900 T16 '86 aero
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
900 T16 '86 aero
Sakarā ar manām eksistenciālajām pārdomām par dzīvi kā tādu ir iespēja iegādāties šo auto.
+
Pagājušajā vasarā pāršūts ādas salons, nosmilošotas un nokrāsotas aizmugurējās piekares daļas, nomainītas gandrīz visas aizmugures bukses. Nomainīti abi aizmugurējie gultņi uz SKF (80 Ls/gab)
4x koni
visam augstāk minētajam nobraukums ir 5 k km
pirms 2.5k km mainits sajūga komplekts - kurvis, disks un izspiedēj gultnis(šis gan nedaudz senāk)
attiecigi pirms 3k un 200 km nomainītas abas pusasis
Deta akumulators ar garantiju vel 2.5 gadi
apkopjams, labākas caurplūdes gaisa filtrs
elektriskie logi un lūka strādā
Kurbada short shifter
kruīza kontrole
whale tail
air vent covers
restraurēta stūres iekārta
divi atslēgu komplekti ar siglizācijas pultīm.
Pioneer galva ar iespēju pieslēgt mp3, usb un Ipod.
vel sezonu braucamas ziemas un vasaras riepas uz atsevišķiem diskiem, aero un GB vai early turbo wheels (šie gan nav pirmā svaiguma)
Cik zinu, tad vienīgais flat front aero LV
===
daļēji plusi
Ir AC, bet kastē, ko došu līdzi, nav pārbaudīts neviens no mezgliem vai strādā, kā arī ir jāmaina dažas trubas.
Ir servisa grāmatiņa līdz 2000 gadam, šim gan vairāk vēsturiska vērtība
nav veiktas manipulācijas ar spiediena vai kādu citādu jaudas celšanu.
Pa 3 gadiem kopš auto ir manā īpašumā nobraukti ap 30k km
===
-
Jāmaina abi malējie motora spilveni un blīvslēgs, kas nāk pie kloķenes, nav bijis tā ka eļļa jāpielej sarp maiņām, bet mēdz nopilēt pa kādai pilei.
Rūsas burbuļi zem aizmugurējām arku uzlikām, caurumu nav.
Nedaudz apskrāpēti bamperu stūri un viena no sānu plastmasām.
Nestrādā vadītāja puses elektriskā spoguļa vadība, pasažiera pusē strādā daļēji.
Nav pabeigts savilkt sēdeļu apsildi, pašos krēslos sildelementi ir salikti no 9k, bet tālāk neesmu ticis.
Pēdējā laikā brīžiem ir problēmas ar centrālo atslēgu, pati signalizācija uzliekas normāli.
Skate beidzās 29.09.2011, nodoklis ~50 Ls/gadā
Ja vispār būs kada interese, tad svaigākas bildes ielikšu tuvākajā nākotnē, pašreizējās vairāk uzskatam.
Cena 2600 LVL.
+
Pagājušajā vasarā pāršūts ādas salons, nosmilošotas un nokrāsotas aizmugurējās piekares daļas, nomainītas gandrīz visas aizmugures bukses. Nomainīti abi aizmugurējie gultņi uz SKF (80 Ls/gab)
4x koni
visam augstāk minētajam nobraukums ir 5 k km
pirms 2.5k km mainits sajūga komplekts - kurvis, disks un izspiedēj gultnis(šis gan nedaudz senāk)
attiecigi pirms 3k un 200 km nomainītas abas pusasis
Deta akumulators ar garantiju vel 2.5 gadi
apkopjams, labākas caurplūdes gaisa filtrs
elektriskie logi un lūka strādā
Kurbada short shifter
kruīza kontrole
whale tail
air vent covers
restraurēta stūres iekārta
divi atslēgu komplekti ar siglizācijas pultīm.
Pioneer galva ar iespēju pieslēgt mp3, usb un Ipod.
vel sezonu braucamas ziemas un vasaras riepas uz atsevišķiem diskiem, aero un GB vai early turbo wheels (šie gan nav pirmā svaiguma)
Cik zinu, tad vienīgais flat front aero LV
===
daļēji plusi
Ir AC, bet kastē, ko došu līdzi, nav pārbaudīts neviens no mezgliem vai strādā, kā arī ir jāmaina dažas trubas.
