jaa, man tas ir aeroKoreFun wrote:
Henry, Tev ir Aero 9-3? Man ir SE "mīkstā" piekare.
The 9-3 SE. Project: Griff
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Izskatās, ka Griffam sūknis nomira.. Skaņa ir, spiediena reikā nav. Filtrs mainīts vasaras beigās..
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Heh, sūknis dzīvs! Māk ķīnieši, kad grib (Henko, 275 l/h)
Nomuka šļauka starp sūkni un kolbas izeju.
Pāris bildes, kas ir sakrājies kolbā un uz sietiņas pa nepilniem 3-im gadiem:
Nomuka šļauka starp sūkni un kolbas izeju.
Pāris bildes, kas ir sakrājies kolbā un uz sietiņas pa nepilniem 3-im gadiem:
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nja, tīrais Latvijas bendzins.
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nu tā, izskatās ka spiediena un detonāciju rūķis ir noķerts.
Stāsts:
Kkad vasaras beigās pēc Park&Coffe Rīga plazā aizbraucām neekonomiski pabraukt taisnē. Viss gāja labi un niknie 9-5 nekur tālu aizskriet nevarēja, līdz brīdim, kad stiepjot ar Vilciņu iedegās detonācijas LEDs (normāli būtu, ja šad tad iemirgojās pārslēdzoties), protams spiediens uz leju (kādi 0.6, 1.35 vietā).Tukšgaita dzīvo savu dzīvi, mēdz iesprūst uz 1.8kRPM, 1.5kRPM, un visādi citādi nīķojās.
Pārbaudīju vakuuma trubiņas, tukšgaitas regulatora trubiņas, da visas trubiņas izložņāju viss ok. Tika nomainītas uzreiz sveces un degvielas filtrs. Tukšgaitas regulators mazgāts kādas 5-as reizes, oil catch can uzstādīts (ar domu, ka turba sāka pamatīgi dzīt eļļu zem liela busta), ieplūde pārbaudīta ar spiedienu, sūces nav (maza bija, bet tas nav cēlonis problēmai), mainīts degvielas spiediena regulators pret citu nezināmu...
Tā nu es nobraukāju visu rudeni un ziemu mokoties ar šitādu uzvedību. Pie kam "vectētiņa" režīmā daudz maz viss ir normāli, Trioniks adoptējās un apgriezieni +/- ir ok, tikai krīt lēni.
Nu jau samierinājos ar domu, ka būs vien jāņem nost galvu, laikam blīvi izpūta.
Nesen ieskrienu ArTehā un ieraudzīju 3.5bar spiediena regulatoru (stock=3.0) un nolēmu nomainīt. Šoreiz gan vairāk ar domu nevis apgreidam, bet pa labu jaunai detaļai. Uzliku, un nepaspēju veikt korekcijas ECU softa, jo bij steidzami jābrauc. Ok braucu mierīgi, jo degmaisjījumam ir jābūt pa treknu, un secinu, ka īpaši nejūtu, ka maisījums ir trekns. Kāreiz otrādi, Griffs velk no apakšiem kā traktors, atsaucība uz pedāli ir ātrāka. Tā nu es nobraucu ~30km un Griffs noslāpa. Nolēmu vismaz turpat uz ceļa atgriezt stock regulatoru, gadījumā tur ir kāda problēma (brāķis, vai vēl kas). Ņemot nost no sākuma īpaši nepievērsu uzmanību, ka spiediena reikā nav. Degvielas neliels daudzums ir, spiediena nav, Sūknis dūc. Ok, velkamies uz striķa uz garāžu, paldies dievam noslāpa kādus 2 km no garāžas
Tā nu sanāca, ka konstruējot bāku un lūciņu virsbūvē, zem aizm. sēdekļiem, Zviedru inženieri laikam kko ir papīpējuši (mož rūpnīcai kāda jubileja bija..) un lūka virsbūvē ir novirzīta no sūkņa uz kādiem 20cm. Ok, ņemam bāku nost. (Bākā ir ~1/2 pilna, tātad kādi 30-35 litri ir iekšā un noliešanas korķis neeksistē. A nenolejot benzīnu bāku nevar noņemt, vai nu arī jāizgudro kkāds hermētisks aizbāznis ieliešanas trubas vietā, grrr..) Ok, bāka nost, uz ātro roku spec atslēga uztaisīta no tā kas bij atrodams garāžā
Sūknis laukā un cēlonis uzreiz redzams, ir nomukusi padeves trubiņa starp sūkni un kolbas izeju
Tā nu vakar pa nakti visu saliku atpakaļ un jau kādos vienos naktī izgāzu pa Dienvidnieku. Smaids līdz ausīm, Griffs atdzīvojās, detonāciju nav, tukšgaita stabila, apgriezieni krīt kā vajag
Rezumē: sanāk, ka vasarā stiepjot tas nolādētais savienojums zem liela spiediena kļuva nehermētisks un visi pārējie d/efekti ir liesa degmaisījuma sekas. Uzliekot lielāka spiediena regulatoru trubiņu no savienojuma izspieda pa visam.
