Auksts dzinējs dūmo
Auksts dzinējs dūmo
Piedarbinot aukstu dzinēju reizēm pirmajā brīdī izmet zilus dūmus, bet pēc mirkļa un kad motors uzsilis vispār nekādu dūmu nav un viss ok.
Motors 2.0 benzīns 98.g. Kas tur varētu būt beidzies vai iet uz galu?
Motors 2.0 benzīns 98.g. Kas tur varētu būt beidzies vai iet uz galu?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Auksts dzinējs dūmo
Vajag kārīgi atvilkt, tad jau manīsi....:) :laugh: :)Imka wrote:Piedarbinot aukstu dzinēju reizēm pirmajā brīdī izmet zilus dūmus, bet pēc mirkļa un kad motors uzsilis vispār nekādu dūmu nav un viss ok.
Motors 2.0 benzīns 98.g. Kas tur varētu būt beidzies vai iet uz galu?
Re:Auksts dzinējs dūmo
ja dūmi zili, tad pie degmaisījuma tiek eļļa, ja dūmi melni, tad trekns degmaisījums, bet ja balti, tad šķiet mitrs gaiss tiek iesūkts dzinējā. Kā tad ir?
BE CE DE
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Auksts dzinējs dūmo
Bagi švaki šitādām lietām veikt i-neta diagosiku.... Kā Tu vari aprakstīt, cik tie dūmi zili, vai balti, vai vairāk zili kā balti.... vai tomēr baltāki kā zili...... nekā!
Skaties labāk vai neēd eļļu, vai tosols nekur nezūd utt... Ja viss vairāk vai mazāk OK, tad OK - auto tak arī nav tikko no konveijera noripojis.
Skaties labāk vai neēd eļļu, vai tosols nekur nezūd utt... Ja viss vairāk vai mazāk OK, tad OK - auto tak arī nav tikko no konveijera noripojis.
Re:Auksts dzinējs dūmo
Man arī bija līdzīgi, bet pie tiešas skaidrības tā raī netiku, kas īsti bija pie vainas, bet turbīna tā nebija. Visdrīzāk, tie būs vārstu gumijas blīvslēgi, kā otrs variants gredzeni, tas tā no savas pieredzes, jo es remontēju visu dzinēju un tās bija tās lietas kuras mainīju.Imka wrote:Piedarbinot aukstu dzinēju reizēm pirmajā brīdī izmet zilus dūmus, bet pēc mirkļa un kad motors uzsilis vispār nekādu dūmu nav un viss ok.
Motors 2.0 benzīns 98.g. Kas tur varētu būt beidzies vai iet uz galu?
Re:Auksts dzinējs dūmo
Cīnos ar to pašu problēmu!
Turbīna, vārstu blīvslēgi, kartera ventilācija apmainītas, bet dūmo uz auksto startu ar foršiem ziliem dūmiem...
Eļļu ēd kādu 1l/1000km vai pat vairāk. Kalngales servisā teica, ka pēdējais variants ir palicis tas sāpīgākais - eļļas gredzeni.
Mans SAAB 9-5,98 ir no Šveices ievests, tur jau pa kalniem arī to motoru būs uzcepuši!
Jautājums?
Cik Vikingos varētu maksāt eļļas gredzenu nomaiņa? - saprotu, ka jāņem nost motora galva, prastākiem auto kapitālos remontus esmu veicis pats, bet ar lidmašīnām neielaižos šādā avantūrā...
Turbīna, vārstu blīvslēgi, kartera ventilācija apmainītas, bet dūmo uz auksto startu ar foršiem ziliem dūmiem...
Eļļu ēd kādu 1l/1000km vai pat vairāk. Kalngales servisā teica, ka pēdējais variants ir palicis tas sāpīgākais - eļļas gredzeni.
Mans SAAB 9-5,98 ir no Šveices ievests, tur jau pa kalniem arī to motoru būs uzcepuši!
Jautājums?