Ir servisa grāmatiņa līdz 2000 gadam, šim gan vairāk vēsturiska vērtība
nav veiktas manipulācijas ar spiediena vai kādu citādu jaudas celšanu.
Pa 3 gadiem kopš auto ir manā īpašumā nobraukti ap 30k km
===
-
Jāmaina abi malējie motora spilveni un blīvslēgs, kas nāk pie kloķenes, nav bijis tā ka eļļa jāpielej sarp maiņām, bet mēdz nopilēt pa kādai pilei.
Rūsas burbuļi zem aizmugurējām arku uzlikām, caurumu nav.
Nedaudz apskrāpēti bamperu stūri un viena no sānu plastmasām.
Nestrādā vadītāja puses elektriskā spoguļa vadība, pasažiera pusē strādā daļēji.
Nav pabeigts savilkt sēdeļu apsildi, pašos krēslos sildelementi ir salikti no 9k, bet tālāk neesmu ticis.
Pēdējā laikā brīžiem ir problēmas ar centrālo atslēgu, pati signalizācija uzliekas normāli.
Skate beidzās 29.09.2011, nodoklis ~50 Ls/gadā
Ja vispār būs kada interese, tad svaigākas bildes ielikšu tuvākajā nākotnē, pašreizējās vairāk uzskatam.
Cena 2600 LVL.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:900 T16 '86 aero
Tas gan ir negaidīti :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:900 T16 '86 aero
Hmmmm... vai nu tiešām nevienam nav nopietnas intereses vai arī gribētāju bariņam jau tiek rīkota izsole...? :huh: :laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:900 T16 '86 aero
lawyer wrote:Hmmmm... vai nu tiešām nevienam nav nopietnas intereses vai arī gribētāju bariņam jau tiek rīkota izsole...? :huh: :laugh:
Vot nafig teitan spamot? :angry:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:900 T16 '86 aero
Šis nu būs tas gadījums, kad es varu dziedāt lawyer dziesmiņu, ka gribas, gribas, bet nesanāk.lawyer wrote:Hmmmm... vai nu tiešām nevienam nav nopietnas intereses vai arī gribētāju bariņam jau tiek rīkota izsole...? :huh: :laugh:
Pie kam tu te parasti apdzejo saprātīgus un racionālus ieganstus, es tādus pat neapsvērtu, ja būtu ar ko atvēzēties, jau stāvētu manā sētā pat tad, ja mēnesi būtu jādzīvo pie mammas un jaēd sausiņi.
Šis patiešām ir mans sapņu 900, bet pat zaļais pašlaik nav tādā kondīcijā, lai pārdodot sakasītu pat pusi no šī auto cenas.
Dēļ šī es pat būtu gatavs pilnībā izstumt no savas sētas visu, kas saistīts ar 9k, vismaz uz labu laiku, bet šoreiz sakostiem zobiem nāksies noskatīties kā šis paies man gar degunu, diemžēl... :(
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16 '86 aero
+1Mr Pink Eyes wrote:lawyer wrote:Hmmmm... vai nu tiešām nevienam nav nopietnas intereses vai arī gribētāju bariņam jau tiek rīkota izsole...? :huh: :laugh:
Vot nafig teitan spamot? :angry:
Defektīvais - lai veicas tirgošanā un drīz ceru atdot tavas lampas :)
900aero clubsport #8
Re:900 T16 '86 aero
Nezinu, lūk - gribu vai negribu - kā gan es to varu zināt, ja neesmu nekad braucis ar 900og turbo (tikai mazu apli ar 2.0i 8v slīpo purnu)?:huh: :dry:Nils wrote:Šis nu būs tas gadījums, kad es varu dziedāt lawyer dziesmiņu, ka gribas, gribas, bet nesanāk.lawyer wrote:Hmmmm... vai nu tiešām nevienam nav nopietnas intereses vai arī gribētāju bariņam jau tiek rīkota izsole...? :huh: :laugh:
Pie kam tu te parasti apdzejo saprātīgus un racionālus ieganstus, es tādus pat neapsvērtu, ja būtu ar ko atvēzēties, jau stāvētu manā sētā pat tad, ja mēnesi būtu jādzīvo pie mammas un jaēd sausiņi.
