The 9-3 SE. Project: Griff

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Henry »

KoreFun wrote:
Henry, Tev ir Aero 9-3? Man ir SE "mīkstā" piekare.
jaa, man tas ir aero
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun »

Izskatās, ka Griffam sūknis nomira.. Skaņa ir, spiediena reikā nav. Filtrs mainīts vasaras beigās..
IMG_20160409_154636.jpg
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun »

Heh, sūknis dzīvs! Māk ķīnieši, kad grib :lol: (Henko, 275 l/h)
Nomuka šļauka starp sūkni un kolbas izeju.
Pāris bildes, kas ir sakrājies kolbā un uz sietiņas pa nepilniem 3-im gadiem:
IMG_20160410_182641.jpg
IMG_20160410_182519.jpg
IMG_20160410_182432.jpg
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Vilcins »

Nja, tīrais Latvijas bendzins.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun »

Nu tā, izskatās ka spiediena un detonāciju rūķis ir noķerts.

Stāsts:
Kkad vasaras beigās pēc Park&Coffe Rīga plazā aizbraucām neekonomiski pabraukt taisnē. Viss gāja labi un niknie 9-5 nekur tālu aizskriet nevarēja, līdz brīdim, kad stiepjot ar Vilciņu iedegās detonācijas LEDs (normāli būtu, ja šad tad iemirgojās pārslēdzoties), protams spiediens uz leju (kādi 0.6, 1.35 vietā).Tukšgaita dzīvo savu dzīvi, mēdz iesprūst uz 1.8kRPM, 1.5kRPM, un visādi citādi nīķojās.
Pārbaudīju vakuuma trubiņas, tukšgaitas regulatora trubiņas, da visas trubiņas izložņāju viss ok. Tika nomainītas uzreiz sveces un degvielas filtrs. Tukšgaitas regulators mazgāts kādas 5-as reizes, oil catch can uzstādīts (ar domu, ka turba sāka pamatīgi dzīt eļļu zem liela busta), ieplūde pārbaudīta ar spiedienu, sūces nav (maza bija, bet tas nav cēlonis problēmai), mainīts degvielas spiediena regulators pret citu nezināmu...
Tā nu es nobraukāju visu rudeni un ziemu mokoties ar šitādu uzvedību. Pie kam "vectētiņa" režīmā daudz maz viss ir normāli, Trioniks adoptējās un apgriezieni +/- ir ok, tikai krīt lēni.
Nu jau samierinājos ar domu, ka būs vien jāņem nost galvu, laikam blīvi izpūta.
Nesen ieskrienu ArTehā un ieraudzīju 3.5bar spiediena regulatoru (stock=3.0) un nolēmu nomainīt. Šoreiz gan vairāk ar domu nevis apgreidam, bet pa labu jaunai detaļai. Uzliku, un nepaspēju veikt korekcijas ECU softa, jo bij steidzami jābrauc. Ok braucu mierīgi, jo degmaisjījumam ir jābūt pa treknu, un secinu, ka īpaši nejūtu, ka maisījums ir trekns. Kāreiz otrādi, Griffs velk no apakšiem kā traktors, atsaucība uz pedāli ir ātrāka. Tā nu es nobraucu ~30km un Griffs noslāpa. Nolēmu vismaz turpat uz ceļa atgriezt stock regulatoru, gadījumā tur ir kāda problēma (brāķis, vai vēl kas). Ņemot nost no sākuma īpaši nepievērsu uzmanību, ka spiediena reikā nav. Degvielas neliels daudzums ir, spiediena nav, Sūknis dūc. Ok, velkamies uz striķa uz garāžu, paldies dievam noslāpa kādus 2 km no garāžas :)

