Kuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 50
- Joined: Tue Mar 08, 2022 6:44 pm
- Location: jekabpils Aizkraukle
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es ar esmu atrāvies 2 par šādu pašu izpūtēju, tas nekas ka pirms tam divus gadus pēc kārtas izgāju bez problēmām. Risinājums bija cita gala bunduļa uzlikšana.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kas ar beņķiem? Neregulējas?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
c900 T16+, Simmons visā garumā, 2017-2021 nebija problēmu... Bet man pat pašam vakar likās, ka tas trobelis no tās trubas ir kļuvis trakāks...JanisDronka wrote: ↑Thu Apr 21, 2022 6:29 pmKuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Metināti uz OE sliedēm - nav rūpnīcas izpildījums, tā metināt virsū nedrīkst. Ja izurbtu skrūvju caurumus un saskrūvētu, droši vien būtu OK
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Skaidrs. Atceros kā mk1 golfam liku recaro. Metinaju paštaisitu rāmi ar oem kājām. Beņķi ar 4 skrūvēm gan skrūvēju pie tā rāmja nevis metinaju.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Šis arī īsti vairs neiet cauri, bet, ja pareizi atceros, tev viss salons bija vienā krāsā, kas nerada aizdomas un vēlmi ieskatīties zem beņķa.
Vispareizākais ir sakombinēt, lai viss saskrūvētos pa oem caurumiem, pofig kādas sliedes pie kādiem beņķiem un kādā mašīnā.
900aero clubsport #8
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 50
- Joined: Tue Mar 08, 2022 6:44 pm
- Location: jekabpils Aizkraukle
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu blin, bet kaada nozime, tam ka nav kaada bundulja, Atgazes ir, decibeli arii, 1.6 atmosfetniks ar taisno ir skaljaks neka 2.3t saabs ar taisnolawyer wrote: ↑Fri Apr 22, 2022 4:33 pmc900 T16+, Simmons visā garumā, 2017-2021 nebija problēmu... Bet man pat pašam vakar likās, ka tas trobelis no tās trubas ir kļuvis trakāks...JanisDronka wrote: ↑Thu Apr 21, 2022 6:29 pmKuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tu pats saproti, ko tu raksti? C900 simons sistēmai ir 2 palieli rezonatori, kas ar laiku, acīmredzot, izdeg un līdz ar to arī paliek mašīna skaļāka.JanisDronka wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 7:31 pmNu blin, bet kaada nozime, tam ka nav kaada bundulja, Atgazes ir, decibeli arii, 1.6 atmosfetniks ar taisno ir skaljaks neka 2.3t saabs ar taisnolawyer wrote: ↑Fri Apr 22, 2022 4:33 pmc900 T16+, Simmons visā garumā, 2017-2021 nebija problēmu... Bet man pat pašam vakar likās, ka tas trobelis no tās trubas ir kļuvis trakāks...JanisDronka wrote: ↑Thu Apr 21, 2022 6:29 pm
Kuram saabam? Par skalju? Atmosferniks? Tev bija kads bundulis aizstats ar gabalu taisnas caurules? Pie musim arii par to liek 2vnieku
Sev nupat uz C900 uzliku jaunu simons rezonatoru, skaņa ir dobja, bet reāli klusa.
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vakar beidzot varēja notestēt lukturus - ir tagad gaismas, kuras reāli izgaismo arī ceļu priekšā, varam droši tagad braukt nakts rallijos
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
ļoti labi , un turēšu pie vārda, ka Tu ar 900to tagad brauksi nakts rallijos
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 50
- Joined: Tue Mar 08, 2022 6:44 pm
- Location: jekabpils Aizkraukle
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Ko tu centies izdarit? Aizstat originalo ar simoniem un ceret ka izies skati? Var jau but, bet pie mums tas diezvai ies cauri. Ir tikai viens variants- 2 komplekti, stock prieks skates, un taisnaa prieks ikdienas. Neredzu jegu investet brendosNauris_t16 wrote: ↑Thu Apr 28, 2022 9:34 amTu pats saproti, ko tu raksti? C900 simons sistēmai ir 2 palieli rezonatori, kas ar laiku, acīmredzot, izdeg un līdz ar to arī paliek mašīna skaļāka.JanisDronka wrote: ↑Tue Apr 26, 2022 7:31 pmNu blin, bet kaada nozime, tam ka nav kaada bundulja, Atgazes ir, decibeli arii, 1.6 atmosfetniks ar taisno ir skaljaks neka 2.3t saabs ar taisno
Sev nupat uz C900 uzliku jaunu simons rezonatoru, skaņa ir dobja, bet reāli klusa.
