Ir sakrājies vairums jautājumu vai pareizāk novērojumu, bet iespējams, tiem visiem būs vienota atbilde (tā cerās).
Tātad,
1) Ilgostoši braucot (pār pa 300km) ir vērojama tāda kā neliela raustīšanās, ja izņem no ātruma, pa riktīgam izgāzē (no miesām izdzen pašu nelabo), raustīšanās uz laiku pazūd;
2) mazpilsētas režīmā, kad pie luksoforiem brauc agresīvāk, gadās, ka piestājot pie kāda krustojuma kādu sekundi saglabājas augsti apgriezieni (akseleratora pedālis atlaists);
3) Dažkārt (ļooti reti) ir problēma ar startēšanu - griež, bet ne vella negrib iedarbināties, bet griezti griež visai raiti. Šo tā kā gribētu norakstīt uz akumulatoru kuram 72Ah.
Kas ir novērots - pieslēgts pie kompa šams rāda, ka ieplūstošā gaisa temperatūra (dzinējs auksts, visu nakti nostāvējis 18 grādos) uzrādās +70 grādi(?), kas nebūt nešķiet nomāli.
Ir palielinājis degvielas patēriņš par 1 līdz 2 litriem.
Ik pa laikam izteikta dūmošana.
Pēc necilām skaņām (ne patstāvīgi, bet ik pa laikam dzirdama švikstoņa), ka tiek ielaists par lielu spiediens, varbūt, spiediena regulātora devējs gļukot, vai jātiecas uz sūkni.
Vai tomēr, visas kļūdas izsauc ieplūstošās gaisa temperatūras dačiks(?)
Auto dati:
SAAB 9-5 2004.gads, 3.0TiD 177Zs
Veiksmīgu nedēļas nogali vēlot