SAAB 900 iegāde
SAAB 900 iegāde
Sveiki, esmu jauniņais Jūsu forumā un meklēju savu pirmo auto. Iepatikušies SAAB`i, un konkrēti 900tais kupejnieks.
Esmu vienu jau itkā atradis, - 900 2.0T S. No mašīnām neko daudz nejēdzu, un tādēļ draugs ieteica apjautāties šeit - Jūs varētu man pateikt, kā apmēram noteikt motora stāvokli, cik nojāts vai svaigs. Esot kaut kādas 2 fīčas pēc kurām var noteikt. Varbūt kāds no ventspilniekiem zin šo konkrēto aparātu?
Paldies jau iepriekš!
Šeit būs links uz auto -> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... amgec.html
Esmu vienu jau itkā atradis, - 900 2.0T S. No mašīnām neko daudz nejēdzu, un tādēļ draugs ieteica apjautāties šeit - Jūs varētu man pateikt, kā apmēram noteikt motora stāvokli, cik nojāts vai svaigs. Esot kaut kādas 2 fīčas pēc kurām var noteikt. Varbūt kāds no ventspilniekiem zin šo konkrēto aparātu?
Paldies jau iepriekš!
Šeit būs links uz auto -> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... amgec.html
Re:SAAB 900 iegāde
Priekš 95 gada 900-tā izskatās OK. Arī cena - atbilstoši pieņemama. Arī izvele 2.0T ir optimālā.
Paša motora stāvoklim īpaša uzmanība nav jāpievērš, ja vien viņš nepeldas eļļā un tā ir laicīgi mainīta un ir bijusi atbilstošas kvalitātes. Ja piedarbinot nedūmo un neizdod nepatīkamus trokšņus, tad par 95% būs OK.
Būtisks rādījums ir ķēdes izstiepuma koeficients, ko ir iespējms izmērīt un kurš ir starpā no 8mm (jaunai ķēdei) līdz 15-16mm (jāmaina) iespējams arī rādījums 19mm, bet tās ir galējības. Otrs būtiskais ir turbīnas stāvoklis. No ritošās uzmanību ieteicams pievērst priekšējā tilta balsta ričagiem, kas ir dārgākās detaļas balstiekārtā. Pārējais - kā jau visiem auto un nesagādās būtiskas galvassāpes.
P.S. Vēl problemātisks mēdz būt stingrais sajūgs, bet tur ir dažas zāles, kas gan risinās ķirurģiskā ceļā.
Paša motora stāvoklim īpaša uzmanība nav jāpievērš, ja vien viņš nepeldas eļļā un tā ir laicīgi mainīta un ir bijusi atbilstošas kvalitātes. Ja piedarbinot nedūmo un neizdod nepatīkamus trokšņus, tad par 95% būs OK.
Būtisks rādījums ir ķēdes izstiepuma koeficients, ko ir iespējms izmērīt un kurš ir starpā no 8mm (jaunai ķēdei) līdz 15-16mm (jāmaina) iespējams arī rādījums 19mm, bet tās ir galējības. Otrs būtiskais ir turbīnas stāvoklis. No ritošās uzmanību ieteicams pievērst priekšējā tilta balsta ričagiem, kas ir dārgākās detaļas balstiekārtā. Pārējais - kā jau visiem auto un nesagādās būtiskas galvassāpes.
P.S. Vēl problemātisks mēdz būt stingrais sajūgs, bet tur ir dažas zāles, kas gan risinās ķirurģiskā ceļā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 900 iegāde
Kas ir tie balsta ričagi?
Kā mērīt to ķēdes izstiepumu? Tā būtu sadales vārpstas ķēde?
Kā mērīt to ķēdes izstiepumu? Tā būtu sadales vārpstas ķēde?
Re:SAAB 900 iegāde
Sprogjis wrote:Kas ir tie balsta ričagi?
Šarnīri
Kā mērīt to ķēdes izstiepumu? Tā būtu sadales vārpstas ķēde?
Jā - tā ir sadales vārpstas ķēde. Kā mērīt, šeit aprakstīt būs pagrūti. Motora galvā ir spiegotājs, kuru tad arī mēra, bet tur ir jāpaskrūvējas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 900 iegāde
19mmm :silly:Arnijs wrote:Priekš 95 gada 900-tā izskatās OK. Arī cena - atbilstoši pieņemama. Arī izvele 2.0T ir optimālā.
Paša motora stāvoklim īpaša uzmanība nav jāpievērš, ja vien viņš nepeldas eļļā un tā ir laicīgi mainīta un ir bijusi atbilstošas kvalitātes. Ja piedarbinot nedūmo un neizdod nepatīkamus trokšņus, tad par 95% būs OK.
Būtisks rādījums ir ķēdes izstiepuma koeficients, ko ir iespējms izmērīt un kurš ir starpā no 8mm (jaunai ķēdei) līdz 15-16mm (jāmaina) iespējams arī rādījums 19mm, bet tās ir galējības. Otrs būtiskais ir turbīnas stāvoklis. No ritošās uzmanību ieteicams pievērst priekšējā tilta balsta ričagiem, kas ir dārgākās detaļas balstiekārtā. Pārējais - kā jau visiem auto un nesagādās būtiskas galvassāpes.
P.S. Vēl problemātisks mēdz būt stingrais sajūgs, bet tur ir dažas zāles, kas gan risinās ķirurģiskā ceļā.
Re:SAAB 900 iegāde
Skaidrs, nu laikam paņemšu čomu - auto speciālistu līdzi, gan jau pa abiem tiksim galā ar tām skaņām un visu pārējo.
Ja kādam vēl ir kas iesakāms, tad lūdzu. No padoma neatteiktos. :)
Ja kādam vēl ir kas iesakāms, tad lūdzu. No padoma neatteiktos. :)
Re:SAAB 900 iegāde
pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Re:SAAB 900 iegāde
Iegūglē labāk vai izmanto meklētāju šeit - šis temats sen jau ir izrunāts, bet skaidrs ir viens - 9-3og ir noteikti labāks par 900ng ;)jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 900 iegāde
Man liekas, ka 900NG nebūs viss tā lētākā mašīna ekspluatācijā!jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:SAAB 900 iegāde
Tas arī fakts ;) Lēta ekspluatācijā būs Corolla 2.0D vai Civic 1.5i, bet vai Tu to gribi?:huh:Bārda wrote:Man liekas, ka 900NG nebūs viss tā lētākā mašīna ekspluatācijā!jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 900 iegāde
Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Re:SAAB 900 iegāde
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
SAAB un SUBARU
Re:SAAB 900 iegāde
pēc būtības jau velosipēds skaitās arī par 100 LVL. Ja jau karbona rāmis ir vajadzīgs velosipēdam, tad analoģiski vairs nevar runāt par 900ng, bet gan par, piem., 9-5.. :)saule wrote:Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Ex: SAAB 9-5 Aero `01
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Privātais gāziņš: SAAB 9-3 SportCombi `08 + Hirsch stg1
Re:SAAB 900 iegāde
Tu ar salīdzināji Pagani Zonda ar žiguli! :Dsaule wrote:Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Ja ritenis no karbona, tad paņem pretī lētāko mašīnu no karbona!
Re:SAAB 900 iegāde
Un cik tas ritenis maksās pēc 20 gadiem!? :Delmo wrote:Tu ar salīdzināji Pagani Zonda ar žiguli! :Dsaule wrote:Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Ja ritenis no karbona, tad paņem pretī lētāko mašīnu no karbona!