kārba
Re: kārba
go hard or go homeVilums wrote:Sveiki!
Vai skaitās normāli, ka Saab 9-5 (2,3 meh, 1998) ātrumkloķi var pārslēgt uz zemāku pārnesumu neizpiežot sajūgu?
visi superproūbermega reiseri sajūgu neizmanto, jo nav laika
bet vispār labāk tomēr izmantot sajūgu
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: kārba
Tas nav normāli. Es tam pievēršu uzmanību, bet īpaši neuztraucos. SAABam tā nebija nekād, tikai ar darba mašīnu. OPEL.
SAAB 9-5 2.3t B235E 125kw/170hp MT 1998 [color 268] [tirgojas 9-5 '98 2.3t MT rez. daļas]
Re: kārba
Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
Re: kārba
Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.pirmais wrote:Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: kārba
Arnijs wrote:Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.pirmais wrote:Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
Paldies,šo pamēģināšu,bet gribēju zināt vispārīgi pie kā ir vērts pieķerties,ja kārba jau ir noņemta nost!Šrotā dabuju citu kārbu,uzliku un šī vispār neslēdzās,šausmīgi grūti.Gandrīz abas rokas jāpielieto reizēm,zato atpakaļgaitā gan viegli slēdzās.
Gribētos no divām salikt vienu normālu.Tātad sinhronizatori?
Re: kārba
Tu noņēmi kārbu, jo krakšķ liekot atpakaļgaitā?pirmais wrote:Arnijs wrote:Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.pirmais wrote:Sveiki!Netaisīšu atsevišķu topiku,ir tāda lieta,ka reizēm liekot atpakaļgaitā kārbā nokrakšķ,esmu pamanījis,ja lēnām un ar pārlieku mīlestību ielieku ātrumā,tad viss ir mierīgi,bet ja normāli,ka pienākās,tad krakšķ(Auto-9-3,2001.).Vēlētos zināt kāda sapratēja viedokli cik dziļi varētu būt problēma,variantus respektīvi.Sāksim ar sajūga izspiedēj gultni?
Paldies,šo pamēģināšu,bet gribēju zināt vispārīgi pie kā ir vērts pieķerties,ja kārba jau ir noņemta nost!Šrotā dabuju citu kārbu,uzliku un šī vispār neslēdzās,šausmīgi grūti.Gandrīz abas rokas jāpielieto reizēm,zato atpakaļgaitā gan viegli slēdzās.
Gribētos no divām salikt vienu normālu.Iepriekš man cilvēks skaidroja,ka tas varētu būt saistīts ar sajūga izspiedējgultni.
Es jau 1.5 gadu braukājos ar auto, kuram atpakaļgaitā var ielikt tikai izsleedzot aizdedzi, un vēl tad, ja paveicās ar pirmo:) Bet nesen atkodu, kaa var ielikt arī ar ieslēgtu dzinēju:D
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: kārba
Jāāāā!Reāli man apnika čakarēties maigi bakstot,bet uzliekot otru kārbu,kura neslēdzās vispār sapratu,ka tas tikai tāds sīkums vien bija..Domāju likt atpakaļ veco,nomainīt pie reizes izspiedējgultni,tāds pajāts likās,bet grībētos arī kko no tās kārbas izdabūt,lai būtu čotka bez krakšķēšanas!Silver wrote:Tu noņēmi kārbu, jo krakšķ liekot atpakaļgaitā?pirmais wrote:Arnijs wrote: Atpakaļgaitai nav sinhronizatoru. Ieliec no sākuma 2-ajā un tad atpkaļgaitā. Tādā veidā apstādināsi kārbas zobratu inerci un vajadzētu ielikties bez krakšķiem.
Paldies,šo pamēģināšu,bet gribēju zināt vispārīgi pie kā ir vērts pieķerties,ja kārba jau ir noņemta nost!Šrotā dabuju citu kārbu,uzliku un šī vispār neslēdzās,šausmīgi grūti.Gandrīz abas rokas jāpielieto reizēm,zato atpakaļgaitā gan viegli slēdzās.
Gribētos no divām salikt vienu normālu.Iepriekš man cilvēks skaidroja,ka tas varētu būt saistīts ar sajūga izspiedējgultni.
Es jau 1.5 gadu braukājos ar auto, kuram atpakaļgaitā var ielikt tikai izsleedzot aizdedzi, un vēl tad, ja paveicās ar pirmo:) Bet nesen atkodu, kaa var ielikt arī ar ieslēgtu dzinēju:D
Re: kārba
Shii briizha kaarba sleedzaas,ja pieshaujaas,tikai nu nenormaali smagi.Reizeem,lai iznjemtu no roba gribaas ar kaajam pret paneli atspiesties kaa kkada gazikaa!Silver wrote:Par gultni nezinu, bet tavā gadījumā, domāju, ka paļurkājot pa robiem varētu piešauties ieslēgt ar pirmo:)
Gribu noveerst krakshkeeshanu,tas arii viss.