Tā nu sanāca, ka konstruējot bāku un lūciņu virsbūvē, zem aizm. sēdekļiem, Zviedru inženieri laikam kko ir papīpējuši (mož rūpnīcai kāda jubileja bija..) un lūka virsbūvē ir novirzīta no sūkņa uz kādiem 20cm. Ok, ņemam bāku nost. (Bākā ir ~1/2 pilna, tātad kādi 30-35 litri ir iekšā un noliešanas korķis neeksistē. A nenolejot benzīnu bāku nevar noņemt, vai nu arī jāizgudro kkāds hermētisks aizbāznis ieliešanas trubas vietā, grrr..) Ok, bāka nost, uz ātro roku spec atslēga uztaisīta no tā kas bij atrodams garāžā :D
Sūknis laukā un cēlonis uzreiz redzams, ir nomukusi padeves trubiņa starp sūkni un kolbas izeju :)
Tā nu vakar pa nakti visu saliku atpakaļ un jau kādos vienos naktī izgāzu pa Dienvidnieku. Smaids līdz ausīm, Griffs atdzīvojās, detonāciju nav, tukšgaita stabila, apgriezieni krīt kā vajag :pray:
Rezumē: sanāk, ka vasarā stiepjot tas nolādētais savienojums zem liela spiediena kļuva nehermētisks un visi pārējie d/efekti ir liesa degmaisījuma sekas. Uzliekot lielāka spiediena regulatoru trubiņu no savienojuma izspieda pa visam.

Pāris bildes ar regulatoru un "spec" atslēgu :lol:

P.S. bildē redzams T7 reikas regulators, kurš ir 100% bolt-on uz T5 reiku.
IMG_20160408_104109.jpg
IMG-20160410-WA0004.jpeg
IMG-20160410-WA0007.jpeg
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun »

P.P.S: Super smagi Double-Three spoke (9-3 AERO diski) pamatīgi spolē. Pieņēmu ziedojumus uz Quaife LSD :-?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by elmo »

Tad kad mēs braucām uz Liepājas šosejas tev jau šitais bija, jeb šitais sākās vēlāk?
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by skirem »

Nu re - vasaras sezonai gatavs 8):lol:
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Brand »

:violin:

specatslēga laba, bet āmurs vēl labāks :D
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Henry »

KoreFun wrote: laikam kko ir papīpējuši (mož rūpnīcai kāda jubileja bija..)
shis labs :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


nu ko tagad jaabrauc uz Liepaajas šoseju notestēt vai viss strādā :D
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun »

Brand, bildē redzams, ka ar āmuru īsti neiet, puse ribiņu jau ir nolauzta :)

Henry, ja Tu runā par to pašu vietu, tad tur jau pasen ielika pa vidu gājēju luksoforu un "70". Jāmeklē ko citu. Starp citu būtu baigi interesanti patestēt kā ir pret "īsto" 9-3Aero :)
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Henry »

jaa, tests ar 9-3og aero vareetu buut interesants. bet mans aero is stock ar 205 hp... bet turbo pūtiens ir ļoti labs (pēc sajuutaam vadoties)... bet sakas tikai no 3k rpm. Tavam droshi vien turbobedre ir mazaaka, vai ne?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by OSC »

KoreFun wrote:Henry, ja Tu runā par to pašu vietu, tad tur jau pasen ielika pa vidu gājēju luksoforu un "70".
Luksofors ir līdz posmam, kur labajā pusē ir placis... no tā taču nekas netraucē ņem startu ap 700m līdz sadalās šoseja..
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by KoreFun »

Henry, kāreiz ar stock Aero arī gribēju uzskriet :)
Manam stokā arī pūt sāka 2.5+kRPM, pilns boost laikam arī ap 3 bija. Bet ar izplūdi, Viggen IC, ieplūdes portingu un citām fīčām tagad ap 1.5 ir jau neliels pozitīvais.
Last edited by KoreFun on Wed Apr 13, 2016 1:04 am, edited 1 time in total.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: The 9-3 SE. Project: Griff

Post by Vilcins »

Nu re,visas problremas atkrita noperkot spiediena regulatoru :mrgreen:
Post Reply