Ja vins ar laiku paliek skaljaks, izdeg vai tiek izpusta araa taa vate, gluzhi kaa tajaos amerikanu glasspack, bet tas ir veelams un patikams efekts, jo saabins ir kluss pec dabas un,protams,nenokaujams aparats, par to esmu parliecinajies pec visam manam trakulibam
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Sen nekas nav rakstīts, bet tas nenozīmē, ka nekas nav noticies
Ar šamējo kārtīgi izgāzām kluba vasaras pasākumā Cesvaines pusē. Vienīgais, ko piefiksēju, ka, maucot ilgstoši pa granteni, putekļi saiet bagāžniekā nopietni (tajā brīdī vēl neaizgāja, kāpēc ). Tuvo gaismu kontakti tika paspaidīti, lai būtu štekeriem kontakts un lukturi spīdētu kā nākas. Pa lielam likās, ka viss ir bumbās un auto ir gatavs galvenajam sezonas pārbaudījumam - braucienam uz INTSAAB 2022 Luksemburgā
Klaipēdā taisījāmies braukt uz prāmja, pirms tam izņemt dažas mantas no bagāžnieka, bet nekā - vāku nevarēja attaisīt, atslēga pagriezta pareizajā pozīcijā, bet mēlīti nospiežot, tā neko neķer... Nu ko, bagāžniekā visu atlikušo laiku tiekam tikai caur salonu. Neērti, bet ko darīt...
Jautrība sākas, kad jābrauc nost no prāmja Ķīlē, braucot no -2 līmeņa uz -1, uz kantes sadalās izpūtējs, tūlīt aiz izplūdes kolektora, atlikums velkas pa zemi braukšanas virzienā un mēģina noķert pumpas uz prāmja klāja. Labi, brauksim atpakaļgaitā, bet iesprūstam uz nākamās kantes, uzsēžamies pamatīgi. Prāmja džeki ir izpalīdzīgi, ar kravas pacēlāju paceļ auto nedaudz un norauj izpūtēja atlikumu. Auto izbrauc līdz piestātnei, trubas iznesu ārā kājiņām. Viens posms ir dikti pa garu, lai to ieliktu auto... Bet piestātnes džeki arī ir atsaucīgi, iedod man instrumentus, es sadalu izpūtēju trīs daļās, nometu aizmugurējiem (bērniem, 6 un 8 gadi) pie kājām un dodamies uz 35km attālo viesnīcu Ķīlē bez izpūtēja. Troksnis ir varens, it īpaši atmetoties - kā tīģera šāvieni 2WW. Pa ceļam piestāju vairākos servisos, bet viss jau vakarā ciet vai vispār atvaļinājumā...
Turpinājums sekos
Ar šamējo kārtīgi izgāzām kluba vasaras pasākumā Cesvaines pusē. Vienīgais, ko piefiksēju, ka, maucot ilgstoši pa granteni, putekļi saiet bagāžniekā nopietni (tajā brīdī vēl neaizgāja, kāpēc ). Tuvo gaismu kontakti tika paspaidīti, lai būtu štekeriem kontakts un lukturi spīdētu kā nākas. Pa lielam likās, ka viss ir bumbās un auto ir gatavs galvenajam sezonas pārbaudījumam - braucienam uz INTSAAB 2022 Luksemburgā
Klaipēdā taisījāmies braukt uz prāmja, pirms tam izņemt dažas mantas no bagāžnieka, bet nekā - vāku nevarēja attaisīt, atslēga pagriezta pareizajā pozīcijā, bet mēlīti nospiežot, tā neko neķer... Nu ko, bagāžniekā visu atlikušo laiku tiekam tikai caur salonu. Neērti, bet ko darīt...
