Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by uculs »

Tikai mums līdz vāciskai pieejai tik pat tālu cik līdz britiskai:), piemeŗs, 9-7 pārdošana Latvijā.
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

saule wrote:Nezinu ne kas par auto, ne cik sarežģīta ir konkrētā mezgla maiņa, bet labāk pameklē kādu kantori, kas ar to nodarbojas. Jo ja csdd uzskatīs, ka tā ir pārbūve, tad lai to reģistrētu ir vajadzīgs csdd apstiprināts pārbūves projekts. Projekts parasti maksā no 150-200 Ls, atkarībā no tā, cik sarežģīts.
Auto Cadillac ESV. Nomaiņa elementāra. Vajag tikai grīdas domkratu. Sarunāju Atlas motorā, ka viņi tādu veiks. Pagāšgad jau vienam auto tādu bez problēmām īstenoja
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by elmo »

iekš ss.lv ik pa laikam uzpeld pa kādam Range Rover, kur tieši sludijnājumā tiek uzsvērts, ka veikta pārbūves uz parastajiem amortiņiem.
Varbūt var uzzvanīt uz sludekļu numuriem un pajautāt, kas tur ar to štelli un kā pēc tam iet TA.
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Elektroniskā gaisa piekare vs. standarta piekare

Post by tranquillo »

elmo wrote:iekš ss.lv ik pa laikam uzpeld pa kādam Range Rover, kur tieši sludijnājumā tiek uzsvērts, ka veikta pārbūves uz parastajiem amortiņiem.
Varbūt var uzzvanīt uz sludekļu numuriem un pajautāt, kas tur ar to štelli un kā pēc tam iet TA.
Liels paldies! Tiks darīts
Post Reply