boosta nav


Post Reply
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

boosta nav

Post by kasp. »

halo, neta mehaaninkji ar praktisko pieredzi! :)

auto = Saab 9-3, 1999. gads, 2.2TiD

reku, pagaajushajaa weekendaa tiku pie spiediena mazgaajamaa un, sava stulbuma (arii puteklju) deelj, paarlaidu arii kaadu kaartu motortelpai. motors bija silts, viss smuki nozhuva, pieleca utt.

abet naakamajaa dienaa, kundze uz darbu braucot piefikseeja, ka nevelk vairs taa kaa ieprieksh - ne uzraaviena jestraa, ne trubiinas svilpiena :ohmy:

paripinaajos pac, un izraadiijaas patiesiiba - viss normaali notiek, bet tikai kaa bez turbas.. :dry:

tad nu beidzot shodien piekjeeros klaat:
- turbai laapstas briivi griezhas, iekjeerushaas nav :)
- accuratora stienis normaal staigaa, bypass taatad nav valjaa
- trubinjas no accuratora uz BCP vaarstu ir vietaa; no BCP uz naakamo solenoiidu arii ir vietaa; no shameejaa uz EGR vaarstu arii viss bumbaas - visas trubinjas stipri savaas vietaas turas.
- arii gumijas trubas uz IC ir savaas vietaas :laugh:

ja kautkas ir bijis slapjsh vai samircis, pa shiim 5 karstaam dienaam toch buutu izzhuvis.

jautaajums - ko veel paarbaudiit, kam aci uzmest?



tencinu jau ieprieksh par viediem padomiem!! ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:boosta nav

Post by Arnijs »

Gan jau kko būsi norāvis (kādu vakuumtrubiņu)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

Re:boosta nav

Post by kasp. »

ja BCP vaarsts gljukotu, vai tad check engine degtu (nedeg tagad)?? vai, piemeeram, iepluudes kolektora spiediena datchiks?

jo vakumtrubinjas man toch visas vietaas izskatiijaas?
mosh profilakses peec nomainiit visas :-? pa sliktu jau nenaaktu un pie reizes visam cauri pa lielo izietu:D
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:boosta nav

Post by zinitis »

Nu baipass dizeliem vispar nav,ari turbo regulesana ir pilnigi savadaka ka benzina dzinejiem,bet turbo spiediens var pazust pie jebkuras kludas kas saistitas ar dzineja darbibu,-iesledzas limphome rezims...
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

Re:boosta nav

Post by kasp. »

hmm, un ko tad tas accurators - funa peec pie turbas piekarinaats?? :D :D :D
User avatar
Jancis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 669
Joined: Thu Jan 17, 2008 7:36 am

Re:boosta nav

Post by Jancis »

Ar "bypass" Tu laikam domā "wastegate" vārstu pie turbīnas.
Paskati arī štekerus pie BPC vārsta u.t.t.
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

Re:boosta nav

Post by kasp. »

jap, paarteicos!
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

Re:boosta nav

Post by kasp. »

nekas veel nav beidzies :D

iesaakumam - check engine lampa nedeg!
nonjemot shtekeri no boosta kontroles vaarsta vai MAFa, magjiskaa lampinja iedegas. taatad, vismaz shie abi zinjotu, ja nestraadaatu!

nomainiiju _visas_ gumijas vakumtrubinjas, iztiiriiju EGR, kolektora spiediena sensoru.
turbiinas svilpienu veeljoprojaam nesadzirdeeju...

varbuut kaadi beidzamie ieteikumi pirms dziishanas uz servi??
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:boosta nav

Post by zinitis »

Tu esi darijis visu no otra gala,sakuma vajadzeja pieslegt pie kompja un saprast kura virziena rakt!Dzit uz servisu jau nenozime uzreiz ari remontet,bet vismaz vainu noskaidrotu...
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:boosta nav

Post by zinitis »

kasp. wrote:hmm, un ko tad tas accurators - funa peec pie turbas piekarinaats?? :D :D :D
Vai esi iedzilinajies dizela turbinas darbibas preincipa?Salidzinot ar benzinu ir pilnigi savadaks.Turbina tiek vadita ar vakuumu,nevis spiedienu.Un spiediens regulets nevis ar lieko gazu nolaisanu,bet ar lapstinu izversumu...
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

Re:boosta nav

Post by kasp. »

es, protams, neveelos sho topicu par flammi paarveerst :D , bet Tu tik praatiigi staasti, ka pilniigi gribas atbildeet:

- darbiibas princips ir tieshi taads pats kaa penciina dzineeja turbiinaam - izpluudes gaazes griezh turbiinu, kompersors kachaa spiedienu! viss!
pat saab WIS tas skolniekiem tiek izskaidrots.
tas , ka piemestas ir laapstas ar mainaamu gjeometriju pozitiiva spiediena panaakshanai pie zemaakiem apgriezieniem, nenoziimee, ka GT1549 vai GT1849 turbiinaa ir veselais sapraats iemiesojies ;)
- shiim trubaam paarspiediens tiek tieshi taapat norauts izpluudes trubaa kaa paareejaam -> ar ieksheejo weistgeitu. laapstas te neprichom. arii 9-3 WIS shii viedaa principa izskaidrojumu var atrast.
- shiis turbas tikpat lieliski liekas virsuu arii benziina dzineejiem :) un pat rukaa.

taakaa nevajag, plz, basnjas staastiit par to, cik unikaalas un iipashas ljurbas naak uz saab (opel/isuzu/fiat) diizeljiem ;)

peace.
kasp.
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:44 am

Re:boosta nav

Post by kasp. »

nu, taakaa man rokas no pakaljas neaug, parasti elementaaras lietas, kas logjiski un pamatoti _var_ buut pie vainas (un nenaak par skaadi), censhos pats apdariit :)

betnu, paldies par ieteikumu!
Post Reply