Šis patiešām ir mans sapņu 900, bet pat zaļais pašlaik nav tādā kondīcijā, lai pārdodot sakasītu pat pusi no šī auto cenas.
Dēļ šī es pat būtu gatavs pilnībā izstumt no savas sētas visu, kas saistīts ar 9k, vismaz uz labu laiku, bet šoreiz sakostiem zobiem nāksies noskatīties kā šis paies man gar degunu, diemžēl... :(
Pēc savas pieredzes jāsaka - ja auto patīk vizuāli (pat ja kūstu tā izskata priekšā), tas vēl neko nenozīmē - sākot ar to braukt, var sanākt vilšanās - tā kā man nesen ar 99-to :dry: Tādēļ es esmu kļuvis uzmanīgāks šajā ziņā B)
Bet ja es uz to tiešām tik nežēlīgi pavilktos, kā Tu te apraksti, tad tas jau būtu manā vēl neesošajā otrajā garāžā :P
Edit: Piemirsu, esmu braucis ar 900og turbo, bet tas bija ar AT
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:900 T16 '86 aero
Kad tirgojas mašīna, vienmēr ir iespēja izlaist testa apli! Lawyer, nepalaid garām savu iespēju notestēt auto! ;)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16 '86 aero
lawyer wrote:Nezinu, lūk - gribu vai negribu - kā gan es to varu zināt, ja neesmu nekad braucis ar 900og turbo (tikai mazu apli ar 2.0i 8v slīpo purnu)?:huh: :dry:Nils wrote:Šis nu būs tas gadījums, kad es varu dziedāt lawyer dziesmiņu, ka gribas, gribas, bet nesanāk.lawyer wrote:Hmmmm... vai nu tiešām nevienam nav nopietnas intereses vai arī gribētāju bariņam jau tiek rīkota izsole...? :huh: :laugh:
Pie kam tu te parasti apdzejo saprātīgus un racionālus ieganstus, es tādus pat neapsvērtu, ja būtu ar ko atvēzēties, jau stāvētu manā sētā pat tad, ja mēnesi būtu jādzīvo pie mammas un jaēd sausiņi.
Šis patiešām ir mans sapņu 900, bet pat zaļais pašlaik nav tādā kondīcijā, lai pārdodot sakasītu pat pusi no šī auto cenas.
Dēļ šī es pat būtu gatavs pilnībā izstumt no savas sētas visu, kas saistīts ar 9k, vismaz uz labu laiku, bet šoreiz sakostiem zobiem nāksies noskatīties kā šis paies man gar degunu, diemžēl... :(
Pēc savas pieredzes jāsaka - ja auto patīk vizuāli (pat ja kūstu tā izskata priekšā), tas vēl neko nenozīmē - sākot ar to braukt, var sanākt vilšanās - tā kā man nesen ar 99-to :dry: Tādēļ es esmu kļuvis uzmanīgāks šajā ziņā B)
Bet ja es uz to tiešām tik nežēlīgi pavilktos, kā Tu te apraksti, tad tas jau būtu manā vēl neesošajā otrajā garāžā :P
Edit: Piemirsu, esmu braucis ar 900og turbo, bet tas bija ar AT
Re:900 T16 '86 aero
AL smalkais angļu humors :woohoo:
Re:900 T16 '86 aero
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16 '86 aero
Nav jausmas, kas notiek aizkulisēs un cik plašas masa ir informētas par šī auto piedāvājumu, un kāda ir interese. Bet profesors AL tomēr pāris vēstuļu inspirēts nāk klajā ar sekojošo.
Esmu ilglaicīgi sekojis līdzi šī auto norisēm. Un ja vien nav kāds zemūdens akmens, tad Defektīva prasītais cipars šķiet plats solis pretim nākamajam īpašniekam. Diemžēl, ziņa par auto nonākšanu tirgū pārsteidza. Līdz ar to piedāvāju pasākumu padarīt interesantāku.
Par pircēja piedāvāto ciparu piedāvāšu pārņemt īpašumā savu auto. Vairumam stāsts zināms.
Saab 900 lpt, retrofit to pre 1986 SPG
Veiktie virsbūves darbi- motortelpa, priekšējie spārni un durvis.
Atjaunota piekare priekšā, restaurēta stūres iekārta.
Mainīta kārba (pirms likšanas tika atvērta un pārbaudīta), type 8 primaries, shortshifter.
3 disku komplekti- R15 Aero, R16 Aero un R16 Crosspoke
Šā brīža status: auto tiek kārtots tehniskajai apskatei.
Neesam pārāk kritiski, nesmejamies skaļi, Defektīvā auto mani interesē un nav daudz iespējas to iegūt, mēģinām.
Esmu ilglaicīgi sekojis līdzi šī auto norisēm. Un ja vien nav kāds zemūdens akmens, tad Defektīva prasītais cipars šķiet plats solis pretim nākamajam īpašniekam. Diemžēl, ziņa par auto nonākšanu tirgū pārsteidza. Līdz ar to piedāvāju pasākumu padarīt interesantāku.
Par pircēja piedāvāto ciparu piedāvāšu pārņemt īpašumā savu auto. Vairumam stāsts zināms.
Saab 900 lpt, retrofit to pre 1986 SPG
Veiktie virsbūves darbi- motortelpa, priekšējie spārni un durvis.
Atjaunota piekare priekšā, restaurēta stūres iekārta.
Mainīta kārba (pirms likšanas tika atvērta un pārbaudīta), type 8 primaries, shortshifter.
3 disku komplekti- R15 Aero, R16 Aero un R16 Crosspoke
Šā brīža status: auto tiek kārtots tehniskajai apskatei.
Neesam pārāk kritiski, nesmejamies skaļi, Defektīvā auto mani interesē un nav daudz iespējas to iegūt, mēģinām.
Re:900 T16 '86 aero
Opā, pietiek man dažas dienas neparādīties onlainā (biju vakar līdz Saabu dzimtenei aizskrējis), kad jau šādi galvu jaucoši piedāvājumu uzradušies! Man tak tagad naktī nenāks miegs! :D
Man bija tas gods tikko nesen nobraukāt nedēļas nogali ar šo auto. Varu teikt tikai labākos vārdus. Un tas auto pilnīgi noteikti ir prasītās cenas vērts! Tas auto būtībā ir konfekte, īsti nav kur piesieties. Ok, ir īpašnieka minētie sīkumi, bet tie tiešām ir sīkumi uz kopējā fona.
Man ir līdzīgi kā Nilam - es pie šāda piedāvājuma esmu gatavs atteikties no visām ar Saabiem saistītajām sētā un garāžā esošajām mantām, lai varētu kļūt par nākamo laimīgo šī auto īpašnieku. Tik vien tās bēdas, ka arī mans 9k nav tik ideālā kārtībā, lai es varētu viņu ātri un veiksmīgi notirgot un beigu galā kopumā sakasīt vajadzīgo summu. :( Bet man tagad noteikti būs vakars pārdomām. Gadās, ka nauda nokrīt arī no zila gaisa. :D
Man bija tas gods tikko nesen nobraukāt nedēļas nogali ar šo auto. Varu teikt tikai labākos vārdus. Un tas auto pilnīgi noteikti ir prasītās cenas vērts! Tas auto būtībā ir konfekte, īsti nav kur piesieties. Ok, ir īpašnieka minētie sīkumi, bet tie tiešām ir sīkumi uz kopējā fona.
Man ir līdzīgi kā Nilam - es pie šāda piedāvājuma esmu gatavs atteikties no visām ar Saabiem saistītajām sētā un garāžā esošajām mantām, lai varētu kļūt par nākamo laimīgo šī auto īpašnieku. Tik vien tās bēdas, ka arī mans 9k nav tik ideālā kārtībā, lai es varētu viņu ātri un veiksmīgi notirgot un beigu galā kopumā sakasīt vajadzīgo summu. :( Bet man tagad noteikti būs vakars pārdomām. Gadās, ka nauda nokrīt arī no zila gaisa. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:900 T16 '86 aero
Beidziet publiski slienāties un priekšlaicīgi parakstīties uz bezmiega naktīm. Visu tak var sarunāt,ja tiešām acīs deg guns- trobelējiet defektīvo ar saviem piedāvājumiem :) !
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16 '86 aero
Svaigākas bildes:
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84