Cik Vikingos varētu maksāt eļļas gredzenu nomaiņa? - saprotu, ka jāņem nost motora galva, prastākiem auto kapitālos remontus esmu veicis pats, bet ar lidmašīnām neielaižos šādā avantūrā...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Auksts dzinējs dūmo
Man jau arī uz tām pašām lietām bija aizdoma: vārstu gumijas blīvslēgi, gredzeni, turbīna.
- Vai ir tā ka ja būtu turbīna, tad būtu jūtams kaut kāds jaudas zudums? Pagaidām liekas ka nekādas izmaiņas jaudā nejūtu. Strauji iedodot grīdā rauj labi un nekādi dūmu mākoņi tajā momentā atpakaļskata spogulī nav novēroti.
- Vai ir tā ka ja būtu gredzeni tad dūmotu visu laiku ..arī siltam dzinējam? Pagaidām kā jau teicu reizēm pēc auksta dzinēja iedarbināšanas pirmajā momentā nokūp tie zilie smirdīgie dūmi un tad pazūd.
- Vai ir tā ka ja būtu turbīna, tad būtu jūtams kaut kāds jaudas zudums? Pagaidām liekas ka nekādas izmaiņas jaudā nejūtu. Strauji iedodot grīdā rauj labi un nekādi dūmu mākoņi tajā momentā atpakaļskata spogulī nav novēroti.
- Vai ir tā ka ja būtu gredzeni tad dūmotu visu laiku ..arī siltam dzinējam? Pagaidām kā jau teicu reizēm pēc auksta dzinēja iedarbināšanas pirmajā momentā nokūp tie zilie smirdīgie dūmi un tad pazūd.
Re:Auksts dzinējs dūmo
Sanaak, ka staavot nedaudz ellas nonaak cilindros un pielaizhot taa izkuup gaisaa! A varbuut dzeses skidrums? Nezinu, kaadi tad ir duumi! Cik dikti tad tev nokuup pielaizhot?
Es arii esmu noverojis nelielu duuminju pielaizhot, parasti peec 1 minuutes paariet un pamaniiju to tikai veesaa/mitraa laikaa, taa kaa es par to nesatraucos, tik pat labi tas var buut mitrums, kas tiek izdziits no izpuuteeja! Galvenais, lai nekuup pieberot ogles un peec atvilkshanas :laugh: Un, lai uztureetu ellas liimeni, man uz 10k iziet kaads 0.5L 0W-40, tas pats ar dzeses skidrumu, reizi divaas nedeelaas kaut kas jaaapielej! Maskavas ielas saab servisinjaa teica, ka tas esot normaali!
Es arii esmu noverojis nelielu duuminju pielaizhot, parasti peec 1 minuutes paariet un pamaniiju to tikai veesaa/mitraa laikaa, taa kaa es par to nesatraucos, tik pat labi tas var buut mitrums, kas tiek izdziits no izpuuteeja! Galvenais, lai nekuup pieberot ogles un peec atvilkshanas :laugh: Un, lai uztureetu ellas liimeni, man uz 10k iziet kaads 0.5L 0W-40, tas pats ar dzeses skidrumu, reizi divaas nedeelaas kaut kas jaaapielej! Maskavas ielas saab servisinjaa teica, ka tas esot normaali!
Re:Auksts dzinējs dūmo
Man dzesēšanas šķidrums nezūd, un nedūmo braucot nemaz, vismaz zilie nav novēroti, bet interesanti ir tas, ka braucot garus pārbraucienus tā eļļa nemaz tā nezūd!
Tā eļļa vairāk izdeg, kad ir no stāvēšanas sakrājusies, jo liekas, ka virzulis ar gredzenu ejot uz leju to eļļu nenoslauka un tā paliek augšā pie vārstiem, kur iedarbinot arī izdeg. Lūdzu palabojiet, ja kļūdos savos apsvērumos...
Tā eļļa vairāk izdeg, kad ir no stāvēšanas sakrājusies, jo liekas, ka virzulis ar gredzenu ejot uz leju to eļļu nenoslauka un tā paliek augšā pie vārstiem, kur iedarbinot arī izdeg. Lūdzu palabojiet, ja kļūdos savos apsvērumos...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Auksts dzinējs dūmo
Ja toch nekur nav redzama ellas nopluude, tad tev atliek likt uz gredzeniem :dry: Nu jaa, uzsilstot tie izpleshas un vairs nelaizh garaam :laugh:
Re:Auksts dzinējs dūmo
Un vēl interesants novērojums, kad eļļas līmenis ir par zemu, reāli trūkst kādi 0,8l, tad pie aukstā starta arī dūmošana nav novērota!