Pāris bildes ar regulatoru un "spec" atslēgu
P.S. bildē redzams T7 reikas regulators, kurš ir 100% bolt-on uz T5 reiku.
Stāsts:
Kkad vasaras beigās pēc Park&Coffe Rīga plazā aizbraucām neekonomiski pabraukt taisnē. Viss gāja labi un niknie 9-5 nekur tālu aizskriet nevarēja, līdz brīdim, kad stiepjot ar Vilciņu iedegās detonācijas LEDs (normāli būtu, ja šad tad iemirgojās pārslēdzoties), protams spiediens uz leju (kādi 0.6, 1.35 vietā).Tukšgaita dzīvo savu dzīvi, mēdz iesprūst uz 1.8kRPM, 1.5kRPM, un visādi citādi nīķojās.
Pārbaudīju vakuuma trubiņas, tukšgaitas regulatora trubiņas, da visas trubiņas izložņāju viss ok. Tika nomainītas uzreiz sveces un degvielas filtrs. Tukšgaitas regulators mazgāts kādas 5-as reizes, oil catch can uzstādīts (ar domu, ka turba sāka pamatīgi dzīt eļļu zem liela busta), ieplūde pārbaudīta ar spiedienu, sūces nav (maza bija, bet tas nav cēlonis problēmai), mainīts degvielas spiediena regulators pret citu nezināmu...
Tā nu es nobraukāju visu rudeni un ziemu mokoties ar šitādu uzvedību. Pie kam "vectētiņa" režīmā daudz maz viss ir normāli, Trioniks adoptējās un apgriezieni +/- ir ok, tikai krīt lēni.
Nu jau samierinājos ar domu, ka būs vien jāņem nost galvu, laikam blīvi izpūta.
Nesen ieskrienu ArTehā un ieraudzīju 3.5bar spiediena regulatoru (stock=3.0) un nolēmu nomainīt. Šoreiz gan vairāk ar domu nevis apgreidam, bet pa labu jaunai detaļai. Uzliku, un nepaspēju veikt korekcijas ECU softa, jo bij steidzami jābrauc. Ok braucu mierīgi, jo degmaisjījumam ir jābūt pa treknu, un secinu, ka īpaši nejūtu, ka maisījums ir trekns. Kāreiz otrādi, Griffs velk no apakšiem kā traktors, atsaucība uz pedāli ir ātrāka. Tā nu es nobraucu ~30km un Griffs noslāpa. Nolēmu vismaz turpat uz ceļa atgriezt stock regulatoru, gadījumā tur ir kāda problēma (brāķis, vai vēl kas). Ņemot nost no sākuma īpaši nepievērsu uzmanību, ka spiediena reikā nav. Degvielas neliels daudzums ir, spiediena nav, Sūknis dūc. Ok, velkamies uz striķa uz garāžu, paldies dievam noslāpa kādus 2 km no garāžas
Tā nu sanāca, ka konstruējot bāku un lūciņu virsbūvē, zem aizm. sēdekļiem, Zviedru inženieri laikam kko ir papīpējuši (mož rūpnīcai kāda jubileja bija..) un lūka virsbūvē ir novirzīta no sūkņa uz kādiem 20cm. Ok, ņemam bāku nost. (Bākā ir ~1/2 pilna, tātad kādi 30-35 litri ir iekšā un noliešanas korķis neeksistē. A nenolejot benzīnu bāku nevar noņemt, vai nu arī jāizgudro kkāds hermētisks aizbāznis ieliešanas trubas vietā, grrr..) Ok, bāka nost, uz ātro roku spec atslēga uztaisīta no tā kas bij atrodams garāžā
Sūknis laukā un cēlonis uzreiz redzams, ir nomukusi padeves trubiņa starp sūkni un kolbas izeju
Tā nu vakar pa nakti visu saliku atpakaļ un jau kādos vienos naktī izgāzu pa Dienvidnieku. Smaids līdz ausīm, Griffs atdzīvojās, detonāciju nav, tukšgaita stabila, apgriezieni krīt kā vajag
