Mākulis
Mākulis
Kad piestartē aukstu auto, reizēm izdalās neliels zildūmu mākulis, kurš pakāpeniski izzūd. Gāzējot nav. Eļļu rij 1 L uz 10 000 km.
Par ko balsojiet - turbīnas bukses vai vārstu blīvslēgi ?
No fantastikas- vai var nobeigt lambdas / katalizatoru ?
No prakses - remontēt vai gaidīt eļļas patēriņa pieaugumu ?
Auto 9-5, 2001.g.,150 Zs, nobraukums ap 180 000.
G.
Par ko balsojiet - turbīnas bukses vai vārstu blīvslēgi ?
No fantastikas- vai var nobeigt lambdas / katalizatoru ?
No prakses - remontēt vai gaidīt eļļas patēriņa pieaugumu ?
Auto 9-5, 2001.g.,150 Zs, nobraukums ap 180 000.
G.
Re:Mākulis
Domāju, ka gaidīt, kamēr kaut kas nopietnāks parādās.
1 litrs uz 10'000km jau ir normas robežās, eļļa nedaudz arī izdeg.
1 litrs uz 10'000km jau ir normas robežās, eļļa nedaudz arī izdeg.
Re:Mākulis
Turbina?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Mākulis
Vēl dzirdēju teoriju par kartera ventilāciju..
G.
G.
Re:Mākulis
Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Mākulis
Mainīt / nemainīt ?
Cik liela ņemšanās / jaukšana / izmaksas ?
G.
Cik liela ņemšanās / jaukšana / izmaksas ?
G.
Re:Mākulis
Varētu arī nepiekrist!Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Mākulis
Šausmas.
Cik tad daudz šis eļļu ēd ?
G.
Cik tad daudz šis eļļu ēd ?
G.
Re:Mākulis
varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...Bārda wrote:Varētu arī nepiekrist!Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Mākulis
Tas tikai priecē!:ohmy:Arnijs wrote:varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...Bārda wrote:Varētu arī nepiekrist!Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
Lūdzu apgaismo, ko vēl varam iekļaut sarakstā?
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Mākulis
Vārstu vadīklas... Nav gan novērots, bet izslēgt nevar.Bārda wrote:Tas tikai priecē!:ohmy:Arnijs wrote:varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...Bārda wrote: Varētu arī nepiekrist!
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
Lūdzu apgaismo, ko vēl varam iekļaut sarakstā?
Pati virzuļu grupa un motora bloks. (jāmēra ovālums)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Mākulis
Motorīts jau ir jaukts toreizējā E&S auto un par virzuļiem un galvu nekas slikts netika minēts, tad jau arī tika izdarīts slēdziens par atlikušajiem eļļas gredzeniem:SArnijs wrote:Vārstu vadīklas... Nav gan novērots, bet izslēgt nevar.Bārda wrote:Tas tikai priecē!:ohmy:Arnijs wrote: varētu arī Tev nepiekrist! :D ... Par to, ka atlikuši tikai eļļas gredzeni...
Lūdzu apgaismo, ko vēl varam iekļaut sarakstā?
Pati virzuļu grupa un motora bloks. (jāmēra ovālums)
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Mākulis
Tomēr man ir jautājums cik tad eļļu daudz ēd ?
G.
G.
Re:Mākulis
Arī šāda problēma uz auksto startu reizēm nedaudz uzdūmo un izteiktāk ja auto nostāvējis nebraukts kādas 2 dienas, jo tad tas mākonis ir lielāks. Arī biju domājis sākt ar kartera ventilāciju. Vai tu esi interesējies uz cik naudām šobrīd sanāk to eļļas gredzenu maiņa?Bārda wrote:Varētu arī nepiekrist!Arnijs wrote:Ja tikai aukstam piestartējot uzdūmo - tad tie būs vārstu blīvslēgi.
Cīnos ar to uzdūmošanas problēmu jau 3-šo gadu!
Samainīti vārstu blīvslēgi, mainīta turbīna, kartera ventilācija!
Atlikuši tikai eļļas gredzeni, bet tad jājauc atkal galva laukā. Nekādi nevaru nobriest šādai procedūrai...:dry:
Re:Mākulis
Par litru uz 10`000 km vari neuztraukties. Šādu patēriņu praktiki nav iepējams novērst :DGirtas wrote:Tomēr man ir jautājums cik tad eļļu daudz ēd ?
G.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629