SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Tā nedrīkstētu būt
Bet nu laikam visi kabri, kuri veidoti no kupejām, būs vairāk vai mazāk ļodzīgi - tomēr ne jau tā, ka durvis braucot sprāgst vaļā
Ja grib stingrāku virsbūvi, jāskatās uz kabriem/rodsteriem, kuri jau sākotnēji ir konstruēti bez jumta - MX-5, Z3/Z4, SLK utml Tikai tie ir citā cenu kategorijā
Bet nu laikam visi kabri, kuri veidoti no kupejām, būs vairāk vai mazāk ļodzīgi - tomēr ne jau tā, ka durvis braucot sprāgst vaļā
Ja grib stingrāku virsbūvi, jāskatās uz kabriem/rodsteriem, kuri jau sākotnēji ir konstruēti bez jumta - MX-5, Z3/Z4, SLK utml Tikai tie ir citā cenu kategorijā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nu Audi A4 cabrio virsbūve nav ļodzīga, bet varbūt tāpēc, ka nav tādas A4 kupejas, kurai būtu novākts jumts, tāpēc uzreiz būvēts ok.
Kabris ir tāds auto, kurš pirms iegādes ne tikai jāapskata, bet arī jāapglāsta, tāpēc sūtīšana no de man nešķiet opcija, bet te uz vietas viss ir bēdīgi...
Kabris ir tāds auto, kurš pirms iegādes ne tikai jāapskata, bet arī jāapglāsta, tāpēc sūtīšana no de man nešķiet opcija, bet te uz vietas viss ir bēdīgi...
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nezinu kā ir jābrauc, lai durvis sprāgtu vaļā. Varētu būt, ka pēc sajūtām nav tik stingrs kā 9-3OG 5d vai 3. sērijas BMW kabriolets, bet tā, nav par ko sūdzēties. Es gan baigi negāžu ar pilnu gāzi caur bedrēm, bet, piemēram, kādreiz pa Bruņinieku braucot pār Avotu ar ātrumu, kas mazliet lielāks par atļauto pilsētā, priekšējais panelis mazliet kratījās. Ja tajā brīdī klausījās CD, tad tas uzkārās tieši pa to pašu vietu ar 9-3OG 5d tik bieži nekārās..
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Tu par Saab vai Volvo? Es braucu ar pirmās paaudzes c70 cabrio. Pirms tam skatījos jūtūbā, kur žurnālisti pat tad, kad tas bija jauns, teica, ka esots labs bet domāts mierīgai braukšanai ar ģimeni, jo līkumos esot nestabils. Tā arī bija- priekša dzīvo savu dzīvi vājā sasaistē ar stūri + superļurīgums. Ar pirmo 9-3 cabrio esmu braucis gadus 10 atpakaļ un neko tādu neatceros. Varbūt pie vainas jaunība un spiedzošas meitenes
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nu tak cik tur tā darba uzbūvēt kabri?
Nopērc 900 NG pa 300 euro, ar fleksi nogriez jumtu un brauc līdz nākamai skatei!
Nopērc 900 NG pa 300 euro, ar fleksi nogriez jumtu un brauc līdz nākamai skatei!
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Fleksim naudas nepietiek
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Es par SAAB ikdienā braucu ar 9-3 '00 AT. Ar Volvo kabrioletu nav sanācis braukt, bet esmu braucis ar C70 bezkabrioleta/ kupejas versijā - iet tā mašīna savādāk.. grūti spriest par visu pārējo, bet braucot ar C70 kupeju man vajadzēja rezerves tiesības un nešķita, ka līkumos nestabils...
kurmis wrote:Tu par Saab vai Volvo? Es braucu ar pirmās paaudzes c70 cabrio. Pirms tam skatījos jūtūbā, kur žurnālisti pat tad, kad tas bija jauns, teica, ka esots labs bet domāts mierīgai braukšanai ar ģimeni, jo līkumos esot nestabils. Tā arī bija- priekša dzīvo savu dzīvi vājā sasaistē ar stūri + superļurīgums. Ar pirmo 9-3 cabrio esmu braucis gadus 10 atpakaļ un neko tādu neatceros. Varbūt pie vainas jaunība un spiedzošas meitenes
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Es sen tā būtu izdarījis ar kādu no 9k donoriem, ja vien nebūtu mīziens palikt kaut kur pusceļā ar vidū pārlūzušu auto.elmo wrote:Nopērc 900 NG pa 300 euro, ar fleksi nogriez jumtu un brauc līdz nākamai skatei!
Heh, skat, kāds jau pacenties - http://saabism.blogspot.com/2013/07/a-s ... tible.html Pie tam piegājis lietai nopietni! Nez, cik cerīgi dabūt šādu auto pēc tam legāli uz ceļa? Ar nofleksētu jumtu laikam diez kas nav, bet nez kā būtu ar 9k, kas pārtaisīts par vagonu... hmm.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Apstāstiet, lūdzu, kāda ir pieeja ķēdes maiņai. Maina, kad sāk grabēt, vai obligāti pie kāda noskrējiena? Noskrējiens gan klasiski ir nenosakāma lieta.
Viens ssā raksta, ka tikko artehā ķēdi mainījis. Jāsaprot, cik nopietns bonus tas ir.
Viens ssā raksta, ka tikko artehā ķēdi mainījis. Jāsaprot, cik nopietns bonus tas ir.
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Aptuveni 1000€ bonuss, jo kad motors uz galda, parasti apdara arī tādas lietas, ko nevar izdarīt bez motora izcelšanas.kurmis wrote:Apstāstiet, lūdzu, kāda ir pieeja ķēdes maiņai. Maina, kad sāk grabēt, vai obligāti pie kāda noskrējiena? Noskrējiens gan klasiski ir nenosakāma lieta.
Viens ssā raksta, ka tikko artehā ķēdi mainījis. Jāsaprot, cik nopietns bonus tas ir.
Maina pēc izstiepuma, nevis nobraukuma!
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Turklāt, maina ne tikai ķēdi, bet arī zobratus un spriegotājus, lai jaunā ķēde kalpotu ilgi
Tādēļ ir jāceļ ārā motors, kas arī nosaka lielās darba izmaksas
Tādēļ ir jāceļ ārā motors, kas arī nosaka lielās darba izmaksas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Ķēdes komplekts jau nav dārgs, tikai puse no jaunas DI kasetes!
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Bet maina tad kad grab? Ja pirkšanas brīdī viss klusu, tad ir cerība izlaist šo prieku?
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Maina, kad ķēdes izstiepums ir pie kritiskās robežas! Kad grab, tad jau ķēde var būt šur tur jau caurumus izgrauzusi!