Rezumē: sanāk, ka vasarā stiepjot tas nolādētais savienojums zem liela spiediena kļuva nehermētisks un visi pārējie d/efekti ir liesa degmaisījuma sekas. Uzliekot lielāka spiediena regulatoru trubiņu no savienojuma izspieda pa visam.
Pāris bildes ar regulatoru un "spec" atslēgu
P.S. bildē redzams T7 reikas regulators, kurš ir 100% bolt-on uz T5 reiku.
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
P.P.S: Super smagi Double-Three spoke (9-3 AERO diski) pamatīgi spolē. Pieņēmu ziedojumus uz Quaife LSD
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Tad kad mēs braucām uz Liepājas šosejas tev jau šitais bija, jeb šitais sākās vēlāk?
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nu re - vasaras sezonai gatavs
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
specatslēga laba, bet āmurs vēl labāks
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
shis labsKoreFun wrote: laikam kko ir papīpējuši (mož rūpnīcai kāda jubileja bija..)
nu ko tagad jaabrauc uz Liepaajas šoseju notestēt vai viss strādā
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Brand, bildē redzams, ka ar āmuru īsti neiet, puse ribiņu jau ir nolauzta
Henry, ja Tu runā par to pašu vietu, tad tur jau pasen ielika pa vidu gājēju luksoforu un "70". Jāmeklē ko citu. Starp citu būtu baigi interesanti patestēt kā ir pret "īsto" 9-3Aero
Henry, ja Tu runā par to pašu vietu, tad tur jau pasen ielika pa vidu gājēju luksoforu un "70". Jāmeklē ko citu. Starp citu būtu baigi interesanti patestēt kā ir pret "īsto" 9-3Aero
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
jaa, tests ar 9-3og aero vareetu buut interesants. bet mans aero is stock ar 205 hp... bet turbo pūtiens ir ļoti labs (pēc sajuutaam vadoties)... bet sakas tikai no 3k rpm. Tavam droshi vien turbobedre ir mazaaka, vai ne?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Luksofors ir līdz posmam, kur labajā pusē ir placis... no tā taču nekas netraucē ņem startu ap 700m līdz sadalās šoseja..KoreFun wrote:Henry, ja Tu runā par to pašu vietu, tad tur jau pasen ielika pa vidu gājēju luksoforu un "70".
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Henry, kāreiz ar stock Aero arī gribēju uzskriet
Manam stokā arī pūt sāka 2.5+kRPM, pilns boost laikam arī ap 3 bija. Bet ar izplūdi, Viggen IC, ieplūdes portingu un citām fīčām tagad ap 1.5 ir jau neliels pozitīvais.
Manam stokā arī pūt sāka 2.5+kRPM, pilns boost laikam arī ap 3 bija. Bet ar izplūdi, Viggen IC, ieplūdes portingu un citām fīčām tagad ap 1.5 ir jau neliels pozitīvais.
Last edited by KoreFun on Wed Apr 13, 2016 1:04 am, edited 1 time in total.
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nu re,visas problremas atkrita noperkot spiediena regulatoru