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Auksts dzinējs dūmo
Nu parastos tvaikus kas ir aukstā laikā un zilos dūmus vēl atšķiru B) un tosols te toč nepričom. Tā kā manam pastāv vēl viena raksturīgā SAAB problēma - eļļas tecēšana, tad par to cik eļļa sadeag un cik iztek uz ceļa neko turn nevar spriest, atliek ik pa laikam pieliet un viss. Skaidrs tikai ka cilindros tā eļļa nonāk kas pēc tam izpaužās kā kūpēšana 0,5 min garumā pēc auksta dzinēja iedarbināšanas. Pagaidām laikam divi varianti iezīmējas: vārstu gumijas blīvslēgi vai eļļas gredzeni, bet kā īsti sākt meklēt vainu :huh: ...kompresijas mērīšana...aikoN wrote:Sanaak, ka staavot nedaudz ellas nonaak cilindros un pielaizhot taa izkuup gaisaa! A varbuut dzeses skidrums? Nezinu, kaadi tad ir duumi! Cik dikti tad tev nokuup pielaizhot?
Es arii esmu noverojis nelielu duuminju pielaizhot, parasti peec 1 minuutes paariet un pamaniiju to tikai veesaa/mitraa laikaa, taa kaa es par to nesatraucos, tik pat labi tas var buut mitrums, kas tiek izdziits no izpuuteeja! Galvenais, lai nekuup pieberot ogles un peec atvilkshanas :laugh: Un, lai uztureetu ellas liimeni, man uz 10k iziet kaads 0.5L 0W-40, tas pats ar dzeses skidrumu, reizi divaas nedeelaas kaut kas jaaapielej! Maskavas ielas saab servisinjaa teica, ka tas esot normaali!
Re:Auksts dzinējs dūmo
Kompresijas mērīšana ne vienmēr var palīdzēt, jo "iedeg" eļļas gredzeni, kuriem ar kompresiju ir maz sakara ;) , bet izmērīt vajag, jo manā gadījumā 3 cilindrs bija - :woohoo:Imka wrote:Nu parastos tvaikus kas ir aukstā laikā un zilos dūmus vēl atšķiru B) un tosols te toč nepričom. Tā kā manam pastāv vēl viena raksturīgā SAAB problēma - eļļas tecēšana, tad par to cik eļļa sadeag un cik iztek uz ceļa neko turn nevar spriest, atliek ik pa laikam pieliet un viss. Skaidrs tikai ka cilindros tā eļļa nonāk kas pēc tam izpaužās kā kūpēšana 0,5 min garumā pēc auksta dzinēja iedarbināšanas. Pagaidām laikam divi varianti iezīmējas: vārstu gumijas blīvslēgi vai eļļas gredzeni, bet kā īsti sākt meklēt vainu :huh: ...kompresijas mērīšana...aikoN wrote:Sanaak, ka staavot nedaudz ellas nonaak cilindros un pielaizhot taa izkuup gaisaa! A varbuut dzeses skidrums? Nezinu, kaadi tad ir duumi! Cik dikti tad tev nokuup pielaizhot?
Es arii esmu noverojis nelielu duuminju pielaizhot, parasti peec 1 minuutes paariet un pamaniiju to tikai veesaa/mitraa laikaa, taa kaa es par to nesatraucos, tik pat labi tas var buut mitrums, kas tiek izdziits no izpuuteeja! Galvenais, lai nekuup pieberot ogles un peec atvilkshanas :laugh: Un, lai uztureetu ellas liimeni, man uz 10k iziet kaads 0.5L 0W-40, tas pats ar dzeses skidrumu, reizi divaas nedeelaas kaut kas jaaapielej! Maskavas ielas saab servisinjaa teica, ka tas esot normaali!