9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā


Post Reply
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by martinnos »

Tā kā nevaru atkārtot šo problēmu, tad patreiz uz servisu negribu dzīties :) Varbūt kāds ir sastapies ar kaut ko līdzgu un zinās, kur meklēt vainu.

9-3, 2002, 2.0T. Pa retam uzpeld sekojoša lieta: tukšgaitā, pa retam arī ieliekot ātrumā (automāts), lēkā apgreizieni (parasti, kad motors nav pilnīgi auksts) - tā viļņveidīgi. (900 uz 1300, atpakaļ uz 900, atd atkal uz 1300, u.t.t.). Kopā ar apgriezieniem lēkā līdzi arī turbīnas spiediena (ceru, ka pareizi nosaucu) datčiks.
Šis viss turpinās dažas sekundes, tāpēc neesmu neko nofilmējis :)
Braucot viss ok - nekādu problēmu.

Gadās tas 1x dienā, 1x nedēļā, u.t.t. - kā saka - randomā.

Idejas, ieteikumi?

Iepriekš pateicos,
Mārtiņš
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by Gac »

Paskaties dzesēšanas šķidruma līmeni.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by martinnos »

Ar to viss ok - līmenī.
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by jankab »

Vakums...?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by lawyer »

Elektroniskā drosele jeb Throttle body :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by martinnos »

Vakums - tad jau, manuprāt, būtu visu laiku, bet te tā problēma uzrodas neregulāri.

Throttle body kā variants. Vēl - tukšgaitas apgriezinu regulators?
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by Henry »

Droseli neesi kaut kad tīrījis?

Man iepriekšejais auto alfa romeo 156 bija tiptroniks kuram droseli pēc nostāstiem nedrīkstēja tīrīt... bosh servisā to tomēr izdarīja... pēc tam kaadu laiku apgriezieni pat sacēlās līz 3rpm un turējās un tad nolaidās... tāds nopeitns karouselis bija diezgan ilgu laiku.. bet ECU laikam pēc tam sevi apmācija ka tā nedrīkst darīt un situācija uzlabojās... serviss protams rokas plātīja un tēloja ka autoiņam nav pieskāries...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā

Post by martinnos »

Tas autiņš manā īpašumā tikai 2 mēnešus - tā kā nemācēšu teikt, kas ir darīts pirms tam.
Runājot par ECU - šī problēma ar 99% precizitāti ir arī tieši pirmajā startā pēc ECU reseta (kļūdu dzēšanas) - bieži vien arī pēc ECU reseta apgriezieni tukšgaitā krīt zem minimuma un motors slāpst. Nedaudz pagāzē un izbrauc pāris metrus un viss nostājas savās vietās.

P.S.
Palasīju plašo internetu un pie simptomiem atradu arī rough idle... Par vibrāciju man arī ir sūdzības...

Tā detaļa ir kaut kādā veidā pārbaudāma?
SAAB 9-5 Aero 2006
Post Reply