9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
Tā kā nevaru atkārtot šo problēmu, tad patreiz uz servisu negribu dzīties Varbūt kāds ir sastapies ar kaut ko līdzgu un zinās, kur meklēt vainu.
9-3, 2002, 2.0T. Pa retam uzpeld sekojoša lieta: tukšgaitā, pa retam arī ieliekot ātrumā (automāts), lēkā apgreizieni (parasti, kad motors nav pilnīgi auksts) - tā viļņveidīgi. (900 uz 1300, atpakaļ uz 900, atd atkal uz 1300, u.t.t.). Kopā ar apgriezieniem lēkā līdzi arī turbīnas spiediena (ceru, ka pareizi nosaucu) datčiks.
Šis viss turpinās dažas sekundes, tāpēc neesmu neko nofilmējis
Braucot viss ok - nekādu problēmu.
Gadās tas 1x dienā, 1x nedēļā, u.t.t. - kā saka - randomā.
Idejas, ieteikumi?
Iepriekš pateicos,
Mārtiņš
9-3, 2002, 2.0T. Pa retam uzpeld sekojoša lieta: tukšgaitā, pa retam arī ieliekot ātrumā (automāts), lēkā apgreizieni (parasti, kad motors nav pilnīgi auksts) - tā viļņveidīgi. (900 uz 1300, atpakaļ uz 900, atd atkal uz 1300, u.t.t.). Kopā ar apgriezieniem lēkā līdzi arī turbīnas spiediena (ceru, ka pareizi nosaucu) datčiks.
Šis viss turpinās dažas sekundes, tāpēc neesmu neko nofilmējis
Braucot viss ok - nekādu problēmu.
Gadās tas 1x dienā, 1x nedēļā, u.t.t. - kā saka - randomā.
Idejas, ieteikumi?
Iepriekš pateicos,
Mārtiņš
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
Paskaties dzesēšanas šķidruma līmeni.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
Vakums...?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
Elektroniskā drosele jeb Throttle body
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
Vakums - tad jau, manuprāt, būtu visu laiku, bet te tā problēma uzrodas neregulāri.
Throttle body kā variants. Vēl - tukšgaitas apgriezinu regulators?
Throttle body kā variants. Vēl - tukšgaitas apgriezinu regulators?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
Droseli neesi kaut kad tīrījis?
Man iepriekšejais auto alfa romeo 156 bija tiptroniks kuram droseli pēc nostāstiem nedrīkstēja tīrīt... bosh servisā to tomēr izdarīja... pēc tam kaadu laiku apgriezieni pat sacēlās līz 3rpm un turējās un tad nolaidās... tāds nopeitns karouselis bija diezgan ilgu laiku.. bet ECU laikam pēc tam sevi apmācija ka tā nedrīkst darīt un situācija uzlabojās... serviss protams rokas plātīja un tēloja ka autoiņam nav pieskāries...
Man iepriekšejais auto alfa romeo 156 bija tiptroniks kuram droseli pēc nostāstiem nedrīkstēja tīrīt... bosh servisā to tomēr izdarīja... pēc tam kaadu laiku apgriezieni pat sacēlās līz 3rpm un turējās un tad nolaidās... tāds nopeitns karouselis bija diezgan ilgu laiku.. bet ECU laikam pēc tam sevi apmācija ka tā nedrīkst darīt un situācija uzlabojās... serviss protams rokas plātīja un tēloja ka autoiņam nav pieskāries...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 9-3 tukšgaitas apgriezieni lēkā
Tas autiņš manā īpašumā tikai 2 mēnešus - tā kā nemācēšu teikt, kas ir darīts pirms tam.
Runājot par ECU - šī problēma ar 99% precizitāti ir arī tieši pirmajā startā pēc ECU reseta (kļūdu dzēšanas) - bieži vien arī pēc ECU reseta apgriezieni tukšgaitā krīt zem minimuma un motors slāpst. Nedaudz pagāzē un izbrauc pāris metrus un viss nostājas savās vietās.
P.S.
Palasīju plašo internetu un pie simptomiem atradu arī rough idle... Par vibrāciju man arī ir sūdzības...
Tā detaļa ir kaut kādā veidā pārbaudāma?
Runājot par ECU - šī problēma ar 99% precizitāti ir arī tieši pirmajā startā pēc ECU reseta (kļūdu dzēšanas) - bieži vien arī pēc ECU reseta apgriezieni tukšgaitā krīt zem minimuma un motors slāpst. Nedaudz pagāzē un izbrauc pāris metrus un viss nostājas savās vietās.
P.S.
Palasīju plašo internetu un pie simptomiem atradu arī rough idle... Par vibrāciju man arī ir sūdzības...
Tā detaļa ir kaut kādā veidā pārbaudāma?
SAAB 9-5 Aero 2006