Jautrība sākas, kad jābrauc nost no prāmja Ķīlē, braucot no -2 līmeņa uz -1, uz kantes sadalās izpūtējs, tūlīt aiz izplūdes kolektora, atlikums velkas pa zemi braukšanas virzienā un mēģina noķert pumpas uz prāmja klāja. Labi, brauksim atpakaļgaitā, bet iesprūstam uz nākamās kantes, uzsēžamies pamatīgi. Prāmja džeki ir izpalīdzīgi, ar kravas pacēlāju paceļ auto nedaudz un norauj izpūtēja atlikumu. Auto izbrauc līdz piestātnei, trubas iznesu ārā kājiņām. Viens posms ir dikti pa garu, lai to ieliktu auto... Bet piestātnes džeki arī ir atsaucīgi, iedod man instrumentus, es sadalu izpūtēju trīs daļās, nometu aizmugurējiem (bērniem, 6 un 8 gadi) pie kājām un dodamies uz 35km attālo viesnīcu Ķīlē bez izpūtēja. Troksnis ir varens, it īpaši atmetoties - kā tīģera šāvieni 2WW. Pa ceļam piestāju vairākos servisos, bet viss jau vakarā ciet vai vispār atvaļinājumā...
Turpinājums sekos
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pāris bilžuki ieskatam
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Paveicās ar viesnīcas saimnieku - grieķi, kurš pazvanīja savam grieķu čomam, automehāniķim, kuram ir savs serviss ar vienu pacēlāju. Tad nu, kamēr ģimene pavakariņoja grieķu restorānā un pastaigājās, mēs ar grieķu mehāniķi divās stundās dabūjām atpakaļ izpūtēju. Labi, ka viss turās tam uz skrūvēm un nav jāmetina. Ar buksēm gan nācās improvizēt, tikai vienu atbilstošu atradām, divi stiprinājumi uz savilcējiem Un izmaksāja man tas prieks 100 EUR.
3.diena. Braucam no viesnīcas uz HeidePark pie Hamburgas. Pēc tam vakarā stiepjam līdz Esenei. Ārā >30 C, bānis arī uzkaris, tāda sajūta, ka brauc pa pannu. Paranojas ietekmē ieslēdzu manuāli otru dzeses ventilatoru, jo dzeses šķidruma bultiņa nedaudz pakāpusies.
4.dienas rīts, Esene. Sākot braukt, agregātsiksna konkrēti pagaudoja. Bet nomierinājās. Iebraucu tankā uzpildīties. Pēc startēšanas iedegās improvizētā CE lampiņa. Bet nekas it kā nemainās, dzinējs darbojas kā parasti. Hmm, braucam tālāk. Ielējām SHell kaut kādu 100 Pro, kas it kā pēc apraksta sanāk parasts 98E...
Braucot cauri tunelim pamanīju, ka AKB lampiņa it kā kvēlo nedaudz. CE joprojām deg, spilgti. Pirmā doma - AKB nelādē, kā vajag, izslēdzu lampas, ventilatoru, logi visi vaļā. Domu gājiens tāds - ja ģenerators nelādē AKB, tad nekur tālu mēs netiksim, pēc kādiem max 50 km AKB buss sausa un tad evakuators
Tādēļ stājamies blakus bānim Shellā un skatāmies, kas zem kapota notiek. Pēc telefoniskas konsultācijas, secinu, ka vienīgais, ko varu līdzēt, ir pievilkt ģeneratora siksnu (varbūt tāpēc no rīta gaudoja, ka vaļīga?). Labi, tikai tādas muciņas tik dziļas nav, lai atlaistu savilcēju Labi, tepat netālu vīd LIDL, eju uz turieni, un kā par laimi, ir tur muciņu komplekts. Forši!
