kārba


User avatar
Vilums
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 95
Joined: Wed Mar 28, 2012 10:42 am

kārba

Post by Vilums »

Sveiki!
Vai skaitās normāli, ka Saab 9-5 (2,3 meh, 1998) ātrumkloķi var pārslēgt uz zemāku pārnesumu neizpiežot sajūgu?
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re: kārba

Post by skirem »

kāpēc gan nē :roll: , visiem ātrumiem ir sinhronizātori. Arī uz augstāku var ja grib, tikai lieks risks salauzt sinhronizātoru :wink:
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: kārba

Post by Brand »

Vilums wrote:Sveiki!
Vai skaitās normāli, ka Saab 9-5 (2,3 meh, 1998) ātrumkloķi var pārslēgt uz zemāku pārnesumu neizpiežot sajūgu?
go hard or go home :D

visi superproūbermega reiseri sajūgu neizmanto, jo nav laika 8-)

bet vispār labāk tomēr izmantot sajūgu :lol:
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
jack_21
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 57
Joined: Wed Dec 30, 2015 7:23 pm
Contact:

Re: kārba

Post by jack_21 »

Tas nav normāli. Es tam pievēršu uzmanību, bet īpaši neuztraucos. :whistle: SAABam tā nebija nekād, tikai ar darba mašīnu. OPEL.
SAAB 9-5 2.3t B235E 125kw/170hp MT 1998 [color 268] [tirgojas 9-5 '98 2.3t MT rez. daļas]
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re: kārba

Post by skirem »

Tas ir normāli :wink: . Cita lieta ja tev sāk mest no kāda pārnesuma ārā, lūk tas nav normāli :lol:
pirmais
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 27
Joined: Tue Apr 12, 2016 8:10 pm

Re: kārba

Post by pirmais »

Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: kārba

Post by Arnijs »

pirmais wrote:Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
pirmais
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 27
Joined: Tue Apr 12, 2016 8:10 pm

Re: kārba

Post by pirmais »

Arnijs wrote:
pirmais wrote:Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.

Paldies,šo pamēģināšu,bet gribēju zināt vispārīgi pie kā ir vērts pieķerties,ja kārba jau ir noņemta nost!Šrotā dabuju citu kārbu,uzliku un šī vispār neslēdzās,šausmīgi grūti.Gandrīz abas rokas jāpielieto reizēm,zato atpakaļgaitā gan viegli slēdzās. :mrgreen:
Gribētos no divām salikt vienu normālu.Tātad sinhronizatori?
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: kārba

Post by Silver »

pirmais wrote:
Arnijs wrote:
pirmais wrote:Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.

Paldies,šo pamēģināšu,bet gribēju zināt vispārīgi pie kā ir vērts pieķerties,ja kārba jau ir noņemta nost!Šrotā dabuju citu kārbu,uzliku un šī vispār neslēdzās,šausmīgi grūti.Gandrīz abas rokas jāpielieto reizēm,zato atpakaļgaitā gan viegli slēdzās. :mrgreen:
Gribētos no divām salikt vienu normālu.Iepriekš man cilvēks skaidroja,ka tas varētu būt saistīts ar sajūga izspiedējgultni.
Tu noņēmi kārbu, jo krakšķ liekot atpakaļgaitā?
Es jau 1.5 gadu braukājos ar auto, kuram atpakaļgaitā var ielikt tikai izsleedzot aizdedzi, un vēl tad, ja paveicās ar pirmo:) Bet nesen atkodu, kaa var ielikt arī ar ieslēgtu dzinēju:D
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
pirmais
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 27
Joined: Tue Apr 12, 2016 8:10 pm

Re: kārba

Post by pirmais »

Silver wrote:
pirmais wrote:
Arnijs wrote: Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.

Paldies,šo pamēģināšu,bet gribēju zināt vispārīgi pie kā ir vērts pieķerties,ja kārba jau ir noņemta nost!Šrotā dabuju citu kārbu,uzliku un šī vispār neslēdzās,šausmīgi grūti.Gandrīz abas rokas jāpielieto reizēm,zato atpakaļgaitā gan viegli slēdzās. :mrgreen:
Gribētos no divām salikt vienu normālu.Iepriekš man cilvēks skaidroja,ka tas varētu būt saistīts ar sajūga izspiedējgultni.
Tu noņēmi kārbu, jo krakšķ liekot atpakaļgaitā?
Es jau 1.5 gadu braukājos ar auto, kuram atpakaļgaitā var ielikt tikai izsleedzot aizdedzi, un vēl tad, ja paveicās ar pirmo:) Bet nesen atkodu, kaa var ielikt arī ar ieslēgtu dzinēju:D
Jāāāā!Reāli man apnika čakarēties maigi bakstot,bet uzliekot otru kārbu,kura neslēdzās vispār sapratu,ka tas tikai tāds sīkums vien bija..Domāju likt atpakaļ veco,nomainīt pie reizes izspiedējgultni,tāds pajāts likās,bet grībētos arī kko no tās kārbas izdabūt,lai būtu čotka bez krakšķēšanas!
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: kārba

Post by Silver »

Par gultni nezinu, bet tavā gadījumā, domāju, ka paļurkājot pa robiem varētu piešauties ieslēgt ar pirmo:)
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
pirmais
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 27
Joined: Tue Apr 12, 2016 8:10 pm

Re: kārba

Post by pirmais »

Silver wrote:Par gultni nezinu, bet tavā gadījumā, domāju, ka paļurkājot pa robiem varētu piešauties ieslēgt ar pirmo:)
Shii briizha kaarba sleedzaas,ja pieshaujaas,tikai nu nenormaali smagi.Reizeem,lai iznjemtu no roba gribaas ar kaajam pret paneli atspiesties kaa kkada gazikaa!

Gribu noveerst krakshkeeshanu,tas arii viss.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: kārba

Post by KoreFun »

Apmēram kurā vietā sajūgs nostrādā? Pedāļa gājiena vidū, vai augstāk?
pirmais
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 27
Joined: Tue Apr 12, 2016 8:10 pm

Re: kārba

Post by pirmais »

KoreFun wrote:Apmēram kurā vietā sajūgs nostrādā? Pedāļa gājiena vidū, vai augstāk?
Augstaak+neitraalajaa vinsh grab arii pa reizei(shis lkm buus gultnis?)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: kārba

Post by KoreFun »

Tad varbūt vaina ir nevis kārbā, bet sajūgā..
Post Reply