāzes ir precīzi uzliekamas... :woohoo: ... pateikšu priekšā.... 1 zobrata zobs :woohoo: kas tad Saab ir sācis F1 dzinējus likt.... ja spriegotājs vēl spriego ķēdi - kādas fāzes izmainās? Un, ja Tu teiksi, ka viņas izmainās pie 15mm, tad viņas izmainās TIEŠI TIKPAT arī pie 9mm izstiepuma..... jo tāda tak tā spriegotāju loma -> kompensēt izstiepumu lai neciestu gāzu sadales mehānisma fāzes.... vai teiksi, ka spriegotāja drbības princips mainās atkarībā no ķēdes izstiepuma lieluma :woohoo:
4. Populārākis teiciens;
"Ķēde ir kritiskā stāvoklī"
P.S. Mr. Vikings nesaprot, ka pats zāģē zaru uz kura sēž, attīstot / pastiprinot mītu par to, ka Saab ir dārgs neizturīgs braucamrīks, kurš ir tehniski nepārdomāts cik vien tas iespējams..... jo katrs, kurš iebrauc šajā servisā, ne ar auto kuram vēl garantija, sajūtas, ka brauc ar dārgu šrotu?
Vai Mr. Vikingam ir prioritāte 2. stāvs?