ATnāku ar muciņām pie auto, bet tām caurumi tik lieli, ka neviens kāts neder. Tas, kurš der, ir zem bagāžnieka grīdas. Labi, caur salonu visu bagāžnieku iztīrīju, dabūju atslēgu. Pievilku ģeneratora siksnu. Rezultāts - nekāds īsti, nekas nemainījās. Izdomājām, labi, braucam, cik varam, vismaz tuvāk būsim viesnīcai LUksemburgā. Braucot caur nākamo tuneli, pamanu, ka vāji zaigo nedaudz arī citas lampiņas panelī. Varbūt tas no tās CE lampiņas? Nezinu, kā tur iekšā izskatās, grūti spriest, bet esam nobraukuši jau 100km un viss bumbās. Tad izdomājam - pildām plānu, kā paredzēts un dodamies uz Āheni, kas ir manā must see sarakstā šajā Vācijas galā.
Par tālāko vēlāk...
3.diena. Braucam no viesnīcas uz HeidePark pie Hamburgas. Pēc tam vakarā stiepjam līdz Esenei. Ārā >30 C, bānis arī uzkaris, tāda sajūta, ka brauc pa pannu. Paranojas ietekmē ieslēdzu manuāli otru dzeses ventilatoru, jo dzeses šķidruma bultiņa nedaudz pakāpusies.
4.dienas rīts, Esene. Sākot braukt, agregātsiksna konkrēti pagaudoja. Bet nomierinājās. Iebraucu tankā uzpildīties. Pēc startēšanas iedegās improvizētā CE lampiņa. Bet nekas it kā nemainās, dzinējs darbojas kā parasti. Hmm, braucam tālāk. Ielējām SHell kaut kādu 100 Pro, kas it kā pēc apraksta sanāk parasts 98E...
Braucot cauri tunelim pamanīju, ka AKB lampiņa it kā kvēlo nedaudz. CE joprojām deg, spilgti. Pirmā doma - AKB nelādē, kā vajag, izslēdzu lampas, ventilatoru, logi visi vaļā. Domu gājiens tāds - ja ģenerators nelādē AKB, tad nekur tālu mēs netiksim, pēc kādiem max 50 km AKB buss sausa un tad evakuators
Tādēļ stājamies blakus bānim Shellā un skatāmies, kas zem kapota notiek. Pēc telefoniskas konsultācijas, secinu, ka vienīgais, ko varu līdzēt, ir pievilkt ģeneratora siksnu (varbūt tāpēc no rīta gaudoja, ka vaļīga?). Labi, tikai tādas muciņas tik dziļas nav, lai atlaistu savilcēju Labi, tepat netālu vīd LIDL, eju uz turieni, un kā par laimi, ir tur muciņu komplekts. Forši!
ATnāku ar muciņām pie auto, bet tām caurumi tik lieli, ka neviens kāts neder. Tas, kurš der, ir zem bagāžnieka grīdas. Labi, caur salonu visu bagāžnieku iztīrīju, dabūju atslēgu. Pievilku ģeneratora siksnu. Rezultāts - nekāds īsti, nekas nemainījās. Izdomājām, labi, braucam, cik varam, vismaz tuvāk būsim viesnīcai LUksemburgā. Braucot caur nākamo tuneli, pamanu, ka vāji zaigo nedaudz arī citas lampiņas panelī. Varbūt tas no tās CE lampiņas? Nezinu, kā tur iekšā izskatās, grūti spriest, bet esam nobraukuši jau 100km un viss bumbās. Tad izdomājam - pildām plānu, kā paredzēts un dodamies uz Āheni, kas ir manā must see sarakstā šajā Vācijas galā.
Par tālāko vēlāk...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever