Envoy 9-5 TiD Briedis
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Tev jau nu, elmo, vajadzētu zināt, ka atšķirībā no paklājiņiem un spoileriem, šī piespraude tiešām piemet klāt pāris lopus.
Pie krustojumiem jau šis tāpat bija pirmais, jo cēliens no nulles jau tāpat bija lopā. Gausāks viņš palika kaut kur virs 60kmh.
Nav jau tā, ka baaaaigi jūt, ka nu tagad rauj stūri no rokām laukā, bet nu ir... Principā es gribēju vairāk jestruma pie apdzīšanām un šodien braucot mājās no laukiem ar visu ģimeni, auto piekrautu ar mantām un vēl līdz ūkai pilnu bāku, es pārliecinājos, ka to arī esmu dabūjis.
Pie krustojumiem jau šis tāpat bija pirmais, jo cēliens no nulles jau tāpat bija lopā. Gausāks viņš palika kaut kur virs 60kmh.
Nav jau tā, ka baaaaigi jūt, ka nu tagad rauj stūri no rokām laukā, bet nu ir... Principā es gribēju vairāk jestruma pie apdzīšanām un šodien braucot mājās no laukiem ar visu ģimeni, auto piekrautu ar mantām un vēl līdz ūkai pilnu bāku, es pārliecinājos, ka to arī esmu dabūjis.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Būs jārunā atkal viens," eu... iedo izbraukt" pasākums!
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
To var sarunāt. Bet, tā kā tu ar viņu ikdienā nebraukā, nezinu, vai jutīsi atšķirību.
Starp citu, kā uzvedas tavs automāts, kad iemin grīdā? Nu, es domāju, tiešām grīdā. Man īsti nepatīk, ko manējais dara. Ja iespiež līdz galam, tad viņš ceļ apgriezienus līdz par 4.5 - 4.7k (kas notiek diezgan lēni), kad maksimālā jauda tiek sasniegta jau pie 4.2k un tālāk vairs nebūtu jēgas celt. Līdz ar to ir sajūta, ka lielāku rāvienu var dabūt tomēr nespiežot grīdā, lai pārslēdzas ātrāk. To īsto cēlienu jūt kaut kur virs 3k apgriezieniem.
Starp citu, kā uzvedas tavs automāts, kad iemin grīdā? Nu, es domāju, tiešām grīdā. Man īsti nepatīk, ko manējais dara. Ja iespiež līdz galam, tad viņš ceļ apgriezienus līdz par 4.5 - 4.7k (kas notiek diezgan lēni), kad maksimālā jauda tiek sasniegta jau pie 4.2k un tālāk vairs nebūtu jēgas celt. Līdz ar to ir sajūta, ka lielāku rāvienu var dabūt tomēr nespiežot grīdā, lai pārslēdzas ātrāk. To īsto cēlienu jūt kaut kur virs 3k apgriezieniem.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Dīzelim jau tā grieze ir pie pašām apakšām! Bet manējām agrāk patika kad uzgāzē, atlaiž un tad dod sutā! Kā būs tagad, nezinu, pašlaik esmu kājāmgājējos!envoy wrote:To var sarunāt. Bet, tā kā tu ar viņu ikdienā nebraukā, nezinu, vai jutīsi atšķirību.
Starp citu, kā uzvedas tavs automāts, kad iemin grīdā? Nu, es domāju, tiešām grīdā. Man īsti nepatīk, ko manējais dara. Ja iespiež līdz galam, tad viņš ceļ apgriezienus līdz par 4.5 - 4.7k (kas notiek diezgan lēni), kad maksimālā jauda tiek sasniegta jau pie 4.2k un tālāk vairs nebūtu jēgas celt. Līdz ar to ir sajūta, ka lielāku rāvienu var dabūt tomēr nespiežot grīdā, lai pārslēdzas ātrāk. To īsto cēlienu jūt kaut kur virs 3k apgriezieniem.
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Jaunie +4.3zs/ 4.8Nm paklājiņi.
Ieliku, izbraucu, jei bogu iet labāk - uz mūkusalas apļa noskrēju M klases bembi! Iespējams gan, ka bembim bija sūdīgi paklājiņi..
P.S. paldies Vilciņam par atlaidi!
Ieliku, izbraucu, jei bogu iet labāk - uz mūkusalas apļa noskrēju M klases bembi! Iespējams gan, ka bembim bija sūdīgi paklājiņi..
P.S. paldies Vilciņam par atlaidi!
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Jauki paklājiņi Ragainim !
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Vienmer laipni
Redzeju procesu ka ragainais tika uz paklaja,interesanta stelle ta flokesana
Redzeju procesu ka ragainais tika uz paklaja,interesanta stelle ta flokesana
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Vakar uzliku ziemenes uz 16". Džīz' kāds braukšanas komforts.. 17" salīdzinājumā ir kā koka tupeles. Tagad iet tik klusi, mīksti, uz Krastenes pa risēm neraustās turpu šurpu, stūrīte tik viegla. Dievīgi. Vasarenes gan laikam arī biju paņēmis sū.., bet nākamgad kaut kā trešo sezonu vēl būs jānomoka.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Melomāni, padalaties idejās, ko pasākt.
Nopirku universāli, lai būtu vairāk vietas mantām, kad rodas tāda vajadzība, bet briedim jau vairāk kā gadu bagažniekā stāv sabvūfers, kas aizņem čut ne 1/4 daļu no bagāžas nodalījuma (pārspīlēju, protams, bet tikai mazliet). Vietas rezultātā man pagaidām tur iz mazāk kā sedanā. Mantas gan var salikt vairāk vienkārši dēļ ērtākās ielādēšanas, bet ir reizes, kad šis baigi traucē. Un man tas subis ir daaaaaaudz par jaudīgu. Man nevajag, lai smadzenes krata ārā. Visu laiku turu uz min jaudu un pilnībā pietiek, bet ārā ņemt negribu. Ir tomēr pierasts un bez tā skaņa iesačko.
Apzinos, ka ar mazāku subi vairs nebūs tik sulīgs 'tilpums' tai skaņai, bet kaut kas jādara ir. Aizmugurējā plauktā jau ir ieliktas elipses, bet bez subja tāpat nav aršana.
Ir kāds modelis, kompakts bet skanīgs, ko kāds var ieteikt? Vai kādas komplektējošās - subis, kaste utt, ko pats var salikt kopā?
Esošo esmu gatavs notirgot, ja nu kādam interese.
Nopirku universāli, lai būtu vairāk vietas mantām, kad rodas tāda vajadzība, bet briedim jau vairāk kā gadu bagažniekā stāv sabvūfers, kas aizņem čut ne 1/4 daļu no bagāžas nodalījuma (pārspīlēju, protams, bet tikai mazliet). Vietas rezultātā man pagaidām tur iz mazāk kā sedanā. Mantas gan var salikt vairāk vienkārši dēļ ērtākās ielādēšanas, bet ir reizes, kad šis baigi traucē. Un man tas subis ir daaaaaaudz par jaudīgu. Man nevajag, lai smadzenes krata ārā. Visu laiku turu uz min jaudu un pilnībā pietiek, bet ārā ņemt negribu. Ir tomēr pierasts un bez tā skaņa iesačko.
Apzinos, ka ar mazāku subi vairs nebūs tik sulīgs 'tilpums' tai skaņai, bet kaut kas jādara ir. Aizmugurējā plauktā jau ir ieliktas elipses, bet bez subja tāpat nav aršana.
Ir kāds modelis, kompakts bet skanīgs, ko kāds var ieteikt? Vai kādas komplektējošās - subis, kaste utt, ko pats var salikt kopā?
Esošo esmu gatavs notirgot, ja nu kādam interese.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Meklē šādu un nostiprini labajā vai kreisajā pusē http://www.amazon.com/dp/B004HW6F9M?tag=itforlife-20
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Uz kaut ko šādu jau sāku skatīties, bet pārsvarā visi ir aktīvie. Man vajag pasīvo. Šis izskatās pēc varianta, bet pieejams tikai US. Reizēm nesaprotu, kādā čuhņā mēs te sēžam..
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Prasi padomu Korefunam. Viņš ir audio guru
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Vajadzētu pilnāku sistēmas aprakstu. (Atceros, ka skatījos, bet jau aizmirsu )
Ja nevajag spēcīgu basu, tad varētu izskatīt tādus variantus:
1. Rezerves rata vietā:
http://www.12volt-shop.lv/2/product/VEBZ.html
2. Zem vadītāja beņķa (Ir vairāki);
http://www.12volt-shop.lv/2/product/XkZXVQ==.html
Pasīvais:
http://www.12volt-shop.lv/1/product/XExfXw==.html
(Jāklausās, bet vismaz izskatās kārtīgs, var mest un dauzīt )
Ja nevajag spēcīgu basu, tad varētu izskatīt tādus variantus:
1. Rezerves rata vietā:
http://www.12volt-shop.lv/2/product/VEBZ.html
2. Zem vadītāja beņķa (Ir vairāki);
http://www.12volt-shop.lv/2/product/XkZXVQ==.html
Pasīvais:
http://www.12volt-shop.lv/1/product/XExfXw==.html
(Jāklausās, bet vismaz izskatās kārtīgs, var mest un dauzīt )
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Zem beņķa izskatās interesanti, jo basu sajūt ar pakaļu un neaizņem vietu salonā!
Re: Envoy 9-5 TiD Briedis
Kā nu kurš. Es, piemēram, klausos basu ar ausīm